24601 doodles (Tidus' galleri)Øøh, ja. Denne tråden er ikke hovedsaklig for respons, selv om dere er frie til å gi det også, men for at jeg skal ha et sted å vise dere tullet jeg lager. Det kommer nok mest tåpelige skisser og slikt, men her og der kanskje et ferdig fargelagt bilde, eller noe skriftlig. Dere merker fort hva jeg faktisk er interessert i ordentlig kritikk på X)
Sist endret av Tidus Phoenix De Angeles den 03 Aug 2013 14:58, endret 2 ganger.
"Lykken er to puffer."
|
||
Re: Tidus' tullballTEGN MEG ELLER CARMUS DA
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
|
||
|
||
Re: Tidus' tullballJA BEST DET, SKAL SE HER HELT TIL DU HAR DET, DEN BØR BLI FIN
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
|
||
Re: Tidus' tullballSkriv noe fint om meg ;DDD
|
||
Re: Tidus' tullballEeeh ok : )
Chanette er søt som rømmegrøt Hun har en panda på sin veranda Tida heter den den er min venn : ) "Lykken er to puffer."
|
||
Re: Tidus' tullballLiker! XDXD
|
||
|
||
Re: Tidus' tullballHei, skal poste mer seriøse ting, lover. Plukker ut noen dikt nå og da, tror jeg. For spesielt interesserte heter jeg Rescue Cat på Skrivebua :>
Pass by I don't know where the birds fly roaming through the sky headed for somewhere unknown I don't know where the wind blows bringing the leaves along and then abandoning them And I don't know where life goes or what's beyond or when it stops and I I'm okay "Lykken er to puffer."
|
||
Re: Tidus' tullballKjempefint dikt:D Poetisk, du må skrive mer.
Jeg skriver dikt selv, du må sjekke ut min responstråd og gi respons til meg:) Kanskje skrive på norsk neste gang ![]() ![]() ![]()
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester