Tegner bare fra skulderne og opp.
Jeg fargeleger ikke lenger. Gjør det til de som allerede har bestilt da

Hvis du skal ha bilde/avatar trenger jeg:
Navn:
Alder:
Hårfasong:
Øyne:
Hus:
Humør:
Annet:
Tegner avatar (manga style)Jeg kan prøve å tegne avatar eller blide.
Tegner bare fra skulderne og opp. Jeg fargeleger ikke lenger. Gjør det til de som allerede har bestilt da ![]() Hvis du skal ha bilde/avatar trenger jeg: Navn: Alder: Hårfasong: Øyne: Hus: Humør: Annet: Sist endret av Georgina den 04 Sep 2011 12:05, endret 2 ganger.
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Navn: Ginah Clearwater
Alder: 12 Hårfasong: Brunt langt hår. Rett eller bølgete du velger. Øyne: Blågrønne. Hele kroppen/bare ansiktet: Hele kroppen. Hus: Ravnklo Klær: Noe som viser at hun er i ravnklo Humør: Smile og blunke med det ene øyet. Annet: Nei. Fargelegge eller ikke: Fargelegge
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Navn: Debbeline McLouise
Alder:11 Hårfasong: Brunt langt krøllete hår til navelen cirka Øyne: Skinnende grønn øyenfarge med svarte lange øyenvipper Hele kroppen/Bare annsiktet: Hele kroppen Klær: Griffing klær vil ha Griffing slipse rundt hodet. Hus: Griffing Humør: Glad Annet: nei Fargelegge ikke fargelegge: Fargelegge you're just as sane as i am
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Vil gjerne ha!
![]() Navn:Leona W.Leuritz Alder:12 Hårfasong:Langt, litt bølgete,svart Øyne:Blå Hele kroppen/bare ansiktet:Hele kroppen(slank) Hus:Griffing Klær:Skjørt,skjorte(feminin),griffing slips,støvletter,tryllestav,madonna piercing♥ Humør:middels glad ![]() Annet:Kan hun ha en liten lilla sløyfe i håret? c: Fargelegge eller ikke:Fargelegge♥
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Leona W.Leuritz og Debbeline McLouise Jeg klarer ikke tegne fine kropper lengere, så går det bra om Jeg bare tegner fra skulderne og opp?
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)
Ok,det er greit for meg you're just as sane as i am
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Navn: Isabella D. Grang
Alder: 14 Hårfasong: langt, krøllete, lysebrunt Øyne: blåe øyne Hus: griffing Humør: glad Annet: hun har på seg skoleuniform takk hvis du lager en til meg! ![]()
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)
Håper denne er bra ![]() kan lage den midre hvis du ønsker det ![]()
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Navn: Sara Sibir
Alder: 12 Hårfasong: Rett ned Øyne: Blå Hus: Håsblås Humør: Glad og stille men noen ganger lei seg Annet: Smart Fargelegge eller ikke: fargelegge jeg er en person som elsker farger ![]()
|
||
Re: Tegner avatar (manga style)Navn: Emma Cross
Alder: 12 Hårfasong: Langt krøllete brunt hår rekker ca litt lengere enn til skuldrene. Øyne: Grønne Hus: Håsblås Humør: Glad Annet: Hels noe som viser at henne er i Håsblås! Og kanskje navne hennes kunne stå på tegninen? Fargelegge eller ikke: Fargelegg! Tusen takk hvis du lager en til meg! ![]() Emma c.
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester