Tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 30 Apr 2011 00:42

Damn. Jeg er uten ord. Den var nydelig. Om du var her hadde jeg kastet meg over deg og aldri sluppet. Du er fantastisk. Herregud. Takk.<33333333333333333333333333333333333333333333 *heartspam.*
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 30 Apr 2011 00:49

Fint du likte den, da ;D

Edit: Matilda, jeg trenger mer informasjon om karakteren din. Jeg får ikke til å tegne med så lite, fant jeg ut u.u Du må også si meg hvilket hus hun går i o_O
Please, unngå skjema denne gangen, og skriv så forklarende som mulig. :3

Og jeg får ny tablet på onsdag eller torsdag 8D Det kommer nok til å ta en liten stund å skjønne seg på den, så det kan hende at tegningene mine ikke blir like bra i en liten periode xD
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 04 Mai 2011 18:28

Moe, tegningen din er ferdig. Men jeg failet noe sykt. Fikk ikke til å farge. Jeg ødela karakteren din helt. u__u
Sorry u___u
Gjør deg selv en tjeneste og ikke trykk u___u
Link.
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Moe Alice Rainfall » 04 Mai 2011 19:26

AWWW C: Den var da fin den? 8D Tusen takk *__*
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 04 Mai 2011 19:34

Marion Bother skrev:Mew. Tenkte jeg kunne legge inn bestillingen min nå, siden du har gjort tp bestillinger, eller noe. :333 Du behøver ikke stresse, eller noe. Har masse god til. :3

Loralie Bats, hun er femten år gammel.
Som oftest er hun anstendig kledd, så skjørtene hennes går til knærne og sånn. Hun skal ha på seg uniformen. Altså en skjorte, ravnkloslips, en vest, et grått skjørt, gråde strømper og lave, svarte sko. Hun er forholdsvis tynn, ikke sånn kjempetynn, men normalt. Hun har heller ikke så store former.
Hudtonen hennes er ganske lys, hun ser nesten blek ut. Haken hennes er litt spiss. Det høyre øyet hennes (for henne, venstre for oss) er brunt, mens det venstre er blått. Som dette; Bilde Håret hennes er brunt og rekker til mellom skulderbladene, sånn ca. Hun har sideskille, uten pannelugg.
Bakgrunden skal være svart, eller transperant. Det ville også vært nydelig om du kunne skrevet "Ms. Bats" på bildet i DENNE fargen.
Loralie er en veldig rolig person, som skjeldent hisser seg opp eller blir sint. Hun tar det meste med et smil. Hun kan være dramatisk, men prøver å skjule det med elegansen sin. Likevel er hun fryktelig klønete. Hun er riktig nok fotogen og ser pen og avslappet ut på bilder.

BTW; Kanskje lage en liste eller noe i første post, sånn om du bare tar x antall bestillinger av gangen.


Wee, masse beskrivende detaljer <3 Men jeg tegner bare sånn "skuldre og opp"-bilde, fordi jeg fikser ikke anatomi. xD
Og angående liste, så tror jeg ikke det er nødvendig. Jeg tror jeg skal la denne tråden dø litt når jeg er ferdig med din xD

Moe Alice Rainfall skrev:AWWW C: Den var da fin den? 8D Tusen takk *__*


Bare hyggelig x3
Det var umulig å tegne det grønne håret, og smykkene ble bare helt tåpelige XD I tillegg til at ... jeg følte at noe var gæli med fargene sånn generelt :\
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Moe Alice Rainfall » 04 Mai 2011 19:49

huden ble litt mørk tror jeg o,o

men du fikk til håret og firsyren og sånt skikkelig bra da 8D også er du flink på antomi og realisme og sånt. misunne *__*
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 04 Mai 2011 20:10

Moe Alice Rainfall skrev:huden ble litt mørk tror jeg o,o

men du fikk til håret og firsyren og sånt skikkelig bra da 8D også er du flink på antomi og realisme og sånt. misunne *__*


I know. Jeg prøvde å gjøre den lysere, men det der var det lyseste jeg fikk til uten at det ble merkelig. Om det hadde vært lysere, så hadde skyggene blitt helt rare x_x
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Tillia Florenzz » 04 Mai 2011 20:49

ikke la den dø før du har tatt min.. øhøh:p
Tillia Florenzz
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 25
Registrert: 18 Apr 2011 13:34


Re: Tegner avatarer

Innlegg Ivory Yovaile » 05 Mai 2011 07:08

Sally Eagelcoth skrev:
Ivory Yovaile skrev:Woah, flink. o_____o
Må bare få sagt det, selv om dette ikke er en responstråd.


Takk 8D
Jeg legger faktisk ut alle tegningene mine på en responstråd, da xD


Så det etterpå. OTL
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 05 Mai 2011 21:44

Tillia, bildet ditt er ferdig! Jeg fikk ikke med de blå stripene i håret, dessverre. Jeg prøvde, men det så bare ikke noe fint ut med det fordi jeg fikk det ikke ordentlig til x__x
Men her er det!

Bilde
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 14 gjester

cron