Mine duppeditter

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Mine duppeditter

Innlegg Harriet » 07 Mar 2010 11:11

Heihei! Nå har jeg alltså laget en responstråd, her kommer det nokk til og komme noen tegninger etter hvert, og muligens også historier, redigeringer, dikt osv.
Sist endret av Harriet den 17 Jun 2010 15:49, endret 2 ganger.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Harriet » 08 Mar 2010 17:05

Ok, jeg dobbeltposter....

Enya


Hun gikk bortover den tomme gaten. Vinden rusket henne i det allerede bustete håret.
Hun svingte inn til siden og inn i en liten, nokså mørk hage, med høye trær uten blader. Hun stilte seg forran trappen til det lille huset, om man kunne kalle det et hus, det var vel mer som et skur, veldig lite, veldig gammelt. Hun gikk sakte men sikkert opp trappen og gikk inn, det var ingen dør der, og alt var veldig åpent. Hun gikk bort til en liten krakk og satte seg. Hun gråt.

Enya het hun. Hun var en syv år gammel pike, forlatt av foreldrene sine. Hun skulle bodd på barnehjem, men hun gjorde det ikke.
Ingen visste om henne, ingen visste at hun eksisterte. Snart skulle de rivet huset hennes, da måtte hun bo på gaten, kanskje resten av sitt liv. Det knøttlille huset var det eneste hun hadde, og nå skulle hun miste det også, slik som hun hadde mistet alt annet. Barnehjem skulle hun hvertfall ikke bo på! Hun hatet tanken på at noen skulle bestemme over henne mer enn noe annet, og prøvde stadig og føre tankene på noe annet, men det var ikke så mye annet og tenke på... Ikke gikk hun på skole, så hun kunne ikke tenke på lekser, og hun hadde jo ingen foreldre og prate med...

Enya forlot huset neste morgen, for og lete etter mat slik hun alltid gjorde.
Bilene kjørte rundt i gatene, folk skulle på jobb og skole. Av og til ønsket Enya og gå på skole, og lære ting som og lese, skrive og regne, men nei, hun likte ikke den tanken heller.
Hun åpnet porten som førte inn til den lille parken og gikk inn, hun gikk bortover den smale stien fram til en benk og en søppeldunk. Så begynte hun og rote i søppeldunken slik hun alltid gjorde. Parken var helt tom, det var aldri noen i parken så tidlig, så Enya fikk nok av tid til og spise ordentlig, denne dagens frokost var spesielt deilig, hun fannt restene av et pizzastykke og en halvspist pose med minigullerøtter. Enya smilte fornøyd til seg selv mens hun satt på benken og spiste.



Det er så langt jeg har kommet på historien om den foreldreløse jenta Enya så langt, vil gjerne ha respons på den.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Harriet » 09 Mar 2010 20:48

Da har jeg fått scannet inn noen tegninger, disse er jeg mest fornøyd med;


Bilde

Denne skal ikke forestille noen spesielle... Klar over at jeg ikke er en mestertegner men jeg er bare sjetteklassing, såå... Jeg ble ganske fornøyd med den, muligens en av mine beste tegninger så langt gjennom min korte tegnekarriere.

Bilde

Klar over at smykket her ble helt... blæh, men det er for sent og gjøre noe med det nå... Ble ganske fornøyd med selve ansiktet... Klar over de flekkene i trynet, men ble fornøyd uansett...

Respooons!



Kommer flere tegninger snart ;D
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg April Constance » 10 Mar 2010 05:20

Omg :shock: Et ord jeg sjeldent bruker - men du er virkelig, virkelig, virkelig, virkelig flink. Jeg ville ønske jeg hadde dine tegneevner, for som sagt du er VIRKELIG flink. :mrgreen:
Bilde
Brukerens avatar
April Constance
Gomp
 
Innlegg: 7
Registrert: 01 Mar 2010 16:43


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Harriet » 10 Mar 2010 08:19

April Constance skrev:Omg :shock: Et ord jeg sjeldent bruker - men du er virkelig, virkelig, virkelig, virkelig flink. Jeg ville ønske jeg hadde dine tegneevner, for som sagt du er VIRKELIG flink. :mrgreen:


Takk :D Synes ikke selv jeg er så flink, men jeg er jo bare 11, så jeg blir sikkert flinkere etter hvert :D
Sist endret av Harriet den 20 Mar 2010 12:20, endret 1 gang
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Eàmané Wesenberg » 10 Mar 2010 09:50

Det er en god start. Fortsett å øve ^^
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Lilly M. Eving » 10 Mar 2010 18:06

Flink!!
Slik, nå har jeg respondert deg.
Men det er helt sant, du har en kul og egenartet tegnestil. Leste også det du hadde skrevet, veldig bra :)
Lilly M. Eving
Husnisse
 
Innlegg: 108
Registrert: 22 Nov 2009 00:47


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Harriet » 19 Mar 2010 15:40

Bilde
Tegnet denne for Ella Howels, ble veldig fornøyd, farger og allting, ikke det at jeg er så fryktelig flink til og fargelegge da...

Respons ^^
Sist endret av Harriet den 20 Mar 2010 12:20, endret 1 gang
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Millian Brooke » 19 Mar 2010 17:18

3OHM skrev:*Fin historie*

Det er så langt jeg har kommet på historien om den foreldreløse jenta Enya så langt, vil gjerne ha respons på den.


Elsket historien din, selv om det ikke var så mye. Og så elsker jeg tegningene dine. Elsker alt jeg har sett nå :D Det bedret dagen min stort
Bilde
Dette er min signatur
Brukerens avatar
Millian Brooke
Sprengstjertskrutt
 
Innlegg: 777
Registrert: 26 Sep 2009 16:47


Re: Hackerson's duppeditter

Innlegg Harriet » 19 Mar 2010 17:40

Millian Brooke skrev:
3OHM skrev:*Fin historie*

Det er så langt jeg har kommet på historien om den foreldreløse jenta Enya så langt, vil gjerne ha respons på den.


Elsket historien din, selv om det ikke var så mye. Og så elsker jeg tegningene dine. Elsker alt jeg har sett nå :D Det bedret dagen min stort


Tusen takk, arbeider fortsatt på historien, selv om den ikke kommer til og bli så veldig lang...:D
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron