Re: Respons? :3Øynene er fine!
But why's she got to go to the library?
Because that's what Hermione does. When in doubt, go to the library.
|
||
Re: Respons? :3![]() Ny tegning! Denne er (også) av Edward Elric, fra Fullmetal Alchemist! Håret er egentlig ikke helt ferdig, men jeg poster den likevel, ettersom jeg har vært lite aktiv på tegnefronten. Eller, har egentlig vært ganske aktiv, men har ikke vært veldig flink til å _fullføre ting.... Uansett, mulig jeg oppdaterer denne senere, men tviler. She hele bildet her
Tusen takk c:
|
||
Re: Respons? :3Du er sinnsvakt flink til å farvelegge hud. ; - ;
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
|
||
Re: Respons? :3Tusen taakk! ; v ;
|
||
Re: Respons? :3... Wow. Jeg elsker tegningen!
Eneste er, håret er kanskje litt 'flatt'? Føler kanskje det er veldig tynt når det nærmer seg tuppene, ser liksom ut som han bare har hår foran, om du skjønner ![]()
|
||
Re: Respons? :3Takktakk n_n
Og ja, skjønner hva du mener. Som sagt, så er håret egentlig ikke ferdig xD Dessuten, så skal resten av håret være knytt i en flette bak, så kanskje derfor det ser litt flatt ut? Men still, enig i at det virker flatt XD Er bare for lat til å gjøre det ferdig.
|
||
Re: Respons? :3Du har blitt utrolig flink på å tegne mer realistisk. Liker semi-relistiske stiler. Liker ikke helt hårfargen hans. Den ble så.. gulgrønn. Ville vært bedre om du brukte mer gulbrune/oransje nyanser.
Big money. Big women. Big fun.
|
||
Re: Respons? :3Superduperflink!
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester