Galtvortskolens forslagstråd V2

Alt som omhandler Galtvortskolen, og ikke hører hjemme i noen av de andre kategoriene. Du finner også informasjon fra rektor og administratorer her.

Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Eàmané Wesenberg » 22 Aug 2014 22:47

ok, her en ting.
vi MÅ flytte den "tilbake"-knappen på ugleposten. den kan ikke være der den er nå, fordi det er akkurat det stedet hvor "send" knappen er på alle andre sider hvor man sender private meldinger. jeg har flere ganger trykket på den i stedet for på "send", og dermed har alt jeg har skrevet forsvunnet. sykt irriterende.
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Megane Tenshi » 23 Aug 2014 23:55

Jeg har hatt veldig lyst til å kjøpe føniktårer i en av butikkene, men det finnes ikke. Det hadde vel ikke skadet å hatt noe som kan helbrede hvis man kommer i rumpendunk ulykke eller skader seg på noen måte.... Enig med den tilbake knappen. Det er veldig plagsomt.
Of curse its happening inside of your head, why should that mean that its not real.
Megane Tenshi
 
Innlegg: 3
Registrert: 18 Aug 2014 18:56


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Eàmané Wesenberg » 24 Aug 2014 00:27

^jeg tviler på at fønikstårer er et vanlig legemiddel til behandling av idrettsskader. xD
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Megane Tenshi » 24 Aug 2014 17:12

Nei, vanlig er det nok ikke. Men hadde vært interessant å hatt. Det kunne vært veldig dyrt sånn at ikke alle skal gå rundt og helbrede seg selv. Men det er bare min mening selvfølgelig.
Of curse its happening inside of your head, why should that mean that its not real.
Megane Tenshi
 
Innlegg: 3
Registrert: 18 Aug 2014 18:56


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Hillary Wabe » 08 Des 2014 15:45

Forhåndsvisningsknapp i notater kunne vært greit.
Hillary Wabe
Gomp
 
Innlegg: 8
Registrert: 16 Nov 2013 13:02
Bosted: Hogwarts


Mulighet for å endre årstall?

Innlegg Timothy Sommerdag » 20 Des 2014 23:36

Jeg tenkte at det kanskje er burde vært muligt å endre skoleåret du går i!
For noen, så er det veldig vanskeligt å RP 1. klassinger! (med tanke på at noen, kanskje til og med de fleste, av oss er mye eldre enn det!)

Og, for eksempel, med min karakter, Timothy Sommerdag, så har han byttet skole fra Durmstrang til Galtvort. Han byttet til galtvort mellom tredje og fjerde klasse. hvertfall i følge min head-canon… Men… yeah :I

Å ha muligheten til å gjøre det hadde kanskje vært fint :o

(Nå skal det være sagt at jeg vet ikke ALT det er om Harry Potter universet, så jeg vet ikke om det faktisk er mulig for elever å bytte skoler mellom semestrene… så… hvis jeg dr*ter på draget her nå, så må dere unnskylde meg! Jeg syntes det bare høres ut som en ganske god ide! :D )
Timothy Sommerdag
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Des 2014 23:19


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Channe » 21 Des 2014 02:19

^Du kan få admin til å endre klasse om du har en annen karakter i høyere klasse fra før av. Klassen kan ikke overstige klassen den karakteren, da. Ellers er eneste måte å komme opp i klasse på, å bestå heksamen, som er hver 4. mnd. (neste i januar).
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Belindus » 17 Apr 2015 22:54

Hei, synes det hadde vært ganske høvelig om man kunne ha en sånn "forhåndsvis" knapp for notater, sånn som man har på profilen ^^
Belindus
 
Innlegg: 1
Registrert: 17 Apr 2015 22:46


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Alvina Crowthorn » 19 Apr 2015 13:35

"Din elev"-linken burde redirecte til profilen, ikke til hjem.
Read me the space in-between.
Alvina Crowthorn
Ministerkandidat
 
Innlegg: 266
Registrert: 01 Feb 2010 23:58


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Sarah Bolkwire » 07 Jun 2015 03:38

Kanskje vi kan ta tilbake den funksjonen hvor man kan se hvem som er nylig registrert på siden? På den måten kan det blir enklere for nykommere å venne seg til siden, og prefekter/admin får det enklere med å se hvem som mest sannsynligvis må "holdes et lite øye med" når det kommer til spam'ere? :D
Alt utenom kjærlighet, familie og vennskap er lov til å forkaste..
Avatarbestillingstråden min: viewtopic.php?f=27&t=2746 og viewtopic.php?f=26&t=2747
Sarah Bolkwire
Gomp
 
Innlegg: 6
Registrert: 11 Jul 2011 15:28



Gå til Galtvortskolen

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 36 gjester

cron