Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Heather G Blake » 19 Feb 2009 20:31

Spinderella er så fliiiiiiink! >w<
Jeg beundrer deg. :3
Du får liksom alt til å bli bra. ^__^
Brukerens avatar
Heather G Blake
Ministerkandidat
 
Innlegg: 237
Registrert: 14 Des 2008 14:42
Bosted: Jentesovesalen i Griffingtårnet.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 19 Feb 2009 20:33

Heather G Blake skrev:Spinderella er så fliiiiiiink! >w<
Jeg beundrer deg. :3
Du får liksom alt til å bli bra. ^__^


Thnaw, tusen takk. ^^
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Twiggy Watcliff » 27 Feb 2009 10:41

Det er så urettferdig. Du kan se på et bilde, også blir det perfekt, men jeg greier ikke en dritt med noen bilderedigeringsprogrammer. -.- Jaja. Skills don't come easy, er det noen som sier.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 27 Feb 2009 22:52

Tusen takk alle sammen <3
Og Twiggy, du er kjempeflink så shut up -.-


Bilde
~ Cleo. Jeg er sånn passe fornøyd med denne. Angrer litt på font-valget, da.


Bilde
~ Denne var utrolig vanskelig å fargelegge, spesielt håret til Spin. Det var knallrødt og ujevnt farget fra før, så derfor var det vanskelig å få det fint. Menmen.
Tari og Mopee; Jeg elsker dere. <3
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Tari Almina » 27 Feb 2009 22:54

Aw, Spin. Bildene dine er kjempefine!

Det nederste var utrolig søtt. Jeg smeltet helt. xD
Jeg elsker deg og. <3 :]
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 28 Feb 2009 01:10

Aw, takk Tari <3

Bilde
~ Vel, Spin klarer vel aldri helt å gi slipp på Liam. So here we go again.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Pam Channing » 28 Feb 2009 10:21

GAAAH! *Stappe tilbake øynene*

BILDE #1 - CLEO
+ Gaaah... den er NYDELIG! N-Y-D-E-L-I-G! For en vakker helhet og balanse du har fått til!
+ Siden jeg ikke har orginalen foran meg kan jeg ikke helt sette fingeren på det du har redigert. Men jeg antar det har en positiv side siden du har fått redigert inn tingene så naturlig.
+ Har du fargelagt øyet grønt? Visst, så er det kjempe pent og du har holdt deg innenfor linjene^^ Et lite tips til neste gang er at du bør passe på at fargen passer til resten av bildet. I dette bildet er alt veldig mørkt, svart, blått osv. og dette gjør at den skarpe grønnfargen skiller seg veldig sterkt ut og man ser redigeringen (om den er fargelagt såklart). Jeg tror det ville passet bedre med en mørkere/kaldere grønnfarge akkurat her i og med at hele bildet i seg selv har en kald stemning over seg.
+ Likte du ikke fontvalget? O___O Den var jo helt fantastisk! Den passet PERFEKT inn i bildet. Den hadde den rette stemningen over seg og forbedret helheten på bildet.
+ Plasseringen og størrelsen på teksten var også helt fantastisk og perfekt. Jeg likteat den var nede i det høyre hjørnet. Det passet veldig bra inn akkurat her. Det som også var veldig positivt var at teksten ikke mister fokus fordi den er så langt borte. Jeg trekkes med en gang mot den og det er nok fordi du har gjort et så bra størrelse og font valgt.
- Det eneste "negative" med bildet som kunne vært anerledes er vel... hm... teksten. Det jeg har nevnt over om den står jeg fortsatt for, men selve teksten har en litt dårlig kvalitet over seg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, og jeg ser jo hva du har gjort med teksten. Så det er ikke det, den ser bare ut som om den har blitt lagret i et veldig dårlig filformat. Kanskje det er fordi selve bildet i seg selv er såpass skarp i kantene og kvaliteten at den utydelige tåkeeffekten på skriften ikke helt passet inn?

BILDE #2 - GRUPPEBILDE
+ Aller først føler jeg at jeg behøver å nevne hvor utrolig talentfull du er til å plukke ut bilder du kan redigere. Hvert eneste bilde du bruker er spesiell og ser kjempe stilig ut.
+ Det første som fanger blikket mitt er navnene. De ser überkule ut! Jeg ELSKER måten du har satt dem opp på. Resultatet ble genialt! Å gjør fornavnene vi alle kjenner spesielle, mens etternavnene var i en nøytral skrifttype var rett og slett bloody brilliant.
+ Fontvalgene dine er en stor pluss. Du har alltid vært flink til på se hvilken font som passer til hva. Jeg skjønner ikke hvorpdan du klarer å få til å finne en font som faktisk smelter inn med bildets helhet.
+ Jeg elsker hvordan rammen matcher teksteffekten. Rammene dine ser alltid bra ut ^^ Fargene på rammen og teksten passer så godt sammen med resten av bildet. Den fremhever faktisk de pene, sommerlige fargene i resten av bildet.
+ Siden jeg ikke har tilgang på orginalen til dette heller er det ikke så lett å se hva som er redigert og ikke redigert. MEN! Om du har fargelagt øynene deres så må jeg virkelig reise meg og gi deg en lang applaus. Resultatet ble NYDELIG og FANTASTISK, BRILLIANT and GREAT!
- Jeg har rett og slett ingenting negativt å si til deg om dette bildet. Jeg føler ikke at du trenger å forbedre noe med dette bildet. Det er så perfekt som det kan bli.
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ Channing
Brukerens avatar
Pam Channing
Fjærpenn
 
Innlegg: 458
Registrert: 15 Des 2008 11:58


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 28 Feb 2009 18:30

Jeg elsker kommentarene dine, Pam :'D

Bilde 1:
Jeg har fargelagt øyet grønt, ja. Eller, egentlig bare "byttet" farge på øyet, om du skjønner. Er enig i at det kunne vært litt svakere grønnfarge. Jeg tenkte vel kanskje ikke så mye over det der og da.
Teksten har dårlig kvalitet fordi jeg tok på sånn "low blur"-sak, noe jeg ikke burde ha gjort. Men jeg hadde klart å lagre den slik, så jeg fikk ikke fjerna den uten at det så helt ... mongo ut.
Størrelsen måtte være slik så Cleo kunne bruke den som avatar : D

Bilde 2
:
Jeg syns at navn har veldig veldig mye å si på et bilde, så jeg prøver å alltid å få det veldig tydelig, spesielt på gruppebilder.
Øynene har jeg bare skiftet farge på. Tari sine ble kanskje litt unøyaktig her og der siden det ikke er noen nyanser i øynene, bare en helt slett grønnfarge, liksom.
Aw, tusen takk <3
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 28 Feb 2009 20:33

Bilde
HAHAHAHAHAH, sorry jeg bare måtte poste dette. Jeg klarer å se det for meg, at vi gjør dette RL. HAHAHAHAH.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Tari Almina » 28 Feb 2009 22:31

*Monsterlættis av bildet*
Det var det BESTE og mest GENIALESTE jeg har sett. xD
we set fire to our insides for fun.
Brukerens avatar
Tari Almina
Spøkelse
 
Innlegg: 1943
Registrert: 14 Des 2008 20:05



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 21 gjester