Sånn altså, jeg kjeder meg litt, og har lyst på en utfordring. Så jeg tenkte jeg kunne prøve å tegne avatarer.
Jeg er ikke så flink til gutter, men skal prøve, om du vil.
Jeg tegner bare hodet og kanskje skuldrene, ikke hele kropper. Det er fordi jeg liker best å tegne ansikter - også jeg dårlig på å tegne hele folk, ved mindre de har på kjole :3 Jeg tegner på ark, sånn at det er sagt. I realistisk stil. Jeg vet ikke om jeg er så flink, men jeg er ikke helt noob heller. Jeg har foreløbig ingen å vise fram, så du får bare bestille og se. Jeg gjør det gratis, så du har egentlig ikke noe å tape på det. Er du ikke fornøyd, vil jeg prøve igjen.
Bare beskriv karakteren din så detaljert som mulig. Det kan ta biiittebittelitt tid før den blir ferdig, men ikke nødvendigvis. Bestill i vei ouo
-
Jeg tror jeg tar en slags pause, eller vel, jeg har bare tatt en. Men jeg skriver det ned så alle kan se det. Jeg har bare ikke lyst til å tegne for andre for tiden. Jeg har dessuten ikke vært inne her på lenge. Har vare glemt det liksom. Bare kom med bestillinger og stuff men det kan hende det tar litt tid før du får den.
-