Tegner avatarer

Vil du tegne avatarer på bestilling? Legg inn din tråd her!

Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 10 Apr 2011 18:36

OK. Fullt. INGEN FLERE BESTILLINGER.

Vel, jeg har tegnesperre nå. Jeg aner ikke hva jeg skal tegne. Derfor trenger jeg litt hjelp. Om du har lyst til å få karakteren din tegnet, så bare skriv her. Jeg vet ikke hvor mange jeg orker å tegne for, får se hva jeg orker. Den første som skriver her får nok en tegning i hvert fall. Du trenger ikke bruke bildet som avatar heller, du kan gjerne bare putte det på profilen. Eller bare la være å bruke det i det hele tatt.
Husk på et jeg gjør dette gratis (dere kan sikkert betale om dere har lyst), så ikke klag på at jeg er treg eller noe sånt.
Jeg er ikke superflink eller noe, jeg bare synes det er gøy å tegne.
Tegningen vil mest sannsynlig bare være skuldre og opp, siden jeg fremdeles har problemer med anatomi og sånt xD
Det er også mulig jeg setter på en liten signatur på bildet, men jeg vet ikke. Vanligvis glemmer jeg det.
Og her er et eksempel på en tegning jeg har tegnet, om dere bryr dere om det. Mulig jeg tegner i en annen stil, fordi jeg ... skifter stil veldig ofte, og stilen min varierer avhengig av hvilket humør jeg er i.

Hvis du vil ha karakteren din tegnet, så må du bare forklare litt enkle ting om utseendet. Som hårfarge, frisyre, farge på øyne, etc.
Andre ting jeg vil vite er litt enkel personlighet, slik at jeg kanskje kan flette det inn i tegningen, hvilket hus karakteren er i (jeg tegner karakteren i uniform, basta)... Om jeg har glemt å nevne noe så bare spør jeg. Og så må du si ifra om det er noe spesielt jeg må huske på.

Så ... eh ... bestill om du vil?
Sist endret av Sally Eagelcoth den 27 Apr 2011 19:46, endret 1 gang
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 10 Apr 2011 22:28

Du kan gjerne tegne Daniella.
Daniella Victoria Frances, Smygard. Langt blondt hår, som er veldig lyseblondt. Blå øyne, og hun er ganske blek. Daniella går i smygard, og har skrå pannelugg, ellers rett hår. Hun skifter veldig personelighet fra person til person, men er litt sånn Smygard-spydig og overlegen, men prøver å oppføre seg liten og søt. Trenger du noe mer enn det? (:
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 11 Apr 2011 21:30

Ok, skal prøve 8D
Jeg bare spør om det er noe jeg finner ut at jeg har glemt xD
JO. Første spørsmål. Hva mener du med "langt hår"? Sånn "litt lengre enn skuldre"-langt, elns.? Eller lengre?
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 12 Apr 2011 14:20

Sally Eagelcoth skrev:Ok, skal prøve 8D
Jeg bare spør om det er noe jeg finner ut at jeg har glemt xD
JO. Første spørsmål. Hva mener du med "langt hår"? Sånn "litt lengre enn skuldre"-langt, elns.? Eller lengre?

Sånn, under ribbeina mot rumpa langt. :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 13 Apr 2011 20:28

Ok :3

Og sånn btw, det kan ta mye lengre tid enn forventet. Gimp klikka nettopp og fjerna alt jeg hadde tegnet (siden jeg er en idiot som glemte å lagre), så jeg må begynne helt på nytt. Og når sånt skjer så mister man en del motivasjon, så det kan ta litt tid før tegningen blir ferdig. x____x
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Daniella V. Frances » 13 Apr 2011 20:46

Awhh. )': Neimen, det er helt greit. :33
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Tegner avatarer

Innlegg Matilda001 » 14 Apr 2011 15:57

Eg tar en bestilling :D Men eg synes skjema er litt enklere så:

Hår: Mørkebrunt, rekker ned til skuldrene.
Øyner: Mørke brune, oval formet.
Ansikte: Litt rundt hode, med fregner over nesen.
Annet: svart bakgrunn :?:
Where once was light
Now darkness falls
Where once was love
Love is no more

Hugs å bestill i mitt forum:-)
Matilda001
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 29
Registrert: 06 Apr 2011 09:42
Bosted: PÃ¥ rommet mitt


Re: Tegner avatarer

Innlegg Sally Eagelcoth » 14 Apr 2011 19:02

Jeg unngikk faktisk å lage et skjema fordi jeg liker det best når folk faktisk forklarer uten skjema, men du fylte jo det ganske greit og forklarende, så det er greit. (Noen svarer bare et ord og sånt >_>)
Men det kan ta en gooood stund før du får det. Samme med tegningen til Daniella. Tablet'en min har begynt å streike, i tillegg til at dataen min snart dør og at gimp klikker hele tiden. Og det er tentamen-tid nå, som tar en del av tiden min.
Og om tablet'en min dør så får jeg ikke tegnet før jeg får meg en ny tablet. Nekter å tegne med mus.
(Det er så typisk. Når jeg først får folk til å spørre etter tegninger, DA går alt galt XD)

Og sånn btw, jeg liker ikke helt svarte bakgrunner, men jeg kan gjøre den delvis svart og mørk? Eventuelt prøve å få resten av bakgrunnen til å gli over i svart elns.?
Brukerens avatar
Sally Eagelcoth
Trollmannshatt
 
Innlegg: 136
Registrert: 12 Feb 2010 21:21


Re: Tegner avatarer

Innlegg Matilda001 » 14 Apr 2011 19:51

Sally Eagelcoth skrev:Jeg unngikk faktisk å lage et skjema fordi jeg liker det best når folk faktisk forklarer uten skjema, men du fylte jo det ganske greit og forklarende, så det er greit. (Noen svarer bare et ord og sånt >_>)
Men det kan ta en gooood stund før du får det. Samme med tegningen til Daniella. Tablet'en min har begynt å streike, i tillegg til at dataen min snart dør og at gimp klikker hele tiden. Og det er tentamen-tid nå, som tar en del av tiden min.
Og om tablet'en min dør så får jeg ikke tegnet før jeg får meg en ny tablet. Nekter å tegne med mus.
(Det er så typisk. Når jeg først får folk til å spørre etter tegninger, DA går alt galt XD)

Og sånn btw, jeg liker ikke helt svarte bakgrunner, men jeg kan gjøre den delvis svart og mørk? Eventuelt prøve å få resten av bakgrunnen til å gli over i svart elns.?


Ganske synd det med PC'en din :shock: Men håper du klarer å fikse det ;)
Where once was light
Now darkness falls
Where once was love
Love is no more

Hugs å bestill i mitt forum:-)
Matilda001
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 29
Registrert: 06 Apr 2011 09:42
Bosted: PÃ¥ rommet mitt


Re: Tegner avatarer

Innlegg Moe Alice Rainfall » 15 Apr 2011 11:54

Tegne Moe? c:
Hun har kort grønt hår, sånn til haka langt. Hun har pannelgugg, samt at på siden av panneluggen på hver side av hodet er håret lenger og rekker til kragebena omtrent.
Øya er store og lyseblå og hun er relativt bleik xD relativt formløs, men med hint av bryster og hofte hvis man virkelig tar seg tid til og se etter xD Hun digger fargerike klær, samt at hun elsker kjørt og masse smykker. En del inspirert av japanese street fashion. Blonder er elsk.

men altså, personlighet, det glemte jeb visst: hun er relativit hyper, glad happy-go-lucky, men riktignok slem til tider xD veldig, jeg er smarte er deg holdning, også liker hun og våde folk *__* ravnklo, btw.
Sist endret av Moe Alice Rainfall den 26 Apr 2011 09:36, endret 1 gang
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39



Gå til Tegner avatarer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

cron