Spillere Online:
0
Registrerte Spillere:
263

www.galtvortskolen.net/no er en nettside for barn og unge som baserer seg på Harry Potters verden.
På Galtvortskolen kan du lage deg din egen rollefigur der du spiller en elev som går på trollmannskolen Galtvort.
Du velger selv hvordan rollefiguren din skal være, du kan lage deg egen profil, tjene huspoeng, duellere, spille rumpeldunk og mye mer!
Dette er en fanside for Harry Potter entusiaster, der du kan tekst-rollespille med andre fans.

Nettsiden arrangerer tre arrangementer i løpet av året.

Vi arrangerer sommerleir, allehelgensball og vinterfestival
Da Kommer det medlemmer over hele Norge til Nøsen fjellhotell i vakre Valdres hvor arrangementene holdes.
Da kler vi oss ut som lærere og elever fra Galtvort og har ulike rollespill, plott og oppgaver tilknyttet Harry Potters univers .
Galtvortskolen har stor suksess både på og utenfor internett med barn og unge i fokus.

Galtvortskolen legger stor vekt på at barn og unge skal få oppleve et positivt miljø i en verden de engasjerer seg i. Der egenutvikling, vennskap og opplevelse står sentralt.

Initiativtaker og gründer Anica Seljestad alias Rektor Albus Humlesnurr eier Galtvortskolen.net/no.
Hun fikk Sam Eydes Nyskapningspris i 2007 for sitt arbeid med barn og unge på og utenfor internett.

Galtvortskolen, der magien blir til virkelighet!