Galtvortskolens forslagstråd V2

Her kan dere legge inn bestillinger og ønsker om avatarer osv. Medlemmer som lager disse skal også være her.

Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Telonius P. Parker » 19 Nov 2013 22:42

Supersimon skrev:Telonius: når det kommer til å forandre løsninger som koster noe vil jeg anta at det er lurest å sende en liten melding til Anica fordi det er hun som avgjør dette, ikke jeg. Og la meg bare si at økonomisk så er man avhengig av å ha funksjoner som er verdt å betale for på GS, 90% av funksjonene på GS som innebærer RPG er åpen og fri. Å drive en server som GS er faktisk ett ganske kostbart prosjekt.

Hillary: Skrevet opp

Mvh
Simon


Ja vel, så kanskje noen bør gjøre det. Det finnes drøssevis av PRAKTISKE ting som en kan betale for; Større plass på profilen, muligheten til å sende mer enn én PM av gangen, osv. Men jeg har til gode å høre om en skole hvor elever trenger å betale bompenger for å snakke med lærerne sine. For all del, lag så mange bekosta funksjoner dere kan som folk kan være tilbøylige til å betale for, desto mer penger GS har, jo bedre, men ikke på bekostning av RPG eller den magiske opplevelsen GS er ment å gi. Gi meg tid, så skal jeg prøve å komme med flere forslag til funksjoner som koster penger jeg, men kontorene burde være gratise.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Janey I Johnson » 19 Nov 2013 22:50

Som Simon allereie har sagt så er dette noko du må ta opp med Anica, då det er ho som bestem.

Fakta er at det kostar veldig mykje å drive ei nettside slik som GS, og inntektene er nødt til å komme frå ein plass. Det å få snakke med lærarane er ikkje ein viktig del av RPGen, så det å ikkje få stille spørsmål begrensar ikkje brukaren, men er heller ein ekstra funksjon. Det går fint å snakke med lærarane som ein del av RPGen når dei ansvarlige er tilgjengelege i chatten.
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 19 Nov 2013 22:53

La meg også legge til at å svare på disse spørsmålene gjøres av frivillige, om det åpnes for at alle kan sende inn spørsmål kan man risikere at man får mange hundre spørsmål og da er det umulig å komme med gode konkrete svar til alle, og det er heller ikke mulig å garantere at man får svar. Nå når man har VIP-systemet kan det iallefall garanteres at alle som sender inn spørsmål får ett fornuftig svar nettopp fordi funksjonene er begrenset til de som betaler for det, og er vel gjerne en av de tingene som ligger til grunn for valget.
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Telonius P. Parker » 20 Nov 2013 00:04

"Det er ikke viktig at de får snakke med lærerne?" Din subjektive oppfattelse av virkeligheten forstår jeg. Ja, ja, da forholder jeg meg til min egen. Hvor 'viktig' det er å snakke med lærerne er uvesentlig. Det er en del av spillet, og spillet burde ikke koste penger, selv om tillegget gjør det. Når det er sagt, så ja, kanskje jeg sender Anica en melding på facebook eller PM og spør henne.
Telonius P. Parker
Prefekt
 
Innlegg: 168
Registrert: 19 Mar 2009 13:17


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Ivory Yovaile » 20 Nov 2013 00:21

Hans oppfattelse er mindre subjektiv når han er en del av teamet, vil jeg si, men det kan så være. Med dette kan det vel sies at Simon (slik jeg forstår det) ikke kan endre noe som har med kostnadsfunksjoner å gjøre med mindre det allerede er nevnt for- og godkjent av Anica, så det er derfor ikke nødvendig å ta opp slike endringer her med mindre man allerede har hørt med henne. Det er mulig å eventuelt sende Simon en personlig melding i stedet. Og, videre diskusjon av Telonius' spørsmål er heller ikke nødvendig.

+ Forslag: Har du utvidet boksene man skriver i for de ulike chattene? For, så vidt jeg husker, kan du i enkelte bokser se flere linjer, mens i andre er det kun én som er synlig. Hvis du forstår hva jeg sikter til. Det har blitt foreslått å endre det i alle år, men jeg har ingen bruker på hovedsiden så jeg vet ikke om det er gjort.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 20 Nov 2013 00:24

Idag ble det da lagt til en funksjon som utvider storsalchatten til å dekke hele det øvrige panelet, og da kan man se sinnsykt lange meldinger så tror ikke det er ett problem. Angående de andre chattene er det så lite aktivitet der at jeg ikke vet helt nødvendig.
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Connor Price » 20 Nov 2013 03:19

Hei, hadde det vert mulig å få ett slags system som viser hvor stor sjanse du har for å lykkes med de enkelte valgene på oppdrag, magitriks og duelklubb trening?
eller eventuelt omtrent hvor mange galleoner man kan få om man lykkes med trikset/oppdraget feks 15-25 galleoner elns

-- MVH Sondre Vullum aka Connor Price
Connor Price
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Nov 2013 03:16


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg amatjo » 20 Nov 2013 19:16

Hei, kunne vi kanskje fått en kontaktliste som man har når man er VIP? Så kan man huske vennene sine. Det er veldig effektivt.
amatjo
 
Innlegg: 1
Registrert: 20 Nov 2013 19:11
Bosted: Drøbakk


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 20 Nov 2013 20:37

Bilde
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Bendic Johnson » 20 Nov 2013 20:45

Så stor chat du hadde der da. Tror ikke den "større chat"-knappen funker i chrome. :/

Edit: Men i firefox gjør den visst! Men ikke i Oprea .. Heh.

Bare meg som bruker chrome her? - Siden ingen har påpekt det før, i mean ..
love,
me
Brukerens avatar
Bendic Johnson
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 16 Nov 2013 00:27



Gå til Avatarbestilling

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron