Georgie Henley
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningJeg fant en med best utseende til nå
![]() Georgie Henley ![]()
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningNÅ HAR JEGG ENDELIG FUNNET UT HVEM SOM KAN SPILLE CHANNE, HURRA!
![]() Channe: Anne Hathaway i filmen The Devil Wears Bridesmaid Chic. Når hun har pannelugg, da. Litt lenger hår, men ellers, stemmer alt av utseendet og alt! ![]() Kamino: Lisbeth Salander bare i en mildere versjon. (H) Takk til Santie ![]() Carolin: Lucy Pevensie eller hva hun heter. Hun fra Narnia ^^ bare med blanding av DeeDee, da.. xD Sist endret av Channe den 28 Des 2009 16:17, endret 2 ganger.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattning
Med Kamino ser jeg for meg en mildere versjon av hun som spiller Lisbeth Salander i Stieg Larsson-filmene.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningDen har jeg ikke tenkt på før! oO
Men takk! ![]()
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningNoomi Rapace, heter hun. Tror jeg. Høhø, klarte det uten å google.
we set fire to our insides for fun.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningDekota Fanning, ligner en smule på Hally Felder utseendemessig. Med brunt hår og pannelugg kanskje?
![]() Miss Felder
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningJeg redigerte et bilde av Anne Hathaway, og det ble veldig sånn som jeg ser for meg Channe ^^
![]() Sist endret av Channe den 31 Des 2009 14:48, endret 1 gang
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningHaha! Jeg fant en Gabrielle ligner på!!!!!!!!!!
Elaine Cassidy fra blandt annet The Others... ![]() ![]()
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningOG HARPER'S ISLAND. <333
we set fire to our insides for fun.
|
||
Re: Skuespillere og hver enkelts karakteroppfattningherre. gud. jeg aner virkelig ikke. Men UTSEENDEMESSIG har jeg -.-.-.-.-.-. MANGE.
Zoli Suicide. Takk, Marion; JA, JEG STJAL HENNE FRA DEG. Men det er en Robyn inni der når hun ser jævlig ut. ![]() Ellers ser jeg for meg at Rob har en kropp som Karen elson. Kinda som dette. ![]() OG. Forøvrig har Kristina Semenovskaya et temmelig Robyn-aktig ansikt. bare det at .... HUN HAR ÆSJ MIDTSKILL. ![]() Dette ble komplisert. Kan noen genmanipulere disse litt? You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
|
||