|
||
|
||
|
||
Re: MAP's.![]() Har ikke gjort så veldig mye med det, bare endra farge på øynene, satt inn tekst og litt brushes+ endra størrelse, klippa ut og satt ramme på. Men jeg trengte ikke gjøre noe mer, for jeg ble fornøyd med det. ![]() Endra farge på hår, øyne og klær, satt inn tekst og en brush, endra størrelse, klippa ut og satt på ramme. ![]()
|
||
|
||
Re: MAP's. Wantz c0mmentz. -.-![]() Har nesten ikke gjort noe som helst. Bare klippet ut, og endra øyefargene. Og tekst, selfølgelig. ![]()
|
||
Re: MAP's. Wantz c0mmentz. -.-Jeg tar meg den frihet å dobbelposte, siden ingen andre skriver her. ^^
![]() Uhm, ja, jeg fikk lyst til å prøve meg på sånn doll-thingy, jeg også. Jeg synes ikke den ble så verst, selvom den ikke har skygger og sånt. Håret ble jeg veldig ornøyd med, faktisk. x} Bare se bortifra at shortsen er helt feilplassert, *kremtkremt* ![]()
|
||
Re: MAP's. Wantz c0mmentz. -.-Den dollen ble veldig fin, selv om den ikke har skygger. :3 Håret var stilig. n__n
|
||
Re: MAP's. Wantz c0mmentz. -.-Jeg hakke skjønt helt hva dere gjør. Går dere ut i fra en base og tegner på i Paint eller noe ? O.o
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
|
||
Re: MAP's. Wantz c0mmentz. -.-
Ja, er det jeg gjør i alle fall. ^^ Takk, Heather. ![]() ![]()
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester