Rollespillerne (og andre lengre historier)

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Rollespillerne

Innlegg Robyn Ayabie » 30 Aug 2010 23:09

Selvsagt leste jeg det, Carina, det sier nesten seg selv, og det skjønner du jo sjøl også. Og det var, overliggende og temmelig åpenbart i seg sjøl, kun avsnittene jeg snakket om, jeg har ikke siktet til lengden på tekstene hennes en gang.
Og selv om du vet at tuva vet at du kan være 'skarp'/frekk/ortodoks/Bitchy, vi kan vel kalle det hva vi vil; så er ikke det en grunn til å bli værre.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Rollespillerne

Innlegg Twiggy Watcliff » 31 Aug 2010 17:26

Daìn skrev:Beklager, Tuva. Det er ikke meningen å hoppe inn igjen og herpe responstråden din helt, for det fortjener du ikke, men jeg synes likevel at det er vanvittig unødvendig av andre å hoppe inn på den måten når det er tydelig at du har lagt det bak deg.


Jeg er bare glad noen endelig støttet meg på at det du sa var unødvendig; hele poenget med at dette utartet seg til en diskusjon var jo ikke budskapet ditt, for det hadde jeg fint kunne tatt til meg, men at måten du sa det på var sårende. Jeg vet du er voldsom i mange uttalelser, men det er noe du virkelig bør øve på å ikke være. Jeg har aldri bedt deg om å spamme ned den konstruktive kritikken din med smilyer eller hjerter, du trenger ikke en gang legge til "men det var et fint avsnitt" eller noe på slutten. Jeg vil at du skal bruke den intelligensen jeg vet du er velsignet med, uansett hvor febersyk den er, og omformulere "Dude, LÆR deg å bruke avsnitt" som er en lite koselig ting å få tilslengt, til "Du burde bruke flere avsnitt." Det er til og med en bokstav mindre.

Og GRUNNEN til at greia er kompakt, er at jeg skriver den som om den skulle vært en bok. Jeg tenker "bok" hele tiden, ikke "dataskjerm", derfor har jeg ikke tenkt på det før.

Robyn skrev: Og selv om du vet at tuva vet at du kan være 'skarp'/frekk/ortodoks/Bitchy, vi kan vel kalle det hva vi vil; så er ikke det en grunn til å bli værre.


Nettopp. Selv om jeg VET du er rappkjefta, gjør det ikke mindre vondt å få tilslengt dritt. Det gjør det faktisk værre, fordi jeg anser deg som en venn, og er det noe som gjør vondt, er det å få tilslengt dritt fra venner i tillegg til folk på skolen.

Nå håper jeg du skjønner hva jeg mener. Det har altså ikke noe med budskapet i kritikken din, men måten du formulerer den på. Men nå kan vi legge det dødt, for jeg tror vi kunne fylt et par wordsider.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Rollespillerne

Innlegg sesica » 03 Sep 2010 23:58

Jeg vil fremdeles ha mer. o3o
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Rollespillerne

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 12 Okt 2010 14:06

Nydelig. Jeg vil ikke at den skal slutte. Sshsh.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Rollespillerne

Innlegg Thomas J. Doom » 14 Okt 2010 00:16

Rollespillerne = Ultrabra. Send det inn til et forlag, plz?
for hvem har vel vår sjarm?
Brukerens avatar
Thomas J. Doom
Zonko morobutikk
 
Innlegg: 1022
Registrert: 25 Nov 2009 16:39


Re: Rollespillerne

Innlegg Leah Kiowa Laurence » 16 Okt 2010 23:59

Thomas J. Doom skrev:Rollespillerne = Ultrabra. Send det inn til et forlag, plz?

Do it.

Og det hadde blitt en fantastisk film.
EKTE KULHET SERVERT PÅ SØLVFAT
Brukerens avatar
Leah Kiowa Laurence
Basilisken i Mysteriekammeret
 
Innlegg: 2766
Registrert: 07 Jul 2010 10:40


Re: Rollespillerne

Innlegg sesica » 20 Okt 2010 13:29

JEG VIL HA MER :C

Jeg elsker historien, karakterene og skrivemåten. Heart.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: Rollespillerne (og andre lengre historier)

Innlegg Twiggy Watcliff » 29 Nov 2010 23:06

Saints of Santaleon

”Jeg tror ikke det er sant,” mumlet Annie og stirret vantro på ungdomsmagasinet hun holdt i hendene. Trevor stønnet, tydelig lei av å prøve å overbevise henne. Jeg satt bare og stirret på de hvite bokstavene med en guffen følelse av at det som stod der var sant. Artikkelen handlet om et nettspill. Og ikke bare et hvilken som helst spill, men også et spill som hadde ti hele, mystiske forsvinningssaker i kjølvannet. Ti personer hadde forsvunnet like etter at de hadde begynt med spillet, bare her i Irland. Og selv om jeg ikke slukte alt rått, var jeg en smule overtroisk. Ok, ganske overtroisk, da. Vennene mine, som nå satt og kranglet om det var noe sant i linkingen mellom spillet og forsvinningene, pleide å erte meg veldig for det. Men Trev var ganske overtroisk selv, og nå var han altså i fyr og flamme over dette ”spennende” spillet som kunne ha forbindelse med de ti forsvinningene. Annie derimot, var overrasjonell og trodde absolutt alt hadde en eller annen logisk, vitenskapelig forklaring. Hun hadde toppkarakterer i fysikk og matte og leste nesten bare faktabøker. De eneste fantasibøkene som noen sinne hadde grepet henne, var ”Legenden om Narnia”.
”Ja, men tenk litt da, Annie!” Trevor veivet med hendene foran ansiktet hennes og så helt ut som Herr Leason når han skulle prøve å få ro i klassen. ”Det er ikke nødvendigvis noe overnaturlig ved det, men tenk om det er en slags sekt, eller noe! Noen som reiser rundt og plukker opp ungdommer som spiller spillene deres, liksom. Tenk da, de fører jo opp masse informasjon om seg selv, også blir de kidnappet.” Annie trakk på skuldrene.
”Orker ikke å høre på deg mer, Trev. Du er så overtroisk at du snart utkonkurrerer Quentin. Hvis de hadde blitt kidnappet, ville foreldrene hørt noe. De har sikkert bare stukket av. Herregud, at du gidder å kaste bort tiden ved å tro på noe så irrasjonelt.” Hun reiste seg, tok med seg søpla etter lunsjen sin og satte kursen for nærmeste søppelbøtte. Jeg lot være å ytre min mening, men jeg trodde faktisk på det Trevor sa. Det var naturligvis ikke bevist at forsvinningene var spillet sin skyld, men det var ennå ikke motbevist heller.
”Det er urettferdig at en så kjedelig person skal ha så fin rumpe,” mumlet bestekameraten min og gned seg i panna. ”Hun er den gledesdreperen.” Jeg flirte og nikket sakte. Annie var virkelig pen, sånn uten om rumpa også. Det var bare det at hun var så… Logisk av seg. Det kunne bli litt for mye noen ganger.
”Ikke noe gjennombrudd denne gangen heller,” sukket jeg og grep etter bladet for å se litt ekstra på artikkelen.
”No shit, Sherlock.” Trev klødde seg i nakken. ”Jeg burde skaffe meg bedre smak når det gjelder jenter.”
”No shit, Watson,” svarte jeg fraværende. Jeg leste navnet på spillet et par ganger, bare sånn for å være sikker på at jeg kom til å finne det når jeg kom hjem. Og det gjorde jeg også.

Hai tharr. Dette er altså innledende avsnitt til min nye historie "Saints of Santaleon". Tittelen er engelsk fordi det skal være navnet på et "nettspill".
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Rollespillerne (og andre lengre historier)

Innlegg Daniella V. Frances » 30 Nov 2010 12:34

Ååååh, gleder meg kjempemasse til fortsettelsen. Ser kjempebra ut. :3
BAZINGA
Brukerens avatar
Daniella V. Frances
De Vises Stein
 
Innlegg: 3317
Registrert: 11 Mai 2010 21:47


Re: Rollespillerne (og andre lengre historier)

Innlegg Emmet Winsalow » 08 Des 2010 00:12

Er du ferdig med rollespillerne? Jeg leste hele nå og vil ha mere. :D
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 24 gjester

cron