Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 24 Jul 2010 15:42

Kapittel 2.

Claiborne had brown hair and green eyes. She looked adorable. Her mother bought expensive dresses for her, from France.

Claiborne started at school September 1, 2006. A privat school named Cranley Academy. School started at 7.30 and she met up in her brand new uniform, the boys had shirts with beige jackets and black ties, gray trousers and black patent leather shoes, the girls had shirts, beige jackets and black ties too, but they had had black skirts, beige socks and black patent leather shoes.
Claiborne looked nice, as always. She had a black school bag with beige details that matched her uniform, and she had a cute ponytail in her hair.
They started the day outdoors, the hole school met up in the schoolyard and sang the school song, the first graders didn't know the text yet, so they stood silent in a row a lisned to the other kids.
Before the first lesson they had about half an hour free, they went up to the classroom, and since it was the first day for Claiborne and the other first graders they used this time getting to know some of their teachers. Mr. Puttock was their teacher in English, Geography and Mathematics, he was strict, but fair, about forty-five years and un-married. He showed them to their classroom before he went to the third graders, he was their english teacher too. Inside their classroom everything was very ... clean. They could choose which desk they wanted, and Claiborne ended up between a boy named Shad – he was an Arab – and Leah, a girl with long, blonde hair. Their History teacher, Mrs. Penton, sat behind the catheter, she looked at everyone and said hello.
«Good morning, students.»
No one said anything, exept from a girl named Aphrodite: «Good morning, Mrs. Penton»
Mrs. Penton looked at Aphrodite and smiled as she got up and said: «When I say Good morning to you, ye shall say the same to me, we try again. Good morning, students»
«Good morning, Mrs. Penton» Nobody said it at the same time, but everybody said it at least.
«That's better. So, at first we are gonna get to know each other, so everyone, tell us something about yourselves. We can start with you» She looked at a girl at the first row. «My name is Whitney Davis, I like unicorns and fairies and I like my dolls» Everyone told a bit about themselves, Claiborne too: «My name is Claiborne Dylan, and my father is a rapper, he's name is Booth Dylan, and my mother is an actress and a singer, she's a very, very good singer» «What about your hobbyes, Claiborne?» «My Hobbyes? Well, I like reading, and drawing» Mrs. Penton looked at Claiborne, clearly impressed. «So you can read?» The girl that sat next to Claiborne, Leah, reached out her hand. «Mrs. Penton, I can read too» Mrs. Penton smiled.

That day they used most of their time getting to know each other and play games. They got their curriculum and their books, and all of their teachers stopped by. Claibornes favourite teacher was Miss Rendra, the youngest teacher at school. She was twenty-six and their teacher in Music, Drama and Art. Her hair was short, she looked a bit like a boy, but because of the dress she weared you could see that she was a girl. A very nice girl.
Claibornes first day at school ended at 12.30, and Claiborne was picked up by Booth. «How, was your first day at school?» «Oh, it was fun, really fun, and we are gonna learn how to ride a horse, did you know that?»

--

Dette kapittelet ble litt kjedelig, men det skjer mer lengre ut i fortellingen, lover.

Takk for all respons, jeg har lest gjennom alt ;D
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 24 Jul 2010 19:57

Jeg likte den. :D Selvom du sier at det var litt kjedelig, - og jeg er litt enig, det skjedde lite, - så likte jeg den. Du skriver veldig bra engelsk til å være tolv. Jeg så ingen skrivefeil, en gang. ...Ikke at jeg lette, da. Dessuten likte jeg at hu ene jenta het Leah, hehe. xD
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 03 Aug 2010 13:34

sesica skrev:Dessuten likte jeg at hu ene jenta het Leah, hehe. xD

Tror du ikke at jeg tipset henne om det, eller?
Jeg liker historien kjempegodt, når skal du skrive mer på den?
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 05 Aug 2010 12:44

Skal vi se, jeg har ikke fått skrevet så mye på den i det siste, har ikke et nytt kapittel klart enda, mangler skrivelyst.

Har tegnet veldig mye på ark i det siste, tegnet en del på båten til Hitra og mens jeg var der, samt mens jeg var hos besteforeldrene mine, jeg tegnet blant annet noe HP next generation fanart, men jeg ble ikke så fornøyd med noe av det, egentlig. Jajah. Kvaliteten er dårlig fordi scanneren streiker, så jeg tok bilder med kameraet mitt.

http://a.imageshack.us/img832/722/091p.jpg
Øhøh, denne var egentlig mest på kødd, men litt søt var den?

http://a.imageshack.us/img844/8880/097.png
Denne ble jeg ganske fornøyd med, egentlig. Fornøyd med alt sammen, unntatt kanskje det lendekledet h*n har på seg. Jeg vet'ke, jeg.

http://a.imageshack.us/img820/9392/099.png
Øhrm. Ikke heelt fornøyd med denne... Vet ikke hva det er, men jeg ble bare ikke fornøyd. Jeg farvela litt der, men orket ikke og farvelegge resten.

Jeg har tegnet mer, men ingen andre som er verdt og vise fram, hva synes dere?
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg sesica » 05 Aug 2010 13:36

1: Søt, hallo. c: Den tingen bak ved treet, det er en giraff/sjiraff, ikke sant? :>

2: Også søt. Hva slags vesen er det? Jeg skjønner at du er fornøyd, jeg liker den også. Den tingen han/hun har på seg er gjennomsiktig, tihi. Ellers vil jeg klage på to ting. Hånden, men det er du sikkert klar over. Også ville jeg sagt at ansiktet er litt for lavt.. Øynene burde vært lenger opp, tror jeg..

3: Thja, dunno. Fin nok, men jeg har liksom ikke noe mer å si. ... sorry.

DU ER FLINKFLINK. :D
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 05 Aug 2010 13:42

sesica skrev:1: Søt, hallo. c: Den tingen bak ved treet, det er en giraff/sjiraff, ikke sant? :>

2: Også søt. Hva slags vesen er det? Jeg skjønner at du er fornøyd, jeg liker den også. Den tingen han/hun har på seg er gjennomsiktig, tihi. Ellers vil jeg klage på to ting. Hånden, men det er du sikkert klar over. Også ville jeg sagt at ansiktet er litt for lavt.. Øynene burde vært lenger opp, tror jeg..

3: Thja, dunno. Fin nok, men jeg har liksom ikke noe mer å si. ... sorry.

DU ER FLINKFLINK. :D


1: Øhø. Giraff, ja, det synes bedre på ark-tegningen, tho'.

2: Det h*n har på seg skal vere gjennomsiktig, det var slik jeg så det for meg... Hånden og det er helt med vilje. Øhø. Tre fingre. Det andre, med øynene er jeg vel egentlig klar over, jeg bare la ikke merke til det når jeg tegnet.

Det er ikke noe spesielt vesen, jeg bare ... tegna noe.

3: C:

Mere respons? C: Jeg ser at dere er her.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 05 Aug 2010 14:09

Du er kjempeflink og har talent, men det er en ting jeg tenkte på.
Formen på menneskene dine. Står mennesker med armene halvveis ned/ut (skjønner du?) og rette armer? Det er veldig sjeldent.
Det var alt.

Talent, dude.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 05 Aug 2010 14:10

Øhøh, jeg sliter med det, det blir liksom til at jeg tegner det slik, selv om jeg ikke vil, og bare .. Grhm... Jeg vet'ke jeg.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Mine duppeditter

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 05 Aug 2010 14:23

Prøv deg på at de sitter eller noe.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 05 Aug 2010 14:27

Jaa, kanskje det hadde vert noe. Takk.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron