Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Innlegg Spinderella » 18 Feb 2009 00:34

Samme tittel, nye bilder. Egentlig legger jeg ut bildene mine her mest for å ha dem "arkivert" siden jeg lager ganske mange bilder som ikke blir brukt, verken av meg eller dem jeg lager dem til. Men no matter! Jeg velger det selv, liksom. ^^ Kan oppdatere hele tiden, eller så går det veeldig lang tid mellom hver gang.
Tihi, zoom zoom.


Bilde
~ Pamcake. Kanskje litt feil med de knallrøde leppene og den altfor bleke huden, men den var pittelitt Pamsk.


Bilde
~ Denne er jeg ganske fornøyd med, egentlig. Syns den ble veldig bra i forhold til det jeg tenkte. Litt dumt at "FLATTER" ligger mye i fokus, menmen.


Bilde
~ Enda en Pam! Det var et sånt "stygt" hodeskalle-smykke som satt på kjedet, og det er egentlig ganske slapt redigert såeh. Og jeg vet at Pam ikke er så veldig fan av kløft, men denne gangen kunne jeg ikke korte ned bildet noe særlig. Og om jeg redigerte det bort, ville hun se flat-chested ut. x)


Bilde
~ Egentlig en litt rar header jeg skulle ha på bloggen min, men den ble for firkanta og for .. "rett på sak."
Sist endret av Spinderella den 02 Des 2012 22:32, endret 1 gang
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Olivia Knopp » 18 Feb 2009 00:45

Målløs O.o
*skjekke om hun har bestillingstråd*
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Pam Channing » 18 Feb 2009 10:33

Mwihihihi... Jeg ser hvem som er inspirasjonen din ^^,
Uansett, du er UTROLIG flink til å redigere! GAH!!!
#1 Nok en gang...GAH! Det var UTROLIG pent! Jeg likte faktisk de røde leppene og den ganske bleke huden svært godt! Pam har i grunn en blek hudfarge. Er det du som har kuttet bildet slik som det ser ut nå? For det var übertøft. Du har greid å kutte bildet på de mest perfekte steder og gikk bildet en hel annen helhet. Teksten er også megakul med Pam i en stor, hvit og gammeldags font, og Savannah i en litt mindre, mørk og pen håndskrift. Savannah delen forsvinner linn så det kan være litt vanskelig å lese, men jeg forventer at hele GS vet mitt navn til nå så det burde ikke være noe problem å se hva som står xD Jeg liker også rammen ganske godt. Fargen passer kjempe godt inn og er muligens 50% opacity? Slikt er ihvertfall tøft^^

#2 TRIPPEL-GAH på denne! O___O Sånne grunge-brushy bilder er så stilig! Når man skal ha så mye tekst på et bilde MED noe annet så kan det lett bli rotete og vanskelig å lese, men du greide deg utrolig bra. Jeg har faktisk ingen problemer med å se hvilken tekst som er i fokus å hva som står. Selv om den er ganske mørk med tanke på bakgrunnsfargen så gir det en sterk konstrast med den hvite teksten og fremhever seg selv ganske bra. Fonten er også svært godt valgt og passer kjempe godt inn i dette temaet. Får jeg vite hvilken font det er mon tro? Du har rett i at FLATTER trekker til seg en del fokus siden den er så stor og nært hovedteksten med sin sterke, lyse, hvite farge. Men dette antar jeg var bare pure uflaks og det hadde sikkert vært kjipt å måtte redigere alt på nytt igjen for å få endret det der. Kanskje hadde det gått å ta ned opacityen på den? Bildet du brukte til høyre var også kjempe kult og passet perfekt inn med alt det andre. Er det dine bein? Det var helt genialt at du bare brukte beina og at strømpene fikk den samme fargen som bakgrunnen har. Itillegg har du lagt på et hvitt stroke rundt rundt dem som fikk den til å se ut som om den passet inn i bildet. Resultatet ble kjempe kult! Men vi vet alle at du vet hvordan man bruker musa i Photofiltre. Det ser ærlig talt ut som om dette var laget i Photoshop. Det var svært imponerendes.

#3 Nok en Pam bilde! *Storglise* Det første jeg vil kommentere på er kløften, men ikke på den måte jeg tror du forventer. Det jeg vil si om den er at du har kuttet den ganske bra så den har fungert brukbart inn i bildet. Du har faktisk gjort det så bra at jeg legger merke til kløften helt til sist på bildet, og det er pga teksten. Det første som trekker oppmerksomheten min er de utrolig vakre, blå øynene. De er alldeles nydelige å se på! Har du fargelagt dem? For visst så var det genialt bra gjort. Noe annet som er fantastisk var halsbåndet. Jeg hadde aldri trodd det hadde vært en hodeskalle på den om du ikke hadde fortalt det. Det ser jo ut som om tegning skal være sånn med et svart bånd bare. Svært imponerendes! Og bildet kan umulig være slapt redigert o.O

#4 Det første som drar meg inn i bildet her er teksten. Den blir fremhevet utrolig bra og har en kjempe kul font. Karnevalstilen på fonten passer veldig til hva som foregår i bakgrunnen, det samme hjelder tekstinnholdet. Du har valgt gode bilder og en pen ramme^^ Det jeg ikke liker ved dette bildet at det ser ganske slurvete, rotete og uferdigut med måten bildene er satt sammen på.Jeg ser det er en slags bildeavismagansin look, men akkurat her blir det for mye og litt unøyaktig. Men du får helt frem budskapet sm er det viktgiste i følge læreren vår xD
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ Channing
Brukerens avatar
Pam Channing
Fjærpenn
 
Innlegg: 458
Registrert: 15 Des 2008 11:58


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg MAP » 18 Feb 2009 13:27

Mwaaah, jeg digger deg. O.O Men det viste du jo. ^^ Du er ikke en av de flinkeste, du er DEN flinkeste etter min mening.
Bilde
MAP
Prefekt
 
Innlegg: 183
Registrert: 28 Des 2008 14:17


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Maiken Mackoy » 18 Feb 2009 15:43

... Jeg bare gaper og missuner deg. Er ikke mer å si.
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 18 Feb 2009 17:30

Olivia; Naw, takk ^^
Men bestillingstråd er det nok 98% sjangs for at jeg aldri skaffer meg igjen. xD

Pam; Tusen hjertlig takk for utrolig konstruktiv kritikk! ' U '
bilde 1 har jeg lagt på en 5pixel ramme med hvitt på 50% opacity, tror jeg. Der etter har jeg lagt på en pitteliten 1pixel ramme med en gradient på blått og rødt, sånn som i øynene og leppene for å gi bildet litt mer farge. Og det er jeg som har kuttet til bildet, ja :3
Bilde 2 er det desverre ikke mine ben, det er brukt fra et spansk(99% sikker på at den var spansk) cover på en film jeg ikke husker navnet på akkurat nå. På "Cleo Piper" har jeg faktisk brukt vanlig Impact med caps lock. Og på den lille skriften "Not like the regular girl next door" har jeg brukt en font som heter Fat Ass (fat ass filled).
Jeg har fargelagt øynene på bilde 3, ja :3 Njo, det er litt sånn "uferdig" på halskjedet har jeg lagt merke til i ettertid.
Bilde 4 var ikke noen "offesiell" ting som skal brukes, så jeg jobbet heller egentlig ikke så veldig mye med bakgrunden.
Jeg elsker at du ga meg så mye kritikk, da virker det som at du virkelig liker å se på bildene mine og lete etter ting som er bra og som jeg kunne gjort bedre. Tusen takk, again n___n

Marie; Aw, du er så søt <3

Maiken; Tusen takk, jeg er beæret ^^
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Olivia Knopp » 18 Feb 2009 21:09

Spinderella skrev:Olivia; Naw, takk ^^
Men bestillingstråd er det nok 98% sjangs for at jeg aldri skaffer meg igjen. xD

Damnit.
Brukerens avatar
Olivia Knopp
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1428
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Ødefjellene.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Southa M. Evethlee » 19 Feb 2009 01:13

ALLTID like flink. Jeg elsker Cleo-bildet. Fy søren, kan ikke vi bytte? Jeg vil eie dine skills.
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Ainareiel Francesca » 19 Feb 2009 02:16

Jeg elsker deg og det du lager du er en guuud. Og jeg syns det siste bildet var heeeeerligt og perfekt rotete <333
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 19 Feb 2009 20:22

Dere to har egentlig ingenting å si, dere er 15701588% bedre enn meg, and you know it. x)
Men tusen takk uansett ^____^

Må bli URL siden den er på 822 width.

http://img207.imageshack.us/img207/5531/dogmw9.jpg
~ Slenger på et bilde jeg har redigert for en stund siden. Det var litt gøy at bikkjene lå i samme stilling da jeg kom på stua her en kveld, så jeg tok bilde av dem. Til venstre er Yukon og til høyre er Dakota ^^ Og Dogvalley er en norsk-engelsk oversettelse av Hunndalen, hvor jeg da bor. Selve "designet" er inspirert av Drown på nettby.

EDIT:

Må også bli URL, siden den er for bred til å legges ut her.

http://img413.imageshack.us/img413/1391/animation1xs8.gif
~ En header jeg hadde på bloggen min før. Jeg hadde akkurat sett Ringenes Herre triologien (rett før jul) og jeg var selvfølgelig inspirert av det alviske språket.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron