~ Tegner bilder digitalt ~

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Nathanee Safirius » 11 Mar 2012 14:32

Jeg vedder på at flere mennesker dør litt av glede når de ser denne tråden, fordi majoriteten av GS vet at jeg kan tegne rimelig bra. Til de som ikke vet det er jeg en av de på GS som tegner bilder fra grunnen av, uten å trace andre eller bare redigere. Stilen min ser ut som en slags blanding av Disney og Manga. Om du vil ha eksempler på forskjellige bilder jeg har tegnet, har du det her, her og her.

Jeg må beklageligvis skuffe mange med å si at jeg ikke tegner et bestemt bilde til deg på kommando med mindre jeg får betalt for det (i ekte penger, rundt 300 kroner for et fullført bilde), men denne tråden skal ikke være en betalingstråd, så les videre. Dette er et slags eksperiment for å se om jeg kan få lysten til å tegne til å komme tilbake. Så nå kommer det morsomme:


Om du vil ha noe tegnet, kom med det (her i tråden). Vær så detaljert som mulig, og om du vil ha meg til å tegne en person trenger jeg en grundig personlighetsbeskrivelse i tillegg. Hvis jeg får interesse for det og lyst til det blir det tegnet - GRATIS. Sjansene er større for at jeg tegner noe om det er kreativt og originalt. Om det skal være en avatar på forumet eller hovedsiden er det lurt å si i fra om dette på forhånd, så jeg kan skalere bildet til passende størrelse.

Så dette er mer eller mindre en konkurranse for å vekke interessen min. Jeg ser alltid igjennom alle innlegg som legges inn her. Kjør på.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Carmen Garcia Sanchez » 11 Mar 2012 16:13

Siden du først er i gang så vil man vel prøve å bli en av de som kan få en tegning av deg ^^,

Jeg kan med en gang si at dette er en avatar på Galtvortskolen, så vet du det (: Til en av mine andre karakterer.

Beskrivelse;

Det er en jente, som er nokså søt, hun er ikke pen, bare søt. Hun har langt og knall oransje hår, det er nokså bølgete nedover hele håret. Håret rekker vel ned til nesten midt på ryggen. Hun er i 14 års alderen. Hun har en liten og rund nese. Munnen hennes er veldig lys rød, med kanskje noe lyst skjær i. Munnen er forsåvidt ikke noe stor egentlig. Ansiktet hennes er noe ovalformet og ikke så altfor spist. Øynene hennes er forsåvidt i en størrelse som ser helt normal ut i forhold til resten av ansiktet, og øynene er isblå. Hun er ikke særlig høy, ligger vel på 1.55, noe slikt så ja, ikke noe særlig høyde på henne. Stilen hennes er egentlig ganske vanlig, men hun går som oftest alltid i uniformskjorten hennes som er nokså bølgete, ikke noe perfekt. Ravnkloslipset er også alltid på og også dette er nokså bølgete. Også har hun en helt vanlig svart og noe tettsittende bukse, men likevel er det noe bølger i den. Skoene hennes er vel igrunnen bare helt vanlige svarte sko. Ja, hun er som sagt ikke så veldig pen, men mere søt. Men kroppen hennes har ikke fått noe særlig til former. Hun er ikke tykk, men hun er ikke modelltynn. Hun er sånn helt passe tynn. Hendene hennes er ofte lite synlig ettersom at hun nesten alltid bærer bøker eller staven. Bena og armene er ganske spinkler, for hun eier ikke muskler.

Så kan du jo få et innblikk i hvordan hun er, ettersom at det kan prege utseende også.
Hun er en veldig usikker jente som er redd for det meste. Hun er en som er lite kontaktsøkende og som egentlig bare liker å være for seg selv. Hun har veldig lav selvtillit noe som gjør at blikkene hennes aldri er noe særlig overlegen. Men hun er også veldig smart og går enten med bøker i hånden eller bare staven. Selv om hun er veldig rett pleier hun alltid å ha et lite smil om munnen, for å skjule nervøsitet men også her kan man se nervøsiteten i henne. Man kan ofte se nervøsiteten og usikker heten i øynene hennes og kroppspråket hennes.

Det kan hende jeg har glemt noe nå, eller om du trenger noe mere er det vel bare å si det.
Håper det er detaljert nok.
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
Carmen Garcia Sanchez
Trollmannshatt
 
Innlegg: 138
Registrert: 26 Okt 2011 07:44


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Nathanee Safirius » 11 Mar 2012 16:44

Carmen Garcia Sanchez skrev:Siden du først er i gang så vil man vel prøve å bli en av de som kan få en tegning av deg ^^,

Jeg kan med en gang si at dette er en avatar på Galtvortskolen, så vet du det (: Til en av mine andre karakterer.

-Insert Beskrivelse-

Hva heter karakteren, egentlig? Er det mulig å edite beskrivelsen av personligheten så jeg kan se annet enn bare nervøsiteten? Jeg er ikke sånn at jeg trenger så detaljert beskrivelse av hva hun har under armen og hva hun har på seg. Jeg vil bare vite litt om HVEM hun er, hvorfor hun er sånn, ting hun liker og ikke liker, slike ting? Alt det kommer til å gjøre ansiktet hennes på tegningen mye mer henne. :3 Om du ikke er i stand til å komme med mer detaljert personlighetsbeskrivelse er det likevel greit, da gjør jeg mitt beste utifra det som står der, om jeg bestemmer meg for å tegne henne. Du har også glemt å fortelle hvilken hudfarge hun har, btw.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Desmond Zielkov » 11 Mar 2012 17:01

MAXINE ZERINGSER.

That is all.
Big money. Big women. Big fun.
Brukerens avatar
Desmond Zielkov
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1734
Registrert: 14 Jun 2009 21:25


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Maureen Trecker » 11 Mar 2012 18:00

Først må jeg si at jeg beundrer din tålmodighet til tegningen. Har blitt inspirert av deg til å tegne noe eget, men blir bare trist når det ikke blir pent i det hele tatt.

Så var det denne konkurransen, da. Jeg tror jeg hadde spist opp hatten min om du tegnet Maureen for meg. Ikke ta det bokstavelig, men jeg har en hatt, og hadde blitt overlykkelig om du hadde tegnet. Anyway. Maureen er jenta som ikke helt skjønner greia med å gre håret. Konstant bustete er det. Men innslag av både krøller og floker, kan det lett forveksles med et kråkerede. Fargen stemmer også med kråkereder. Brunt, med rødlisge innslag innmellom. Altså, brun som i en sjokoladeplate fra freia. 200 g, 304 kCal, så vidt jeg kan huske. Rekker henne til litt under de såvidteksisterende brystene. Gidder ikke klippe det, noe slm resulterer i at det er nokså slitt. Håret er bare en av bidragsyterne til at jenta er fint lite attraktiv. Øynene er forholdsvis normale, da. Litt hazel-ish farge, med brun i bunnen. De er egentlig litt store i det lille ansiktet, ja, litt for store for hele henne. Hun har en liten, oppstoppernese, gjerne sammeligne den med hoppbakken i Holmenkollen. Munnen også, liten som bare det. Er litt der at hun hadde ikke fått en spiseskje inn i munnen, for å si det slik. Det vesle fjeset er så godt som rundt, med ovale tendenser.

Kroppen er liten, som alt annet. 15-16åringen er rundt 162 centimeter høy, og ser for meg at hun veier rundt 44 kg. Spising er nemlig ikke det beste hun vet. Har et par komplekser for kroppen sin, lever i troen på at hun er litt tung. Man kan forresten heller ikke si at hun er velutviklet. Sammenligne henne gjerne med en strek. Dårlig med former. Puppene er der, men det er bare så vidt. Relativt korte og tynne bein, det samme med armene. Det sier seg jo også selv, at hun ikke er spesielt tykk med sine kiloer.

Sånn klesmessig er hun oftest å se i skoleuniformen. Perfeksjonist som hun er, skal i allefall klærne være pene. Egentlig litt selvmotstridende, men det er nå så. Ravnkloslipset er alltid knytt med double winsdor, så godt som plettfritt. Skoene er blanke, og så videre. You name it. Men, om hun faktisk ikke går med skoleuniformen, kan hun dra på seg mye rart. Stripete knestrømper, sorte skjørt, digre halskjeder, eller rett og slett bare en blå kjole. Med stropper, så den ikke faller ned. Det skal legges til at det man ser av huden hennes, er blekt.

Selv synes jeg Maureen er teit, men jeg er glad i henne. Forresten, jeg antar du synes det er lettere å tegne en person du vet noe om personligheten til også, så vi kan ta den i korte trekk. Spydig. Sarkastisk. Hevede bryn. Innbilskhet. Maureen har egentlig dårlig selvtillit, men hun fremstår som noe litt annet. Mot elever hun vet ikke kan røre henne, er hun rappkjeftet som bare det, og kommenterer gjerne alle feil hun kan finne. For, jenta er smart, skarp og intelligent, dermed fullstendig klar over at hun lett overgår en del mennesker. Hun er utrolig dårlig i transfigurasjon, da.

Også, for kreativitetens skyld;
-Maureen klarer absolutt ikke å gå i høye heler.
- Har en forferdelig håndskrift.
-Fire føflekker på rad, like over venstre ankel.
-Redd for Hagrid.

Så lurer du kanskje, hvorfor skulle jeg gidde å tegne denne absurde karakteren? Vel, hun er rar, ja, men kanskje det kan være en spennende utfordring, det å tegne en mindre pen person.. Hva vet jeg.

Krysser armer og bein, jeg.
-Eline.
Sist endret av Maureen Trecker den 11 Mar 2012 20:30, endret 1 gang
How come Ravenclaw is so much better than all of the other houses? This question is actually rhetorical, I just wanted to draw attention to the fact.
Brukerens avatar
Maureen Trecker
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 357
Registrert: 28 Nov 2011 13:16
Bosted: Freia sjokoladefabrikk


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Carmen Garcia Sanchez » 11 Mar 2012 18:19

Nathanee Safirius skrev:Hva heter karakteren, egentlig? Er det mulig å edite beskrivelsen av personligheten så jeg kan se annet enn bare nervøsiteten? Jeg er ikke sånn at jeg trenger så detaljert beskrivelse av hva hun har under armen og hva hun har på seg. Jeg vil bare vite litt om HVEM hun er, hvorfor hun er sånn, ting hun liker og ikke liker, slike ting? Alt det kommer til å gjøre ansiktet hennes på tegningen mye mer henne. :3 Om du ikke er i stand til å komme med mer detaljert personlighetsbeskrivelse er det likevel greit, da gjør jeg mitt beste utifra det som står der, om jeg bestemmer meg for å tegne henne. Du har også glemt å fortelle hvilken hudfarge hun har, btw.


Fullt navn er; Natasha Baker Mars
Hun liker forsåvidt ikke Smygardinger, det er det hun misliker mest xD Også har hun liksom fobi for diverse ting, som lyn/torden, edderkopper osv. Hun er mørkredd osv. Ehm grunnen til at hun er en som er redd er vel for det at hun er redd for det ukjente, hun tør på en måte ikke kontakte folk for hun er redd for å finne ut hvordan personen er. Så hun hater vel egentlig å måtte finne ut nye ting når det gjelder andre personer. Det hun liker er vel magi generelt, hun elsker å bruke staven. Også elsker hun skole, veldig sånn boknerd, også er hun forsåvidt glad i limen sin. Men ærh, mye av det andre er hun veldig nøytral til. Hudfargen hennes; hun er litt blek i huden. Hun er lys/hvit da, men hun har ikke noe særlig brunfarge i ansiktet og hun bruker aldri sminke. Dessuten har hun alltid vært blek, så ja, nokså ble hudfarge. Og huden hennes er langt i fra plettfri, noe ruglete kinda. Tehehe. Også er hun jenta som fremstår som en liten, uskyldig unge og som ingen vil kontakte for det at hun kan virke nokså innpåsliten, irriterende og udugelig, mens når man egentlig blir kjent med henne så er hun veldig snill og fornuftig, så hun er jenta som skjuler sitt egentlige jeg for hun er redd for at folk skal mislike det. Jeg nevnte at hun som oftest alltid smiler, i det første innlegget. Når hun først smiler et et veldig svakt smil da, sånn man så vidt ser.

Var det noe slikt du mente? (: Om jeg ikke forstod spørsmålet helt, kunne du da formulert det annerledes?
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
Carmen Garcia Sanchez
Trollmannshatt
 
Innlegg: 138
Registrert: 26 Okt 2011 07:44


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Nathanee Safirius » 11 Mar 2012 19:39

Yup, var sånn jeg mente, Carmen.
Brukerens avatar
Nathanee Safirius
Verifiserum
 
Innlegg: 381
Registrert: 02 Jan 2009 23:19


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Carmen Garcia Sanchez » 11 Mar 2012 19:40

Yey ^^ Var litt usikker, men det er bra ^^ Håper på det beste nå da tihi.
"There is no good and evil, there is only power, and those to weak to seek it" - Lord Voldemort.
Carmen Garcia Sanchez
Trollmannshatt
 
Innlegg: 138
Registrert: 26 Okt 2011 07:44


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Benjamin Yards » 15 Mar 2012 23:59

Jenta heiter Monique Lavent.

Monique er ei lita, spretten jente med masse energi. Ho er veldig smilende, dagen lang. Ein typisk griffing, nysgjerrig, full av mot, og heltemådig. Ho er veldig,veldig søt, og skikkelig nusselig til tider. Har eit bedårende blikk, som ho veit å bruke når ho vil ha noko. Sta, utålmodig og sjefete er tre kanskje litt negative ord som kan beskrive Monique. Ho liker å bestemme, og veit kva ho vil. Men det skal også seies at ho aldri har fordommer mot folk. Aldri. Det skal meire til for at ho ikkje skal like deg enn at du er i feil hus. Ein liten gledesspreder, som finner på mykje rart. Som sagt, alltid eit smil om munnen.

Så til utseendet.
Monique har afrikanske gener, meire bestemt frå elfenbenskysten. Det gir den svake gyllen fargen på huden hennes. Håret er mørkebrunt, til dels krøllete, og når ho nesten til navlen. Det er som oftest i fletter, men nokon gonger har ho det løst. Ansiktet er midt imellom rundt og ovalt, med ein rund, liten nese, og to brune auge. Ho er lita og nett.

Ho går som oftest i lyseblå/lilla ol. kjoler. Søte. Noko à la http://s10.thisnext.com/media/largest_dimension/BE17D1BD.jpg Dei er forsåvidt enkle, men avogtil har ho nokre sløyfer på. Ho går alltid i sine svarte ballerinasko.
Sist endret av Benjamin Yards den 16 Mar 2012 00:20, endret 2 ganger.
Benjamin Yards
 
Innlegg: 4
Registrert: 29 Jun 2011 18:28


Re: ~ Tegner bilder digitalt ~

Innlegg Channe » 16 Mar 2012 00:09

Hei. Jeg ønsker gjerne at du tegner karakteren min, Sabine W. Carroll. Så jeg får vel bare prøve og håpe på det beste. :>

Personlighet:
Sabine er veldig prippen og fin av seg. Altså, hun tåler skitt på fingrene, men hun lar være så ofte hun kan. Hun er virkelig en man kan kalle for en overlegen, engelsk, fisefin te-pike. Det som derimot ikke er noe fint med henne, er at hun er veldig ærlig med folk, og kan nesten virke direkte frekk eller sårende, uten at hun helt ser det selv, men når hun virkelig mener å fornærme, gjør hun det uansett hvor ille det kan spille seg ut for henne.

Utseende
Sabine er først og fremst kjent for å ha mørkeblondt, rotete og bølgete hår som går henne til skuldrene. Panneluggen er rett, og går henne halvveis i øyenbrynene. Øynene er store og grønne, som bærer et preg over at når hun stirrer på deg, er det som en ørn med et skarpt blikk som ser på deg. Med andre ord: De er enkle å legge merke til. Hun bruker også svarte, firkant-runde briller med svart innfatning. Selve ansiktet hennes er en slags trekant runding, hvor den øverste delen av hodet er bredest, slik at det går smalere nedover mot haka. Hun er litt lav for alderen og spinkel med minimale tegn til former. Munnen er liten og snurpet sammen, slik at hun ser morsk ut.

Klær:
Hun har en galtvortuniform i håsblåsfarger. Slipset skal være i tykke striper, ikke sånne tynne, slik de har i de nyere HP-filmene, og det sitter stramt rundt kragen. Som oftest er hun å se i et svart trekkspill-skjørt som når henne til knærne, og en hvit bluse som er pakket ned i skjørtet. Hun bruker svarte, tynne strømpebukser, og svarte sko uten heler.

Hovedgrunnen til at jeg prøver, er egentlig fordi jeg tror det kan hjelpe meg til å rpge henne mer enn jeg gjør nå. ^^'
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron