Eller, strengt tatt meg da, men carepådet. Poenget er at jeg er villig til å tegne noen avatarer til folk. Gratis! Omg! men tar gjerne tips da, tehe
Neidajoda, men virkelig, så er jeg kanskje over middels interessert i å skrible og tegne, og for øyeblikket (egentlig konstant da, men) så øver jeg meg på å tegne menneskeer! Så da blir det slik at dere får avatarer, jeg får øving, og det blir win-win! Woop!
Såå, jeg kommer til å åpne for TRE bestillinger. Jeg kan ikke si noe om hvor lang tid det kommer til å ta (hvertfall ikke for tredjemann, heh) for jeg skal litt på ferie og såånn, men dere får det når de er ferdige

Jeg ser helst at dere gir så beskrivende detaljer som mulig om utseende. Jo mer dere beskriver, jo likere blir karakteren slik dere vil den skal bli

Sorry for å være litt krevende, men dere bestiller uansett? Sant? Saaant?!
Plis

(Smakebiit, kan ikke love noe sånt da, men bare for å vise cirkus hvordan jeg tegner (Vingler veldig i stilen min enda da, men) Plus at jeg er kinda fornøyd med den, noe som ikke er så ofte xD) http://tinypic.com/view.php?pic=2exsqza&s=7)