Galtvortskolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Eàmané Wesenberg » 26 Aug 2010 22:40

June McCorton skrev:Dere kan ikke bruke bok 7. da fjærner dere Dult :? Og mange (spesielt håsblåsinger) er veldig gla i dult :D

Jeg hadde SÅ lyst å skrive "who cares" på den der. Kan jeg det? Plis?
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Telonius P. Parker » 11 Sep 2010 13:12

Hadde vi fulgt år 7 hadde vi vel kanskje mest gått på dette med at vi hadde Rektor Severus Slur i steden for Rektor Albus Humlesnurr, ("Rektor"/Anica ville jo vært rektor, rektor liksom, men i rollespill i chatten fremstilles Slur som rektor.) og så har vi professorene Alekto og Argel Misfall som lærere i svartekunster og gompologi. De virker ikke som særlig avanserte figurer å spille.
Alt de RPG-Ansvarlige hadde trengt å gjøre var jo faktisk bare å være frekke og verdette rent blod, og bruke martriusforbannelsen nå og da. :p

For jeg tenker at GS i seg selv ville blitt drevet likt, det er bare kontorene og RPG i chatten som ville bli ordentlig påvirket.

Anica: Samme hva du sier og mener, DET HADDE VÆRT TØFT MED DØDSETERMATCH PÅ NETTSIDEN! xD
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Sine Metu » 11 Sep 2010 13:15

Eàmané Wesenberg skrev:
June McCorton skrev:Dere kan ikke bruke bok 7. da fjærner dere Dult :? Og mange (spesielt håsblåsinger) er veldig gla i dult :D

Jeg hadde SÅ lyst å skrive "who cares" på den der. Kan jeg det? Plis?


DO EEET
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Channe » 11 Sep 2010 14:03

Telonius P. Parker skrev:Hadde vi fulgt år 7 hadde vi vel kanskje mest gått på dette med at vi hadde Rektor Severus Slur i steden for Rektor Albus Humlesnurr, ("Rektor"/Anica ville jo vært rektor, rektor liksom, men i rollespill i chatten fremstilles Slur som rektor.) og så har vi professorene Alekto og Argel Misfall som lærere i svartekunster og gompologi. De virker ikke som særlig avanserte figurer å spille.
Alt de RPG-Ansvarlige hadde trengt å gjøre var jo faktisk bare å være frekke og verdette rent blod, og bruke martriusforbannelsen nå og da. :p

For jeg tenker at GS i seg selv ville blitt drevet likt, det er bare kontorene og RPG i chatten som ville bli ordentlig påvirket.

Anica: Samme hva du sier og mener, DET HADDE VÆRT TØFT MED DØDSETERMATCH PÅ NETTSIDEN! xD

Ahaah, no way. Da blir Carolin utvist på prikken, elns.. XD Men kult hadde det vært, og JAAA! Dødseterangrep plz!!! Problemet da er jo at en eller to, eller tre idioter kommer til å ødelegge rpg'en på et eller annet vis.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Emmet Winsalow » 11 Sep 2010 14:48

Channe skrev:
Telonius P. Parker skrev:Hadde vi fulgt år 7 hadde vi vel kanskje mest gått på dette med at vi hadde Rektor Severus Slur i steden for Rektor Albus Humlesnurr, ("Rektor"/Anica ville jo vært rektor, rektor liksom, men i rollespill i chatten fremstilles Slur som rektor.) og så har vi professorene Alekto og Argel Misfall som lærere i svartekunster og gompologi. De virker ikke som særlig avanserte figurer å spille.
Alt de RPG-Ansvarlige hadde trengt å gjøre var jo faktisk bare å være frekke og verdette rent blod, og bruke martriusforbannelsen nå og da. :p

For jeg tenker at GS i seg selv ville blitt drevet likt, det er bare kontorene og RPG i chatten som ville bli ordentlig påvirket.

Anica: Samme hva du sier og mener, DET HADDE VÆRT TØFT MED DØDSETERMATCH PÅ NETTSIDEN! xD

Ahaah, no way. Da blir Carolin utvist på prikken, elns.. XD Men kult hadde det vært, og JAAA! Dødseterangrep plz!!! Problemet da er jo at en eller to, eller tre idioter kommer til å ødelegge rpg'en på et eller annet vis.


Vi trenger jo ikke ha det stående så humlesnurr er er død eller slur er rektor, vi kan jo bare ha et rollespill om slaget
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Telonius P. Parker » 11 Sep 2010 18:29

Hvis Anica tar seg friheten til å la Humlesnurr leve evig, så kan vi vel også ta oss frihet til å la gompefødte slippe inn, fordi vi gjør det litt mildere, fordi mindreårige ikke kan sendes i Azkaban.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Marck Carhal » 11 Sep 2010 20:08

Det man kan gjøre, for å hindre at folk kommer å ødelegger midt i rollespillet, er å bare la sjuendeklassinger rollespille, siden det er slik det foregår i boka (evt å la sjetteklassinger bli med siden Gulla "var med")..
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Channe » 13 Sep 2010 14:26

Marck Carhal skrev:Det man kan gjøre, for å hindre at folk kommer å ødelegger midt i rollespillet, er å bare la sjuendeklassinger rollespille, siden det er slik det foregår i boka (evt å la sjetteklassinger bli med siden Gulla "var med")..

Det blir jo uansett å holde folk utenfor.. ingen andre får liksom.. sett hva som skjer. Et angrep skal merkes av _alle, selv om ikke alle får delta.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Marck Carhal » 14 Sep 2010 00:04

Man kunne jo gjort det, og sagt at det er en "Se og lær-rpg", der "de eldste" viser "de nye", hvordan det kan gjøres..
Personlig ville jeg syntes det hadde vært flott med en slik form for praktisk opplæring...
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: GaltvortSkolen følger bok/film seks og syv? (Diskusjon)

Innlegg Eàmané Wesenberg » 14 Sep 2010 04:14

Høres altfor srs-business ut for meg.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron