Lucy vil og tegne!

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Lucy vil og tegne!

Innlegg Lucy Hunt » 25 Jul 2011 21:34

omg, startet ny tråd, scaryshit

Eller, strengt tatt meg da, men carepådet. Poenget er at jeg er villig til å tegne noen avatarer til folk. Gratis! Omg! men tar gjerne tips da, tehe

Neidajoda, men virkelig, så er jeg kanskje over middels interessert i å skrible og tegne, og for øyeblikket (egentlig konstant da, men) så øver jeg meg på å tegne menneskeer! Så da blir det slik at dere får avatarer, jeg får øving, og det blir win-win! Woop!

Såå, jeg kommer til å åpne for TRE bestillinger. Jeg kan ikke si noe om hvor lang tid det kommer til å ta (hvertfall ikke for tredjemann, heh) for jeg skal litt på ferie og såånn, men dere får det når de er ferdige :D

Jeg ser helst at dere gir så beskrivende detaljer som mulig om utseende. Jo mer dere beskriver, jo likere blir karakteren slik dere vil den skal bli :D Visst dere sier blå øyne liksom, så tar jeg en random blåfarge, selv om karakteren deres kanskje har mørkeblå, eller huskyblå øyne. U see? Det er lov å legge inn ønske om forskjellige poseringer eller aktiviteter karakteren kan gjøre, men jeg kan ikke love at det blir sånn. Visst ikke så blir det et bystebilde. Om dere derimot bare vil haa det, så kan dere si om dere vil ha vinkelen rett frem, profil ellser trekvart. Men kan fortsatt ikke love noe, haha. Ellers må dere selvfølgelig ta med hus og alder og sånt da.

Sorry for å være litt krevende, men dere bestiller uansett? Sant? Saaant?!
Plis :)

(Smakebiit, kan ikke love noe sånt da, men bare for å vise cirkus hvordan jeg tegner (Vingler veldig i stilen min enda da, men) Plus at jeg er kinda fornøyd med den, noe som ikke er så ofte xD) http://tinypic.com/view.php?pic=2exsqza&s=7)
Sist endret av Lucy Hunt den 26 Jul 2011 00:35, endret 4 ganger.
Lucy Hunt
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Jul 2011 15:32


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Thea Theasen » 25 Jul 2011 23:22

Kan du lage hun her jeg skriver om? Hun heter Debbeline. Hun går i Griffing, vil at slipse skal være rundt hodet som et panne bånd. Hun har lyse svarte strømper. Hennes hår er langt krøllet brunt hår til navelen. Hun har skinnende turkis grønne øyne. Hun har fregner ved og over nesa, nesa er liten og søt. Hun er 11 år. Henne har ikke kutte, hun skal ha griffing klær. Hun holder en bok i handa. Håper du kan tegne hun! Hilsen Debby
you're just as sane as i am
Brukerens avatar
Thea Theasen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 20 Jul 2011 13:52
Bosted: huset mitt


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Lucy Hunt » 25 Jul 2011 23:34

Debbeline McLouise skrev:Kan du lage hun her jeg skriver om? Hun heter Debbeline. Hun går i Griffing, vil at slipse skal være rundt hodet som et panne bånd. Hun har lyse svarte strømper. Hennes hår er langt krøllet brunt hår til navelen. Hun har skinnende turkis grønne øyne. Hun har fregner ved og over nesa, nesa er liten og søt. Hun er 11 år. Henne har ikke kutte, hun skal ha griffing klær. Hun holder en bok i handa. Håper du kan tegne hun! Hilsen Debby


Det skal da kunne gå ann :D Mennee, jeg antar du mener hun har svarte strømper? Ettersom lys svart er grått? Eller har hun gråe? Og turkis og grønn er to helt forskjellige farger, så hadde satt pris på om du kunne forklart det x) Er hun høy eller lav? Spinkel, kraftig? Er hun lys i huden? Kunne du sagt liitt om personligheten hennes og, slik at jeg kanskje kan se litt for meg hvordan hun ville stått og? Er hun sjenert, full av selvtillit, noe midt i mellom?
Lucy Hunt
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Jul 2011 15:32


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Thea Theasen » 26 Jul 2011 01:03

Ja,hun skal ha gråe strømper. Hun har bare grønne øyne skedde noe feil. Hun er høy. Hun er tynn,men ikke allt for tynn. Hun har lys hud. Hun er smart,snill,litt sta, nysjerrig og hjelpsom. Håper dette er passe:)
you're just as sane as i am
Brukerens avatar
Thea Theasen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 20 Jul 2011 13:52
Bosted: huset mitt


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Scarlett » 10 Aug 2011 12:34

Scarlett Jasmine Leaths Mistress
11 år gammel
Utseende; Hår som rekker til omtrent midt på ryggen. Det er fyldig og nøttebrunt. Hun har en ganske fluffy lugg som har denne lillanyansen, omtrent. Hun har også nøttebrune øyenbryn og det høyre øyet (For Henne)er nøttebrunt, det andre er lilla, som vist i sted. Hun har en slags opp-ned dråpe-formet ansikt, hvilket betyr en slags spiss hake, og litt store, men ellers helt vanlige øyne. Kroppen har egentlig ingen figur enda, fordi hun er så ung og ikke har fått former o.l. enda.
Klær; Hun kan ha på seg enten Smygarduniformen (Ikke bukser) eller en lysegrønn genser og olatights, uansett skal hun ha grønne converse-sko ^^
Aktivitet; Hun kan enten spille volleyball elelr øve på våder/Formler ^^
I could agree with you, but then we'd both be wrong...
- Scarlett Mistress
Scarlett
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 51
Registrert: 22 Jul 2011 19:26


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Nox Candela » 12 Aug 2011 13:19

Nox Candela, gryffindork. Litt smågal, sjenert. Kort, spinkelbygd og er tynn. Hun har lyst(nesten hvitt, hoho) hår og lysegrønne øyne. Fersken røde lepper og en liten nese. Hun har som oftest katten med seg hvor enn hun går. Så om en gråkattepus hadde kommet med haddet vært okå c: okokokokokok hun har en spiss, tydelighake, men et nokså normalt annsikt. Går mest i uniformen sin, hint hint. ^^ Spør om det er noe mer.
Nox Candela
 
Innlegg: 2
Registrert: 12 Aug 2011 13:12


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Emma Merli » 14 Aug 2011 19:59

Har vel egentlig kommet inn 3 bestillinger, meeen jeg vil gjerne stille meg i kø!
Emma Merli heter min figur. Hun går i 3. klasse, så hun er 13/14 år gammel og går i Ravnklo.

Hun har mørkebrune øyne (men ikke helt svarte liksom) helt vanlig store og sånn. Håret er mørkebrunt, og krøllete og når henne til litt over puppene. Eller har hun et ganske vanlig og naturlig utseende, ikke masse sminke og sånt.

Hadde vært supert om du tegnet henne i ravnklouniformen.
Og pose, så hadde det vært veldig fint om du tok henne sånn at man ser rett på henne, og at hun holder noen bøker, nesten som Hermine gjør på bilder fra 1. eller noe. (Om du skjønner)
Hun er veldig opptatt av å gå i korrekt skoleuniform hvis du tegner hele henne, sånn at skjørtet går til knærne osv.

Håper du har tid til å tegne henne
Emma Merli
Rumpeldunkkaptein
 
Innlegg: 337
Registrert: 05 Nov 2010 00:43


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Alice C. Black » 09 Sep 2011 17:50

Hæj :3 Jeg har vert borte fra GS en stund og har laget ny karrakter...
Hun er da i 1. klasse, så bare 11. år. Hun har karamellbrunt hår, krøller og ofte musefletter og pynt i håret. Hun har mørkebrune øyne, og elsker uniformen sin. For den er blåååå. Smiler mye, men er litt fjern til tider...
Jeg har god tid, så det er ingen grunn til stress med tegningen. n_n
Alice C. Black
 
Innlegg: 4
Registrert: 09 Sep 2011 17:30


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Lucy Hunt » 26 Sep 2011 20:15

Nå har jeg ikke vært her på en EVIGHET, og virkelig, unnskyld! Massemassemangeganger unnskyld, det var virkelig ikke med meningen! Jeg begynte på to av dere, og ble omtrent ferdig med en i løpet av sommeren, men så begynte jeg på ny skole, mistet harddisken (tror hvertfall jeg har mistet den), og ting ble bare sykt f'd. Så håper dere kan tilgi meg, visst dere er her enda.
Og om så, og dere fortsatt vil ha tegningene, så si ifra! Jeg har sketsjet dere alle, så om dere vill at jeg skal gjøre dem ferdig, så skrik ut.

Debbie:
Bilde

Scarlett:
Bilde

Nox:
Bilde

Såeja. Soorryyyy! *shaaame*
Lucy Hunt
 
Innlegg: 4
Registrert: 20 Jul 2011 15:32


Re: Lucy vil og tegne!

Innlegg Emma Merli » 03 Okt 2011 12:10

Jeg vil iallefall fortsatt stå i kø ;)
Emma Merli
Rumpeldunkkaptein
 
Innlegg: 337
Registrert: 05 Nov 2010 00:43



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron