Achiers

Redigerer du avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Achiers

Innlegg Persian Achier » 11 Des 2012 23:31

Ja, jeg forsøger mig med sådan her en tråd igjen. Tydeligvis vet du hva den er her for, med mindre du er gått feil? Det vet jeg ikke. Men skriv bare, hvis du ønsker en redigering af meg. Bare få med lidt basics, er det et spessielt billde du ønsker redigert? Hvordan skal personen se ut? Skal det stå noe spessifikt? Yeah, den slags. Jeg gir dere frie tøyler med hva som skal med, men husk nå også på at jo friere tøyler dere gir meg - jo mer kreativ blir jeg med utvalget av bildene jeg finner ;)
Persian Achier | 3rd grade | Ravenclaw

Brukerens avatar
Persian Achier
Gomp
 
Innlegg: 7
Registrert: 09 Jan 2010 18:46


Re: Achiers

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 13 Des 2012 11:37

Jeg har en Ravnkloing i tredje klasse. Ganske tynn, middels høy, og mørkerødt hår. Hun har blå øyne, og er sjelden å se uten kattungen Shadow. Hun er ganske snar i kjeften, kan til tider ses på som frekk, men hun kan også være veldig klønete.
Kanskje du får til noe? Tøylene er veldig fri, så slå deg løs! Er ute etter noe litt mer 'interessant' enn det jeg har nå ^^
Karakteren er Cathleen Niamh o Ceallachain, forresten ;)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Achiers

Innlegg Ludo Faller » 17 Des 2012 21:25

Hey :)
Kunne du kanskje prøve å redigere et bilde av karakteren min, Lydia, eller den andre, Ludo?
Beskrivelse av dem:

Lydia:
Lydia er en tretten år gammel griffingjente. Hun er liten og spinkel med spisse skuldre. Ansiktet er banslig og søtt. Store brune øyne, lyseroda lepper og et sånt overbegeistret uttrykk i ansiktet. Hun går som oftest kledd i uniformen eller rosa hettegensere og joggebukse. Håret er tynt, rett og blondt. Hun har det klipt opp, så det henger alltid en lokk eller to ned i øynene og hun setter det ofte opp i to musefletter. Det rekker henne ellers til rundt skuldrene.

Ludo:
Ludo er seksten år og ofså i griffing. Han er passe høy, passe muskuløs. Ansiktet er vennlig og nesten alltid smilende. Håret er blondt, rufsete og ganske langt. Men ikke sånn kjempelangt. Øynene er varme og nøttebrune. Trekkene er milde og sånt. Han går i uniformen.

Lykke til. Håper du klarer det! C:
Mjaumjau~
Brukerens avatar
Ludo Faller
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 63
Registrert: 24 Aug 2012 22:58
Bosted: Eventyrland



Gå til Redigerer avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

cron