Aicon, Artstand og tryllestaver

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Sarphire de Zimri » 04 Aug 2010 07:11

H'okay!

Er litt usikker på hvor jeg skal poste dette, men siden det er for å "vise frem" noe, så tenkte jeg at det kanskje passet best hit? Non? Oh well.


For de av dere som har vært på Desucon i Oslo, så har jo også Galtvortskolen vært der og hatt sitt opplegg de to siste gangene.

Den 14. August så skal det være Aicon, http://aicon.us/ , hvor jeg and my beloved skal ha en stand, hvor vi blandt annet skal selge sløyfer, smykker, lolitaheaddresses, etc.

Men for å komme til pointet, pointet med at jeg poster dette her! For vi skal også selge tryllestaver! :D

Tryllestavene er hjemmelagde av papp/papir, limpistol og andre finurligheter, og er veldig så inspirert av tryllestavene man bruker i Harry Potter filmene.

http://forum.japani.no/showthread.php?t=23103 Her er liken til topic'en på Japani om standen våres, som også inneholder et bilde. :)

Desverre så er det det eneste bildet som er, men etter det jeg hørte sist gang, så har hun laget over 80 stk. :)


Så om du skal på Aicon, så er det bare å stikke innom! :D ^-^
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.


Re: Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Ainareiel Francesca » 04 Aug 2010 16:34

ÅH, GØY! Ainareiel har masse spiraler på tryllestaven sin, og det eneste jeg har sett som ligner er Hermine sin, men de vines-greiene på hennes er så.. pysete. Men jeg antar at de ikke akkurat er passende til røff behandling? XD
Som det jeg gjør med min tryllestav, har den i veska, vifter rundt med den hele tiden og *kremt* sover i samme seng som den? ^^''

Men så vet jeg ikke om jeg skal på Aicon da.. .__.
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Sarphire de Zimri » 04 Aug 2010 18:57

Ainareiel Francesca skrev:Men jeg antar at de ikke akkurat er passende til røff behandling? XD
Som det jeg gjør med min tryllestav, har den i veska, vifter rundt med den hele tiden og *kremt* sover i samme seng som den? ^^''


Erm mest sannsynlig ikke XD De er som sagt lagt av papp/papir, men det kan hende hun har dyppet hele staven i lim eller noe sånt for å lage den mer solid, i tillegg til limpynten, men er ikke sikker siden jeg aldri selv har prøvd en... :3 Men jeg kan jo alltids spørre ^-^
Hun er i Tyskland på ferie for øyeblikket, og dermed vanskelig å få tak i, men skal spørre henne så fort jeg kan ^^; (damn, skulle tenkt på det før o.O; )

Det går sikkert greit og vifte rundt med den, litt usikker med å ha den i veska, og det med å sove med den... Går vel greit om du er av den typen som sover veldig rolig..... :P Men det går jo alltids ann å ha den på nattbordet, right? ^^; :P
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.


Re: Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Ashley Yates » 09 Aug 2010 15:05

Holy ---! o.o I just shit my pants. Okey, nei, det gjorde jeg ikke. Jeg har nemlig shorts på. Menne...:
Herregud, så flinke dere er! Det der var skikkelig flott laget, og de stavene var utrolige med tanke på at de er laget av papir/papp og lim.
Og resten er også bare "wow". Jeg tviler på at jeg klarer noe bedre respons enn "wow" akkurat nå, jeg...
Ashley Yates
 


Re: Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Sarphire de Zimri » 09 Aug 2010 23:39

Hehe takker takker! :D ^-^
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.


Re: Aicon, Artstand og tryllestaver

Innlegg Sarphire de Zimri » 13 Aug 2010 11:17

Beklager spammen, men siden dette er siste gang før jeg reiser inn til Oslo, så vil jeg bare minne på at man kan kjøpe disse tingene på Aicon! :D

Prisene som er satt der er ikke endelige, og kan bli diskutert og smisket med/på! :D ^-^
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard
Brukerens avatar
Sarphire de Zimri
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 57
Registrert: 04 Aug 2010 06:23
Bosted: Arendal.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

cron