Tegner [Oppdatert - Sara Sibir]

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Cherly C.A. Peeters » 25 Aug 2012 13:44

Kunne ikke du tegnet Cherly. Hun har mørkeblondt hår som er helt rett, med skrå lugg. Ellers rekker det henne til midja. Øynen er blå, helt blå og ganske store for ansiktet. Nesen hennes er en normal, skihopp nese, og et lett drys av fregner over den. Leppene er ganske samle, og lyserøde. Henden er lange, og ofte fikler de med slipset. Hun er vel ganske noemal, og ikke noen fjortenåring. Neinei, hun er bare 11, og stolt av det. Den elskede uniformen hennes er alltid på, om hun er på skolen. Helt etter reglemetet, men kutte og allting. Jo, hun har ofte en svart skoleveske på skulderen, eller et blad eller en bok i hånden. Hun har ofte litt mascara på øyevippene, diskret. Ellers bruker hun aldri høyehærler. Men hun elsker balerina sko. Hun smiler ofte, men smilet når aldri øynene. Vel, hun ser da ut som en vilkensom helst 11åring, med respek med for seg selv. Jo, hun har en lett innsvigning ved hoftene, og det var alt. Tror jeg.
Sist endret av Cherly C.A. Peeters den 26 Okt 2012 15:38, endret 2 ganger.
Cherly C.A. Peeters
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 25 Aug 2012 13:18


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Aina C. Laama » 25 Aug 2012 15:35

Lurer da bare på om du kunne tegne Aina? :)

Hun har svart helt rett hår til skuldrene(litt bustete), en skibakke nese(bare at den mangler der man hopper, haha)
Og så er hun lang, middels tynn. Blå-grønne øyne som står til de mørke øyenvippene hennes. Også går hun jo alltid i skole uniformen. Bare noen små former på kroppen enda(hun er bare 13, daah). Hun smiler besett mye, men det er da mer et galskapsmil enn et vennlig et.. 170 høy ca. Tryllestaven stikker alltid ut av kutteermet. Ingen fregner, hun er nesten alltid inne for å holde huden sin veldig blek.. Øyenbrynene er lysebrune, nesten ginger røde(Hun er egentlig ginger, thihi). Bruker da ikke sminke.. Alltid på seg smygardslipset, eller skjerfet ettersom hun er ute eller inne.
Noe ala dette ser hun ut..
- Url = Moi.

Du får da betaling c: Thihi :D :D
Enhjørning
Brukerens avatar
Aina C. Laama
 
Innlegg: 3
Registrert: 25 Aug 2012 14:54


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Erica F. DeNima » 25 Aug 2012 21:59

Erica Foxtail DeNima er en syttenårig heks, selv om hun ser mer ut som femten. Øynene hennes er lys, lys gråblå, og hun har alltid en anelse mascara på, selv om det ikke trengs siden øyevipper og øyebryn, som håret hennes, er like sort som kutten til professor McSnurp. Hun har alltid satt håret opp i musefletter, som rekker henne til litt under skuldrene, skjønt det er nesten alltid noen hårstrå på avveie. Hun har på seg en galtvortkutte fra huset hennes, litt som i første innlegg. Hun er blekere enn de fleste, skjønt hun har ofte en anelse rosa i kinnene. Hun har hjerteformet ansikt. Å, og så er hun ravnkloing.
Lyriel Cooper: metamorphmagus, Hufflepuff beater and prankster extraordinaire.
Brukerens avatar
Erica F. DeNima
Futt
 
Innlegg: 18
Registrert: 25 Aug 2012 07:20
Bosted: Østfold


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Ludo Faller » 28 Aug 2012 15:24

Vel, hvis du har lyst og sånt (Du trenger ikke cx), kunne du tegne min andre karakter, Lydia? Lydia Vanda Faller, heter hun, og er i tredjeklasse griffing. Litt om utseendet:

Vel, jeg har ikke egentlig bestemt meg helt C: Men har forestilt meg lysblondt hår som rekker henne til noen cm under haka. Glatt og tynt, og satt opp i to musefletter på hver si side av hodet. Ansiktet er søtt, ungt og uskyldig. Øynene er strålende lysebrune. Leppene er lyserosa og smiler alltid veldig utspekulert og glisende. Hun er liten og spinkel, og kledd i et rosa hettegenser og lilla joggebukse. Pusetøfler eller lignende. Hu spiser alltid godteri. Kjærlighet på pinne, cupcakes, ett eller annet. Helst at hun bare holder det i hånden og ikke spiser _akkurat_ da. Hun er som sagt i Griffing.

Jeg nevner noen ord om personligheten også; Dum, ond, sukkersøt, utspekulert, sladrete, rosafreak, klengete, fnisende, irriterende. Ja. Det var Lydia xD Ville blitt veldig glad om du gadd å tegne henne!
Mjaumjau~
Brukerens avatar
Ludo Faller
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 63
Registrert: 24 Aug 2012 22:58
Bosted: Eventyrland


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Natie Berry » 06 Okt 2012 17:59

Natie har rødt hår, skråpannelugg, og håret går til en del over skuldrene. Hun har lyserosa munn, ganske blek, og fregner. Går i håsblås forresten.

http://th01.deviantart.net/fs71/PRE/i/2 ... 5531ab.jpg

Bildet beskriver vel det meste.

Gjerne tegn vest istedenfor genser, men det er ikke så farlig. (:
Happines can be found even in the darkest of times, if one only remember to turn on the light. - Albus Dumbledore
Brukerens avatar
Natie Berry
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 49
Registrert: 24 Mar 2012 00:05


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Gina » 08 Okt 2012 15:20

Vil du tegne til meg :?
Jeg er griffing, 3 klasse, har rødt hår, brune øyner
Et annet bilde av meg er her: http://i45.tinypic.com/214oxds.png
Vil gjerne ha et med griffing uniform om du kunne fikset det?

Takk på forhånd

Klem Gina
Brukerens avatar
Gina
Prefekt
 
Innlegg: 191
Registrert: 17 Mai 2012 22:29
Bosted: I Griffing


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Clove Malfoy » 13 Okt 2012 13:28

Hallo!
Jeg lurte på om du kunne lage en avatar til Clove?
Clove har mørkblondt hår, hun har litt krøller nederst i håret sitt og det er halvlangt hår.
Hun går i Smygard, og bruker skjorte med smygardslipset + svart bukse.
Hun elsker epler, så hun kan gjerne avbildes med det i en hånd.
Ganske lys i huden. Håper du kan lage en til meg.
Takk på forhånd!
Clove Malfoy
 
Innlegg: 3
Registrert: 13 Okt 2012 10:33


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Gina » 14 Okt 2012 19:12

Nå må den som opprettet tråden her snart stikke innom :? :? :? :? :? :? :? :?
Brukerens avatar
Gina
Prefekt
 
Innlegg: 191
Registrert: 17 Mai 2012 22:29
Bosted: I Griffing


Re: Tegner [Oppdatert]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 15 Okt 2012 18:04

Oi, heisan!
Ser ut som jeg har sluttet å få mail når noen poster i tråden min... Men, wow, kult at så mange vil jeg skal tegne! Jeg begynner på toppen, og tegner litt i ny og ne, men dette vil nok ta mye tid, ettersom jeg nå er begynt på skolen igjen, og er veldig travel ;)
Med andre ord, de som står først i køen er de som la inn for leeeenge siden, men dette tar nok mye tid ;)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Tegner [Oppdatert - Sara Sibir]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 18 Jan 2013 14:19

Bilde
Dette var slik jeg forestilte meg Sara ut i fra beskrivelsen jeg fikk.

Bilde kan ses her.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron