Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas lille hjørne [Lilja tegning 15/6]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 15 Jun 2012 22:22

Bilde
Lilja... Kind'a. Uttrykket er vel mer Cath.

Her kan hele bildet ses.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Lilja tegning 15/6]

Innlegg Nathanee Safirius » 17 Jun 2012 02:58

Bilde

Jeg endret plassering på munn og nese for å være litt mer anatomisk korrekt. Kan være jeg har plassert nesa for lavt, men den skal ikke sitte mellom øynene til folk uansett. :3 Du har forbedret ansiktsformen veldig fra tidligere tegninger, syns jeg, og håret ser veldig bra ut. Jeg har desverre ikke så veldig mye god kritikk å gi her da, siden dette ikke er en digital tegning, men jeg ser at overkroppen/brystkassahennes er for liten, om man sammenlikner med armene. Ansiktsuttrykket ser kanskje feil ut på grunn av øyenbrynene, forresten - De kan endre et helt ansikt.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: Liljas lille hjørne [Oppdatert 30/6]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 29 Jun 2012 23:52

Nath; Tusen takk! Når du flyttet nesa litt nedover ble ikke uttrykket det samme heller, og da ble det straks mer Lilja :P
Har skrevet ned det du sa, slik at jeg husker der :P

Bilde
Btw, jeg fikk litt lyst til å dele denne. Egentlig skulle det bare være en kjapp skisse, derfor rettet jeg ikke opp på armen til blondina (overarmen ble alt for lang), og derfor fikset jeg heller ikke linearten ordentlig (om jeg skal få sånne fine streker må jeg over i Gimp, og gimp henger seg opp konstant). Men, ellers ble jeg egentlig litt fornøyd med denne. Det er noe litt feil med plasseringen av hodene i forhold til hverandre, den ene personene skulle vel hatt mer 'knekk' i nakken :P
Sist endret av Lilja Ravnsdottir den 30 Jun 2012 00:58, endret 1 gang
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [Lilja tegning 15/6]

Innlegg Ivory Yovaile » 30 Jun 2012 00:07

Jeg liker hvordan du har skyggelagt brunettens arm og farvelagt blondinens hår.
Og.. så har jeg ikke meget å tilføye. For det andre poengterte du ut selv, men den ser flott ut utenom det!
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Liljas lille hjørne [Lilja tegning 15/6]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 29 Jul 2012 01:54

Ivory Yovaile skrev:Jeg liker hvordan du har skyggelagt brunettens arm og farvelagt blondinens hår.
Og.. så har jeg ikke meget å tilføye. For det andre poengterte du ut selv, men den ser flott ut utenom det!

Takk for tilbakemelding! :D

Bilde
Det er litt festlig at noe av det verste jeg visste gjennom mesteparten av barneskolen var å tegne. Denne er tegnet til Channa Noir her på forumet, og jeg blir utrolig glad for tilbakemeldinger!
Sånn bortsett fra at jeg er elendig til å tegne hender, tryllestaven ble skeiv, og at hakepartiet kanskje ble litt for bredt synes jeg det går fremover, sånn egentlig.

Noe avbakgrunnen forsvinner, btw, hele kan ses her.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [18/8 - Svane]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 18 Aug 2012 11:00

Bilde
f/ 5,6 1/800 ISO 400

Bildet er tatt på Dvergsnestangen utenfor Kristiansand. Fordelen med å stå opp tidlig er at det ikke er noen andre våkne til å skremme bort svanene :P

Hele bildet finner du her.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [18/8 - Svane]

Innlegg Twiggy Watcliff » 18 Aug 2012 13:40

Åh, wow. Wow. For ikke å si Wow.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Liljas lille hjørne [18/8 - Svane]

Innlegg Toril C Jones » 19 Aug 2012 01:12

Fantastisk! Verkeleg. Komposisjonen din er fin, men mogleg du kunne ha kutta av ein cm bak svana? (Litt vanskeleg å sjå, fordi skjermen min er for liten til å få heile bilete inn i høgda. 10.1" skjerm er fantastisk!) Mellom den første båten (som er litt kutta) og den andre. Eg, med mi meining, kunne gjerne ha tenkt meg å sjå dette i fargar. Det er fint det du har gjort med det, men no er eg ein fan av fargar på naturbilete. Eventuelt hatt litt fargar, men ikkje fullt? Fordi no ser himmelen utbrent ut hos meg (: (Det er mogleg at det er skjermen min då, for den stolar eg ikkje på...)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas lille hjørne [31/8 - Svane + portrett]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 30 Aug 2012 22:43

Takk folkens! :3

sånn for din skyld, Toril; :D
Bilde
Full størrelse her.
Og så er harddisken på PC'en nesten full, da er det jo bare å se gjennom gamle bilder og slette... Så kommer man til bilder man helt hadde glemt at man hadde, og så kom man ikke så langt med slettingen allikevel, men ble sittende å redigere.
Bilde
Full størrelse her.
Sist endret av Lilja Ravnsdottir den 16 Okt 2012 22:03, endret 1 gang
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas lille hjørne [31/8 svane + portrett]

Innlegg Toril C Jones » 30 Aug 2012 22:55

Fantastisk! Det såg mykje meir naturleg ut :D Elskar fokuset ditt og augneblinket. Fantastisk! No sit eg og smilar for meg sjølv, fordi det det var bra! Fargane er fantastisk, himmelen har teikning i seg og det har vatnet òg. Husa i bakgrunnen har akkurat passe farge.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 20 gjester

cron