Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 09 Aug 2010 12:05

Skal vi sjå, begynte på en ny historie, jeg.

«Mathea! MATHEA!» Dara grabbed the little girl and held her in a tight grip. «Listen to me!» She was angry. Really angry. Mathea finished crying and looked up at her mother. «Look at all this!» Dara said and turned her gaze toward some porcelain shards that lay strewn down on the floor. «I-I'm so sorry mom! I really am,» Mathea began to cry again. «Believe me, mom, I'm really sorry!» Dara looked furious on her daughter «I expect you to fix this! NOW!» Mathea went down on the floor and began to pick up the scores. It was not Matheas fault, she had only been playing with her doll when she bumped into the vase and knocked it from the shelf. Her mom was really unfair, and Mathea could'nt fix the vase, there were too many shards, she could'nt get all glued back together. It was quite impossible. She stared at the parts, no way she could fix it, no way! She turned around, her mother was still very angry, but she was tired too. «Mom, I wanna go to bed now, can I do this tomorrow?» Dara wrinkled her brows and studied her daughter a brief second.
«Hmm.. But you'r gonna do it tomorrow, before school, ok?» Mathea nodded. Dara went to bed and Mathea to her room, she was'nt gonna sleep, no, she was to angry. So she jumped out the window.


Om det høres ut som at hun dævver eller noe når hun hopper ut av vinduet, så gjør hun ikke det, de bor i første etasje elns. Kommer sikkert mer senere.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Reagan Pulchellus » 09 Aug 2010 13:13

Thumbs up.
Jeg liker skrivemåten din, og likte også det jeg fikk høre videre hva som skjer. Håper dette blir noe av... Altså at du fortsetter på den. 0 konstruktiv kritikk fra min side.
Brukerens avatar
Reagan Pulchellus
Magiministerkandidat
 
Innlegg: 275
Registrert: 12 Jun 2010 21:24
Bosted: Waterford


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 09 Aug 2010 13:48

Jepp, flott! Selv om jeg finner litt småpirk i eneglsken din, så blåser vi i det. Bare si i fra hvis du vil at jeg skal rette på det jeg så, men ellers så gidder jeg ikke. Det er ikke så ille. BRA SKREVET! Bor hun bare sammen med mora si? : )
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 09 Aug 2010 13:51

sesica skrev:Jepp, flott! Selv om jeg finner litt småpirk i eneglsken din, så blåser vi i det. Bare si i fra hvis du vil at jeg skal rette på det jeg så, men ellers så gidder jeg ikke. Det er ikke så ille. BRA SKREVET! Bor hun bare sammen med mora si? : )

Rett på det, plz.
Jepp, bare med mora... tror jeg, da.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 13 Aug 2010 20:52

3OHM skrev:«Mathea! MATHEA!» Dara grabbed the little girl and held her in a tight grip. «Listen to me!» She was angry. Really angry. Mathea finished crying and looked up at her mother. «Look at all this!» Dara said and turned her gaze toward some porcelain shards that lay strewn down on the floor. «I-I'm so sorry mom! I really am,» Mathea began to cry again. «Believe me, mom, I'm really sorry!» Dara looked furious on her daughter. «I expect you to fix this! NOW!» Mathea went down on the floor and began to pick up the scores. It was not Matheas fault, she had only been playing with her doll when she bumped into the vase and knocked it from the shelf. Her mom was really unfair, and Mathea could'nt fix the vase, there were too many shards, she could'nt get all glued back together. It was quite impossible. She stared at the parts, no way she could fix it, no way! She turned around, her mother was still very angry, but she was tired too. «Mom, I wanna go to bed now, can I do this tomorrow?» Dara wrinkled her brows and studied her daughter a brief second.
«Hmm.. But you're gonna do it tomorrow, before school, ok?» Mathea nodded. .


Okey, nå har jeg retta det jeg så, men det var liiiiiiite. x__x Sikkert bare tastefeil av deg, uansett. Og jeg er ingen korrekturleser og jeg er ikke født i England heller. ^^ Også finner jeg noe feil med den siste setningen. Vet'ke helt hva, men jeg ville skrevet mer som: Her only opinion was to jump out of the window./Dara went to bed and Mathea to her room, she wasn't gonna sleep. No, she was to angry, so she jumped out of the window.
Jeg vet ikke?
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 13 Aug 2010 20:56

Hmm. Takk. Nå har jeg oversatt historien til Norsk, blir litt enklere og skrive den da. Så får jeg eventuelt oversette den på nytt senere.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 14 Aug 2010 19:45

Du kan ikke legge ut den norske da? Den var bare så nydelig.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 15 Aug 2010 19:52

«Mathea! MATHEA!» Dara grep tak i den lille jenta, hun hold armen hennes i et stramt grep. «Hør nå!» Hun var sint. Veldig sint. Mathea gråt ferdig og så opp på moren sin. «Se på alt dette!» Nesten ropte Dara og vendte blikket mot noen porselenskår som nå lå strødd ut på gulvet. «J-jeg er virkelig lei meg, mor! Jeg er det!» Mathea begynte og gråte igjen. «Du må tro meg mor, jeg er er virkelig, virkelig lei meg!» Dara sendte et rasende blikk mot datteren «Fiks det, NÅ!» Kauket hun, Mathea satte seg ned og begynte og plukke opp skårene. Det var ikke Mathea sin feil, hun lekte bare med dukken sin da hun dultet borti vasen og rev den ned fra hyllen. Moren hennes var virkelig uretferdig, Mathea kunne ikke fikse dette, det var alt for mange skår til at hun kunne få limt alle sammen igjen. Det var nesten umulig. Hun stirret på skårene, det var ikke mulig at hun kunne fikse dette. Hun snudde seg, moren hennes så fortsatt veldig sint ut, men også veldig sliten, hun hadde rynker under øynene. «Mor, kan jeg ikke gjøre dette i morgen, jeg er så sliten!» Dara hevet øyenbrynene og så strengt ned på Mathea. «Hmm.. Bare om du gjør det i morgen før skolen starter, ok?» Mathea nikket. Dara gikk for å legge seg mens Mathea tuslet inn på rommet sitt. Hun ville ikke legge seg nå, hun var sur på moren sin. Hun ville vekk. Hun hoppet ut av vinduet.


Her.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 16 Aug 2010 18:34

Aw. Cute. :3 Dårlig forhold til mora si, ehehe.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 18 Aug 2010 19:50

Nyyydelig, kan'ke vente på mer.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Majestic-12 [Bot] og 16 gjester

cron