Jeg har ikke tegnet realistisk, og det er stygge linjer rundt alt. Og dette er første gangen jeg har tegnet i GIMP.
Konstruktiv kritikk, takk

Rosannes responstrådJeg vet ikk eom jeg kommer til å bruke denne tråden hyppig, eller om det bare blir en gang i blant. Jeg håper alikevel på respons. For denne gang har jeg et bilde. Det er tegnet i GIMP med mus.
![]() Jeg har ikke tegnet realistisk, og det er stygge linjer rundt alt. Og dette er første gangen jeg har tegnet i GIMP. Konstruktiv kritikk, takk ![]() Jauda
|
||
Re: Rosannes responstrådWow, Sigrid!
Det var kjempebra bortsett fra den svarte streken som gikk rundt hele, det så spesielt rart ut når du hadde den linjen rundt munnen, da kunne du brukt en litt mørkere rød/rosafarge? Men du er kjempeflink, det skal jeg ikke legge skjul på. This dream must end
This world must know That we all depend on the beast below
|
||
Re: Rosannes responstråd
Takk ![]() Jeg er ikke så fornøyd med linjene selv, men tykkelsen mindre ser så ... rar ut. Jauda
|
||
Re: Rosannes responstrÃ¥dOMAGASH! Du er superflink, Sindre. Tegningen var fantastisk, men som så mange påpeker og får høre, så bør du heller bruke mørkere nyanser av fargen, istedet for svart på linearten. Men du har talent.
Isaac Maphrey.
|
||
Re: Rosannes responstrÃ¥dDanke! Jeg har sett at andre har fått høre, det med linearten, men egentlig aldri tenkt over det selv. Smilefjes.
Jauda
|
||
|
||
|
||
Re: Rosannes responstrÃ¥dImponeeert. Skyggene er perfekte, noe jeg ikke kunne drømme om og få til selv og alt ble bare veldig, veldig fint.
This dream must end
|
||
Takk, takk. Selv ble jeg ikke så fornøyd med håret. Jauda
|
||
Men klærne ble du fornøyd med. Det har jeg bestemt. This dream must end
|