Jeg tegner!

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Jeg tegner!

Innlegg Carrie M Vella » 15 Nov 2011 17:32

Harriet skrev:Nei, den var fin. Meen, skjørtet ser ut som om det er veldig mye lengre på den ene siden, er det meningen liksom?

Neeeei...
ikke egentlig.... :?
skal se til at det får en litt gjevnere kant :)
er det noe annet som skal endres på?
"My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
Brukerens avatar
Carrie M Vella
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 95
Registrert: 28 Sep 2011 21:32
Bosted: UNDER SENGA DI!


Re: Jeg tegner!

Innlegg Harriet » 15 Nov 2011 17:33

Takktakk. Og nei, ikke egentlig <: Er et bilde av staven hennes på profilen jeg linket for... to innlegg siden. Du kan evt. prøve og tegne noe sånt?
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Jeg tegner!

Innlegg Nila Lamont » 15 Nov 2011 20:47

Skissen var kjempefin^^
Bare hun har ganske langt, hår, og det er veldig mørkt. Og så har hun littegranne bredere munn.
LIKE A GLOVE.
Brukerens avatar
Nila Lamont
Ministerkandidat
 
Innlegg: 236
Registrert: 09 Okt 2011 12:06


Re: Jeg tegner!

Innlegg Carrie M Vella » 16 Nov 2011 17:43

Harriet skrev:Takktakk. Og nei, ikke egentlig <: Er et bilde av staven hennes på profilen jeg linket for... to innlegg siden. Du kan evt. prøve og tegne noe sånt?

Bilde
Har "blåst opp" skissa fra A5 til A3 størrelse. La også merke til at hun holdt staven i venstre hånd, så jeg byttet om, siden de alle fleste er høyrehendte (men er hun venstrehendt er det bare å si i fra!).
Same procedure as always; hva er greit, noe som skal endres osv.
Jeg var ikke sikker på hvilke sko du ville ha (eller om du ville ha sko) så hun er forløbig i sokkelesten ;)
Hvis det ikke er noen "større" ting som skal endres kan jeg begynne å legge litt skygge osv.
Ang. farge: er det noe (med untak av tryllestaven) som skal ha en spessiell farge/utseende? Hvis ikke følger jeg bare det du skrev i det første (?) innlegget om utseende :)



Nila Lamont skrev:Skissen var kjempefin^^
Bare hun har ganske langt, hår, og det er veldig mørkt. Og så har hun littegranne bredere munn.


Bilde
Endret litt på munnen og håret. Prøvde en veson med rett hår denne gangen, likte du det forrige bedre/vil ha det HELT annerledes, så si i fra ;) (jeg kommer til å legge på farger senere).
"My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
Brukerens avatar
Carrie M Vella
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 95
Registrert: 28 Sep 2011 21:32
Bosted: UNDER SENGA DI!


Re: Jeg tegner!

Innlegg Harriet » 16 Nov 2011 19:06

Aww, så fin! Kan hun stå sånn... rett opp og ned, sånn at begge føttene står likt, liksom? Ang. Farger spiller det ikke så stor rolle, så lenge det ikke er noe for knall.
Skoene kan være noe sånt;
Bilde

Og om det synes på tegningen, kan de ha litt hel.

Eheh, håper jeg ikke er for krevende <: Du er kjempeflink!
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann


Re: Jeg tegner!

Innlegg Nila Lamont » 17 Nov 2011 12:17

Den var kjempefin, jeg elsker det bitchy uttrykket, siden hun nesten aldri smiler ;)
Kanskje litt mer krøller i håret, så ville den vært perfekt :)
LIKE A GLOVE.
Brukerens avatar
Nila Lamont
Ministerkandidat
 
Innlegg: 236
Registrert: 09 Okt 2011 12:06


Re: Jeg tegner!

Innlegg Darya Rachel » 21 Nov 2011 03:17

Oh! Så det bare var to som har bestilt, så da bestiller jeg også! (:

Jeg vil gjerne ha et portrettbilde.
Skal vi se. Darya er ca 16 år gammel. Ansiktet hans er ovalt, med en anelse spiss hake. Håret hans er langt og blondt. Og da mener jeg langt som rekker ham til livet. Det er enten oppsatt eller henger løst. Det er litt bølgete, I guess. Han har lyseblåe øyne og litt buskete øyebryn. Samt flippskjegg. Og nesa hans er litt kraftig, men ikke sånn kjempestor.

Om du tar med skuldrene og slikt, så er han ganske muskuløs, dette syns egentlig ganske godt på halsen og skuldrene. Han er griffing og passer mer enn godt inn i en griffing-uniform.
Darya Rachel
 


Re: Jeg tegner!

Innlegg Carrie M Vella » 22 Nov 2011 11:41

Jeg var borte i helga, så jeg har ikke fått gjort så mye på noen av tegningene, men de kommer så fort som mulig :-)
"My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
Brukerens avatar
Carrie M Vella
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 95
Registrert: 28 Sep 2011 21:32
Bosted: UNDER SENGA DI!


Re: Jeg tegner!

Innlegg Carrie M Vella » 22 Nov 2011 18:10

Ferdig med nr 1 !
Bilde
Er det noe alvorlig galt med bildet, så si i fra. Hvis ikke; det der ferdig!

PS: hvis bildet er for stort, kan jeg prøve å endre størrelse. Hvis ikke kan du lagre det på pc'n din, og endre størrelse selv (bare ikke fjærn "laget av", ok?).
"My very first job,when I arrived on Earth fresh-faced and dewy-eyed,was nicking a fertility statue from the love goddess's sanctuary in Ur. Morally speaking,this pretty mutch set the tone for my next two thousand years" - Bartimaeus the djinni
Brukerens avatar
Carrie M Vella
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 95
Registrert: 28 Sep 2011 21:32
Bosted: UNDER SENGA DI!


Re: Jeg tegner!

Innlegg Harriet » 22 Nov 2011 23:07

Åh, sinnsykt fin! Tusen takk <:
Edit: Skrev inn teksten på nytt, jeg. Samme tekst så klart, men i annen font og størrelse <: Ble så smått når jeg gjorde tegningen mindre.
This dream must end
This world must know
That we all depend on the beast below
Brukerens avatar
Harriet
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1322
Registrert: 07 Mar 2010 08:45
Bosted: Et melkespann



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron