Rollespillerne (og andre lengre historier)

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Rollespillerne

Innlegg Ivory Yovaile » 30 Aug 2010 04:52

OMG. Jeg har nettopp lest igjennom hele tråden, det har tatt meg 2 timer og 30 minutter, og jeg er sånn smårørt. Du skriver utrolig bra, og jeg har måttet passe på å ikke le så høyt at jeg vekker de andre i huset. >.<
Hvis du vil, så kan du en vakker dag bli forfatter. Ideen til historien er orginal, kreativ og utrolig.. søt.

Fy fader, det er vanskelig å sette ord på hvor bra det er.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Rollespillerne

Innlegg Twiggy Watcliff » 30 Aug 2010 10:39

Ivory Yovaile skrev:OMG. Jeg har nettopp lest igjennom hele tråden, det har tatt meg 2 timer og 30 minutter, og jeg er sånn smårørt. Du skriver utrolig bra, og jeg har måttet passe på å ikke le så høyt at jeg vekker de andre i huset. >.<
Hvis du vil, så kan du en vakker dag bli forfatter. Ideen til historien er orginal, kreativ og utrolig.. søt.

Fy fader, det er vanskelig å sette ord på hvor bra det er.


Tusen, tusen takk. ^^ Hvis du vil lese noe annet (mindre morsomt, kanskje), så kan du gå inn på Responsdilldall-tråden min. Jeg skriver historiske romaner der. ^^
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: Rollespillerne

Innlegg Ivory Yovaile » 30 Aug 2010 11:42

Skal sjekke. :3
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Rollespillerne

Innlegg Emilie » 30 Aug 2010 18:27

Jeg liker denne gistorien så godt, endå jeg ikke er her inne så ofte.
Bilde
Brukerens avatar
Emilie
Prefekt
 
Innlegg: 186
Registrert: 31 Mar 2009 18:36
Bosted: Galtvort


Re: Rollespillerne

Innlegg Robyn Ayabie » 30 Aug 2010 22:45

Åherreguuud, Carina og Frida og Shinya, dere er så usigelig irriterende noen ganger.
Jeg oppfatter så sjukt ofte at dere (vel, kanskje ikke Shinya) kommer med random og direkte sårende kritikk på det meste Tuva finner på å gjøre her inne på forumet. Hallo, åpenbart vet hun hva avsnitt er, den spydigheten kan du mer enn gjerne spare deg, Carina, samt formuleringer som at teksten """"""""voldtar øynene dine"""""""""".
Og hvis en tekst er for lang til at du gidder å lese den --- Slutt å komme med kritikk, konstruktiv eller ei, ærlig talt, du kan ikke kritisere en tekst fordi du er for lat til å gidde å lese den. Jeg leser tekstene hennes! Avsnitt eller ikke, kompakte som de er, og jeg har hatt lesesperre i årevis.
Og Carina, det er, uten tvil, lett å se som bitching. Selv om jeg og Tuva er så forstyrret vi enn kan være, i og med at vår oppfatning sier så mye om oss; Like fullt.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Rollespillerne

Innlegg Isabel Hunter » 30 Aug 2010 22:51

Robz, seriøst, selv om Carina hadde en uortodoks måte å kritisere på (which should be understandable, siden hun har 39 i feber), så var ikke dette noe bitcheangrep. o____o
& gidd å gjenoppta noe når det allerede er ferdig?
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Rollespillerne

Innlegg Robyn Ayabie » 30 Aug 2010 22:57

39 i feber er ingen grunn til bitching, ærlig talt, Carina er reasonable nok til å ikke skylde på det selv, og klarer vi andre å oppføre oss med 39 i feber, hvilket jeg kan komme med flere eksempler på at er mer enn gjennomførbart, så kan hun fint klare det sjøl også. Skjønt hun slettes ikke ser ut til å prøve. Og jo, det er bitchy å komme med sånne uttalelser, uansett om de oppfattes som kun uortodokse fra en støttende part.

...... nei, det er ikke gidd. Om det var det du spurte om.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Rollespillerne

Innlegg Isabel Hunter » 30 Aug 2010 23:01

Altså, selve kommentaren hadde jo et poeng, og det er det jeg støtter. Greit, kanskje litt harsh måte å si det på, men budskapet i den var jo "Avsnitt hadde virkelig gjort teksten enklere å lese.", som teknisk sett er konstruktiv kritikk.
Men meh, kan vi ikke bare legge det dødt? Med mindre Twiggy selv hadde mer å tilføre diskusjonen, tviler jeg på at kranglespam er det hun har mest lyst å ha på responstråden sin.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: Rollespillerne

Innlegg Robyn Ayabie » 30 Aug 2010 23:02

You're more than right på det, best å slutte, og ja, det er vel greiere å lese med store avsnitt, selv om jeg ikke ser det store problemet uten, i og med at jeg er sånn supermenneske og alt.
Men folkens; hold dere saklige. Og ikke uttrykk dere så forbanna ufint.
You go to the dentist and they're like «you need your leg amputated»!
Brukerens avatar
Robyn Ayabie
Spøkelse
 
Innlegg: 1994
Registrert: 24 Jun 2009 02:48
Bosted: Nord-trøndelag


Re: Rollespillerne

Innlegg Sine Metu » 30 Aug 2010 23:06

Geez, Rob. Hvis du faktisk LESTE igjennom vil du se at det ikke var lengden på teksten hennes jeg kommenterte på, men det faktum at hun ikke brukte avsnitt. Jeg har lest mye av det Twiggy har skrevet, og synes det er godt arbeid. Nå synes jeg at folk er umåtelig hårsåre her inne. Besides, Twiggy VET at jeg kan være skarp til tider og at jeg kanskje ikke kommer med den beste formuleringen av ting. Jeg er derimot ikke tilhenger av å gjemme ting bak mengder av ord og legge til hundrevis av smileys I TILFELLE hun føler seg truffet. Hovedpoenget var at

Historie - avsnitt(også kalt de forbannede mellomrommene mellom to blokker tekst) = VONDT FOR ØYNENE.

Derimot er

Historie + avsnitt = EPIC WIN!

(Og nå er jeg feberfri. <3)

Beklager, Tuva. Det er ikke meningen å hoppe inn igjen og herpe responstråden din helt, for det fortjener du ikke, men jeg synes likevel at det er vanvittig unødvendig av andre å hoppe inn på den måten når det er tydelig at du har lagt det bak deg.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 13 gjester

cron