Nelly's redigeringer and such.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Desmond Zielkov » 31 Mai 2010 19:23

Oh. My bad. xD Da burde de kanskje være lengre, ja.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Nelly D. Elanta » 31 Mai 2010 20:05

Hhaha.. Det var det jeg skrev. xD
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg SuperDiinaa » 04 Jun 2010 21:12

Usj, så håper jeg du velger et stoff som ikke går så lett opp. Jeg hadde en gang en kjole som skulle knyttes i nakken også, jeg hadde så problemet at knuten hele tiden gikk opp ^^'
Men ellers liker jeg designet, personlig ville jeg nok ha valgt noen andre farger - og jeg liker ikke prikker på meg xD. Men hver sin smak, og den kommer sikkert til å se fin ut på deg :3
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Nelly D. Elanta » 05 Jun 2010 12:40

SuperDiinaa skrev:Usj, så håper jeg du velger et stoff som ikke går så lett opp. Jeg hadde en gang en kjole som skulle knyttes i nakken også, jeg hadde så problemet at knuten hele tiden gikk opp ^^'
Men ellers liker jeg designet, personlig ville jeg nok ha valgt noen andre farger - og jeg liker ikke prikker på meg xD. Men hver sin smak, og den kommer sikkert til å se fin ut på deg :3

Haha, ja, jeg hater knuter som går opp. Det er så irriterende. xD
Og fargen er vel egentlig ikke noe problem å forandre. Og jeg elsker prikker. =3
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Ashley Yates » 05 Jun 2010 18:25

Likte kjolen, men for å vere ærlig syns jeg faktisk den minte litt om Isabel sin. Den ligna også gjorde den det ikke, liksom... Vet ikke hvordan jeg skal få forklart det der. xS

Men uansett: Hvis du skal knyte den i nakken elns burde nok stroppene bli lenger, ja. Men jeg syns det ser ut som at skjørtet kunne bli litt kort om det er det bredeste punktet på stroppene som skal dekke brystpartiet. Da blir det vel nesten for kort nede?
Ashley Yates
 


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Nelly D. Elanta » 05 Jun 2010 21:25

Ashley Yates skrev:Men uansett: Hvis du skal knyte den i nakken elns burde nok stroppene bli lenger, ja. Men jeg syns det ser ut som at skjørtet kunne bli litt kort om det er det bredeste punktet på stroppene som skal dekke brystpartiet. Da blir det vel nesten for kort nede?

Njoo, kanskje. Men nå er det liksom bare et grovt utkast, liksom.. xD
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift, and that's why they call it the present."
Tumblr: http://lookingstupid.tumblr.com/
Brukerens avatar
Nelly D. Elanta
Prefekt
 
Innlegg: 185
Registrert: 28 Jun 2009 18:40


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Robyn Ayabie » 01 Jul 2010 15:55

Fniser fremdeles litt over den isabel-greia, jeg. Nå når jeg har sett kjolene et par ganger merker jeg jo at de absolutt ikke ligner overhodet. lol.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Nelly's redigeringer and such.

Innlegg Twiggy Watcliff » 01 Jul 2010 17:17

Robyn skrev:Fniser fremdeles litt over den isabel-greia, jeg. Nå når jeg har sett kjolene et par ganger merker jeg jo at de absolutt ikke ligner overhodet. lol.


Me saw that from the beginning. x3
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester

cron