Slett?

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Slett?

Innlegg Southa M. Evethlee » 03 Jun 2010 18:29

Jeg oppretter en ny tråd, jeg. Hvis noen admins ser denne, så feel free til å slette den gamle; "Cheryls/Southas editing". <- Hvertfall noe lignende. Skal prøve å være en aktiv responssøker igjen. Lover. (:

My beloved Cheryl Sinbad Ploog:
Bilde
- Litt slurvete her og der, men jeg orket ikke å pirke. Navnet mitt er synonymt med latskap. Smil.

Original belongs to Autumnflame on dev.art. Here it is: http://browse.deviantart.com/?qh=&secti ... de#/d3s4j4
Sist endret av Southa M. Evethlee den 16 Apr 2011 17:29, endret 1 gang
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg SuperDiinaa » 03 Jun 2010 18:37

Du er virkelig god til det der med å redigere, og det har du alltid vært O: Sånn akkurat nå kan jeg ikke se noen feil, men man ser jo alltid de feil man selv lager - det skal mer til for å se andres feil x) Meen; Har du egentlig stoppa med å tegne? Jeg likte dine tegninger jeg ^^'
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg Southa M. Evethlee » 03 Jun 2010 18:42

SuperDiinaa skrev:Du er virkelig god til det der med å redigere, og det har du alltid vært O: Sånn akkurat nå kan jeg ikke se noen feil, men man ser jo alltid de feil man selv lager - det skal mer til for å se andres feil x) Meen; Har du egentlig stoppa med å tegne? Jeg likte dine tegninger jeg ^^'


Naw, tusen takk! =D Ja, man ser alltid sine egne feil. Jeg har vært litt sløv på utviskingen av skurringen noen steder.
Ja, jeg tegner veldig lite. Har ikke sånn supertalent innenfor det, men takk! Det er hyggelig å få høre det. <:

Men nå ble jeg litt nysgjerrig - kjenner jeg deg fra tidligere? Det er nokså lenge siden jeg la ut tegninger, utenom et par stk på den gamle tråden min.
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg SuperDiinaa » 03 Jun 2010 21:22

Southa M. Evethlee skrev:Naw, tusen takk! =D Ja, man ser alltid sine egne feil. Jeg har vært litt sløv på utviskingen av skurringen noen steder.
Ja, jeg tegner veldig lite. Har ikke sånn supertalent innenfor det, men takk! Det er hyggelig å få høre det. <:

Men nå ble jeg litt nysgjerrig - kjenner jeg deg fra tidligere? Det er nokså lenge siden jeg la ut tegninger, utenom et par stk på den gamle tråden min.


Jeg skrev med deg under gamle forum versjonen tror jeg det var, Elanie Bones tror jeg nok jeg het på det tidspunktet x) Du var Samantha MacHawkins x) Hvis det sier deg noe? ^^'
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg Southa M. Evethlee » 03 Jun 2010 22:00

SuperDiinaa skrev:
Southa M. Evethlee skrev:Naw, tusen takk! =D Ja, man ser alltid sine egne feil. Jeg har vært litt sløv på utviskingen av skurringen noen steder.
Ja, jeg tegner veldig lite. Har ikke sånn supertalent innenfor det, men takk! Det er hyggelig å få høre det. <:

Men nå ble jeg litt nysgjerrig - kjenner jeg deg fra tidligere? Det er nokså lenge siden jeg la ut tegninger, utenom et par stk på den gamle tråden min.


Jeg skrev med deg under gamle forum versjonen tror jeg det var, Elanie Bones tror jeg nok jeg het på det tidspunktet x) Du var Samantha MacHawkins x) Hvis det sier deg noe? ^^'


Ååå. Det er noe kjent med det navnet. Hmh. Ja, jeg var Samantha (orginalt navn, jeg vet <3). Skiftet etter kort tid til Southa. Hihi, så gøy! :D
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg SuperDiinaa » 03 Jun 2010 22:06

Det husker jeg ja :3
Jeg redigerte dette til Southa en gang; http://i46.tinypic.com/2qkjvc0.jpg selvfølgelig vet jeg jo så ikke hvor redigeringen ble av x) Men nå hvor Southa er ved å bli eldre så kan du jo selv redigere det, hvis du liker den selvfølgelig xD
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg Southa M. Evethlee » 03 Jun 2010 22:32

Dette, right? Måtte lete det opp!
Bilde

Jaja, stemmer! Så det er deg! Kristine? Du som byttet navn hele tiden, eller tar jeg helt feil?
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg SuperDiinaa » 03 Jun 2010 22:40

Ja ja, deeen :3
Og Kristine ja, Kristine som aldri kan bli fornøyd med sin karakter. Kristine fra Danmark. xD
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg Southa M. Evethlee » 03 Jun 2010 22:54

SuperDiinaa skrev:Ja ja, deeen :3
Og Kristine ja, Kristine som aldri kan bli fornøyd med sin karakter. Kristine fra Danmark. xD


Ja, jeg lurte på om jeg skulle nevne det. Husker du brukte danske ord noen ganger! Herre. Jeg mistet helt kontrollen på hvem du var etterhvert. xD
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Fingerferdigheter.

Innlegg SuperDiinaa » 04 Jun 2010 07:34

Heh, danske ord kan man ikke komme vekk fra når man bor i Danmark. På samme måte som norske ord kan man ikke komme vekk fra når man har bodd 14½ år i Norge n__n
Og en karakter blir fort kjedelig, så går man videre til en annen, men så savner man den forrige. Uff, det blir et mirakel hvis jeg klarer å fullføre en karakter xD

Meen jeg husker de tegningene du tegna, de var søte :3 Du tegna også en gang Elanie ^^
Bilde
Brukerens avatar
SuperDiinaa
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 47
Registrert: 02 Jun 2010 10:34



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron