Maiken's foto og skriblerier. OPPDATERT SKRIVETING

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Maiken's foto og skriblerier. OPPDATERT SKRIVETING

Innlegg Maiken Mackoy » 14 Des 2008 14:26

jeg kjeder meg ofte, så kan nok komme ganske mye rart her ja x) holder på å skrive en historie, som er inspirasjon fra en del ting jeg vet om RL, ikke at jeg klarer å skrive, meen meen x)
Sist endret av Maiken Mackoy den 28 Nov 2009 21:37, endret 2 ganger.
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Tidus Nightgale » 14 Des 2008 14:27

Kommer det mye rart her etter hvert som jeg kan se da? xP
Well maybe you're the one riding a fucking crazy train, But I've been the Prince of Darkness since 1979!
Tidus Nightgale
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 91
Registrert: 14 Des 2008 14:03
Bosted: England/Skottland/Galtvort.


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Maiken Mackoy » 14 Des 2008 16:53

Nei nå er jeg litt lei x) legger ut det jeg har, er ikke ferdig med kapittle ennå, men gjerne respons som kan gi meg litt inspirasjon^^ har lakt på litt til^^ da var 1 kapittel ferdig^^

JEG MÅ BARE SI AT OPPBYGNINGEN AV NOEN AV SETNINGENE KAN VÆRE SVAKE, OG ER SIKKERT MASSE STAVE FEIL. SKRIVER I WORDPAD, LESER OVER, MEN OVERSER JO EN DEL FEIL DA OGSÅ.

Lille Louise

Fordord:
Jeg forteller alle dere dette for at det ikke skal bli for sent for dere å gjøre hva dere kan for å hjelpe folk dere kjenner som har det som Louise. en del er tatt fra virkelige opplevelser, annet fra historier jeg har hørt, alle er anonyme. Med inspirasjon av virkelige hendelser jeg har opplevd, fra venner og fra meg selv.
Takk til Camilla, som alltid er her.
Og til Maria , som fikk meg til å innse at man ikke kan stole på noen.

KAPITTEL 1 : Louise..
du vet, man har en beste venn, dere er som søsken.
sånn var det med meg og Louise. vi fortalte hverandre alt, og på alle mulige måter var vi ganske like. Begge slet, store problemer hjemme, men det var bare vi som viste om det, bare vi som viste hva den andre slet med. Ingen andre, bare oss to, og sånn skulle det alltid være.

Når man er ung, skal ens værste drømmer være det værste man vet. Monstre under sengen er det siste man tenker på før man legger seg. Og at mamma ikke smiler, vel, det legger du egentlig ikke merke til.

Det var aldri sånn for Louise, hun sov sjeldent godt om nettene. Hun viste at monstre under sengen ikke var der, på samme måte som hun alltid hadde vist at julenissen, bare var pappa'n hennes, så beruset at han lå i kjelleren og spydde over hele nisse drakten sin.Julen hadde aldri vært lett for Louise, ingen annen tid heller, for den sakens skyld.

Meg og Louise har gått i sammen, siden barnehagen.
kjent hverandre så lenge vi kunne huske. Louise smilte alltid, hun var alltid like blid, den blideste av dem alle, og hennes glede gled over på alle. Alle likte ho, alle syns hun var så søt, og hvordan hun kunne smile hele tiden, var helt uforstårlig. Selv under nedgang, hadde hun alltid noen trøstende ord, og smilet sitt. Det lyste liksom opp hele rommet, og når man så det kunne man ikke gjøre annet en å smile. Hun hjalp alltid alle med sine problemer, om du gråt var hun der og alle ville jo at hun skulle hjelpe.For på en måte som ingen andre gjorde, forsto hun hva du mente. Akuratt som om hun viste hva du gikk igjennom.[..] Men Louise hadde sine hemmeligheter, hun som alle andre. Bortsetfra at ingen andre viste om det, ingen andre enn meg.

Jeg husker, på barne skolen en gang. Vi satt i gangen, Louise hadde blåmerker på bena og sår på ryggen. Stygge sår, som blødde og merkene var store. Hun gråt, holdt seg for der hun hadde vondt mens vi så frøken komme nermere med rektor i helene.
" Jeg datt ned trappen, det er alt", hørte jeg Louise mumle. Det virket ikke som frøkna brydde seg noe om det. Hun dro henne etter armen med seg sammen med rektor. Louise hylte og gråt. "Slipp meg!", hylte hun, mens øynene fremdeligs rant over av tårer. Hun ble dratt bortover gangen, skrittene forsvant. Sakte men sikkert ble de borte.
Det var ikke første gangen Louise kom på skolen med sår og merker. Hun datt tydeligvis ofte, det var jo ikke noe mer å si en at hun var klossete. Jeg viste ikke, jeg var jo bare en liten jente.
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Amanda » 14 Des 2008 22:04

Trist, men NYDELIG!
Amanda Bruce | 7th. | slytherin
Brukerens avatar
Amanda
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 92
Registrert: 14 Des 2008 21:47
Bosted: Bortevekk


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Maiken Mackoy » 22 Des 2008 14:48

Jeg kommer meg aldri vidre på den historien der x'D
har begynt å skrive på en ny, som kommer litt senere.
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Maiken Mackoy » 31 Jan 2009 17:36

Det kommer ikke til å komme mer Louise, jeg har ikke fått laget mer, og nå er det alt for mye å gjøre RL ang skolen, kan hende jeg vil starte med den igjen i en ferie, men lover ingen ting.

Jeg har endelig fått redigerings program igjen<3 PSP X.
Jeg er ganske simpel på det, men har endelig lært å lage Choy-hår, Og jeg klarer ikke slutte xD

Bilde


Bilde


Denne er jeg mest fornøyd med :3
Bilde

lagde en til Channe også:
Bilde

Robyn:
Bilde


Jeg er helt forferdelig når det gjelder redigering. Så jeg håper jeg kan få litt hjelp :3
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Ainareiel Francesca » 01 Feb 2009 00:39

Eek, det var tøft. : D Men et godt råd: Ikke ha på 100% opacity, noen ganger holder det med 60% så fargen ser mer realistisk ut. : ) Det gjelder vel de fleste fargeredigeringer, men spesielt ekte personer. ^^
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Maiken Mackoy » 01 Feb 2009 00:40

Okei :3 takk^^
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Southa M. Evethlee » 01 Feb 2009 00:41

Du er veldig flink til å holde deg innenfor kantene på håret, om du skjønner hva jeg mener. Det var veldig skarpt, men hvis du gjør som Choy sier, så blir det enda finere. ^^ Synes det var bra til å være første gang, jeg. :D
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: Maiken's dingsetings.

Innlegg Maiken Mackoy » 20 Feb 2009 22:52

Takk for gode råd :3
Jeg har fulgt dem i redigeringen ^^



Isabel:

Jeg har prøvd med på en Isabel, Yeah, jeg vet panneluggen ble litt weard, men jeg aner egentlig ikke hvordan jeg gjør det ^^' :3

Bilde
- Maiken Mackoy, Lucas Buller, Mats Buller. (Anine Dorthea Evangelyn & Marìka Gossi Pleug)
Brukerens avatar
Maiken Mackoy
Skytsverge
 
Innlegg: 413
Registrert: 14 Des 2008 13:38



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 12 gjester

cron