Mineee ting - Oppdatert: kåseriii

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Martie A. Wothington » 07 Aug 2009 14:36

Ashley Yates skrev:
Martie A. Wothington skrev:Ashley: De prikkene ( x] ) skal være der, ifølge malen. (A) Det er liksom en dinosaur, med mange farger og prikker. You see? : D


Hvilke prikker? xD
Har jeg sagt noe om det ? Ôo xD
Husker ikke xD Gullfisk hukommelse (aa)

Du sa hjerter, så derfor satte jeg "prikker" i kursiv. x)
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Ashley Yates » 10 Aug 2009 23:33

Martie A. Wothington skrev:
Ashley Yates skrev:
Martie A. Wothington skrev:Ashley: De prikkene ( x] ) skal være der, ifølge malen. (A) Det er liksom en dinosaur, med mange farger og prikker. You see? : D


Hvilke prikker? xD
Har jeg sagt noe om det ? Ôo xD
Husker ikke xD Gullfisk hukommelse (aa)

Du sa hjerter, så derfor satte jeg "prikker" i kursiv. x)


Åja xD
Mente hjertene i innlegget mitt jeg xD
Ashley Yates
 


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Martie A. Wothington » 12 Aug 2009 21:49

Åjaaaaaa, huhuhuh. xD
Poster et nytt bilde jeg. =3
Kommentar: Jeg gjorde veldig mye for å få inn den kyssemunnen. Fordi da jeg limte den inn, var det masse sånn hvitt rundt som jeg måtte fikse på. Det var noe ekkelt mørkbrunt noe i håret hennes som jeg fjernet da jeg fjerna bøylen, fordi det så teit ut.
Bilde
Original

Anica
Kjære Anica.
Jeg vil bare si at det du gjør er fantastisk. Jeg har sett rundt på flere profiler på GS der det er takkebrev til deg, og det er godt forståelig. Mange kan kanskje tenke: "Wtf, hun har jo bare laget en nettside?", men det er ikke slik det egentlig er. GS er et sted hvor flere med noenlunde like interesser samles og danner et slags samfunn. Om man så har ulik fortid, så støtter man hverandre og dømmer ingen. Jeg la spesielt merke til det en dag i juni 09 tror jeg det var, da det var utrolig mange spammere på GS som fortalte oss hvor nerdete vi var osv. Det var en som var litt lenger enn de andre før h*n ble utestengt, og h*n angrep oss skikkelig. Det som virkelig slo meg da, var hvordan vi på GS stod sammen mot ham/henne. Det er helt utrolig når jeg tenker etter. Uansett hvor ulike vi kan være ellers, stod vi sammen med å beskytte det vi liker; GS. Det er mye mer å si, men jeg kommer ikke på så mye mer nå. ^^'

Jeg har da laget et bilde til deg. =D
Dessverre ble det for stort til å vises, så jeg skriver heller linken.
Bildet
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Ashley Yates » 19 Aug 2009 20:25

WOW!
Det siste bildet, det til Anica, var kjempe fint n_n

Deg RL på bildet?

Hmm.. If you don't mind..
Kan jeg få bruke bildet av Ashley som avatar? n_n,
Og hvis ja, cff skal du få cred ^^
Ashley Yates
 


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Martie A. Wothington » 19 Aug 2009 23:54

Tuuusen takk. =D Jeg har ventet i evigheter på respons på det, aawe. =D <3
Jupp, det er meg RL på bildet. ^^ Jeg fant et slips på far sin knagg. Det ser ut som et Ravnklo-slips, knows. men han hadde ingenting som lignet på et Smygard-slips. >:
Selvfølgelig kan du bruke det som avatar. xD Er vel nesten derfor jeg laget den, påenmåte. xD Skulle deltatt i den avatar-konken din, men sendte aldri PM-en, tror jeg. o.o

Jeg skal legge ut den nye bloggheaderen min som jeg holder på med, bare sånn til informasjon til dere som faktisk ser her. xD

Edit: Her er bloggheaderen. ^^ Jeg vet ikke om plasseringen av "Agnes" ble rett, though. >:
Bilde
RESPONS?
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Ashley Yates » 20 Aug 2009 20:40

Martie A. Wothington skrev:(...) Selvfølgelig kan du bruke det som avatar. xD Er vel nesten derfor jeg laget den, påenmåte. xD Skulle deltatt i den avatar-konken din, men sendte aldri PM-en, tror jeg. o.o

http://i485.photobucket.com/albums/rr21 ... lina/2.jpg


Takke x) :D

Headeren var fin :)
Syns det var helt OK med den grønne skrifta på den grønne bakgrunnen jeg ^^, n_n,

EDIT: Sender deg 50 galliser for den übersøte avataren <3 :D
Ashley Yates
 


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Martie A. Wothington » 14 Sep 2009 07:52

Whut, jeg så ikke at du skreiv det, trorrr jeg. Men jeg skal ikke ha penger for slikt, altså. ^^' Det er jo ikke mine bilder, jeg redigerer dem bare. ^^'

Tja, da har jeg laget ny header til nygammel blogg.

(hahahahah teit bilde her)
(link til teit bilde her)
Jeg syns det er dritgøy å lage headere, så hvis noen tilfeldigvis fikk lyst på en header, så er det bare å si ifra! 8D

EDIT: GAAAAAH. Hele headeren synes jo ikke. T-T Jeg skal legge ut bildelink, eller så kan du jo bare gå på bloggen min..? (a) xD
Sist endret av Martie A. Wothington den 20 Des 2010 12:06, endret 1 gang
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Hanon Hosho » 15 Sep 2009 17:43

-Slettet-
Sist endret av Hanon Hosho den 16 Sep 2009 16:29, endret 1 gang
Brukerens avatar
Hanon Hosho
Gullsnopp
 
Innlegg: 470
Registrert: 29 Apr 2009 16:46
Bosted: Galtvort, Håsblås` Oppholdsrom, Jentesovesalen, 2. klasse


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Esmeralda Asimka » 15 Sep 2009 23:11

Hanon Hosho skrev:Du er fliiink! :'0 Lage header til meg? :'3

Unnskyld at jeg sier det, men hvis du vil at folk skal lage til deg (det samme gjelder Haley), så bestill for guds skyld i bestillingstråder og ikke responstrådene. Det er greit hvis en person ikke har bestillingstråd, men ofte så er det en grunn til det altså. Takk for meg :)
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Re: Martie sine ting, lizzmlizzm

Innlegg Hanon Hosho » 16 Sep 2009 16:29

Esmeralda Asimka skrev:
Hanon Hosho skrev:Du er fliiink! :'0 Lage header til meg? :'3

Unnskyld at jeg sier det, men hvis du vil at folk skal lage til deg (det samme gjelder Haley), så bestill for guds skyld i bestillingstråder og ikke responstrådene. Det er greit hvis en person ikke har bestillingstråd, men ofte så er det en grunn til det altså. Takk for meg :)


Sitere Martie : Jeg syns det er dritgøy å lage headere, så hvis noen tilfeldigvis fikk lyst på en header, så er det bare å si ifra! 8D

Jeg pleier egentlig ikke å "bestille" på responstrådene, men siden det sto der, så bare skrev jeg det der x'D Men jeg kan slette den jeg x'3
Brukerens avatar
Hanon Hosho
Gullsnopp
 
Innlegg: 470
Registrert: 29 Apr 2009 16:46
Bosted: Galtvort, Håsblås` Oppholdsrom, Jentesovesalen, 2. klasse



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron