GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Channe » 22 Des 2010 23:57

Jeg vil ha flere funksjoner :>
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Sine Metu » 27 Des 2010 15:30

Marion Bother skrev:
Zelmilaz Zeldini skrev: Elevene fikk automatisk en forumbruker da de opprettet en karakter og brukte forumet flittig og aktivt.


Med en slik ordning ville det vært mye enklere å luke ut brukere på forumet. Jeg ser at det er mange som er aktive på hovedsiden som omtrent ikke rører forumet. Hadde det vært samme bruker, hadde det vært _mye enklere å se hvem som er aktiv GSing og ikke. Det ligger masse brukere her som ikke noen gidder å bry seg om. Det ville vært lettere å fjerne disse om man hadde sett hvem som var aktive på generell basis og ikke.


Også har vi det motsatte scenarioet, da. Jeg for eksempel, er ikke aktiv på hovedsiden, men er aktiv i forumet.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Emmet Winsalow » 30 Des 2010 00:00

Marion Bother skrev:Altså. I stedet for å måtte mate brukeren din, burde det vært et system som sletta brukeren din om du ikke hadde vært innlogget på 100 dager. Om forumbrukerne og brukerne på hovedsiden hadde vært synkronisert hadde det vært mye enklere å ha en oversikt over brukere. Hovedsiden har ca. 3600 medlemmer mens forumet har omtrent 875 brukere. Hvor mange av disse brukerne tror du er aktive? Og hva skjer egentlig med de brukerne som blir utestengt? Jo, de blir liggende og ta opp plass.
Og ved en slik synk vil du også kunne gå inn og lese på hovedsiden når det passer deg, uten å måtte passe på at brukeren har nok energi...

+10
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Twiggy Watcliff » 01 Jan 2011 23:56

Jeg tror det hadde vært bedre hvis adminsene fikk fordelt oppgaver. En hadde ansvar for flirgott, en hadde ansvar for aviser, en for HIKK, en for DES, og en for utestegning. En felles oppgave måtte jo være å holde chatten under kontroll og umiddelbar utestegning, men liksom... Det hadde blitt mer strukturert.
Livet er som en eske konfekt, som Forest Gump sier. Ikke fordi du ikke vet hva du får, men fordi 80 % av det smaker dritt.
Brukerens avatar
Twiggy Watcliff
Heksebrygg
 
Innlegg: 2828
Registrert: 14 Des 2008 22:57


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Emmet Winsalow » 01 Jan 2011 23:58

Twiggy Watcliff skrev:Jeg tror det hadde vært bedre hvis adminsene fikk fordelt oppgaver. En hadde ansvar for flirgott, en hadde ansvar for aviser, en for HIKK, en for DES, og en for utestegning. En felles oppgave måtte jo være å holde chatten under kontroll og umiddelbar utestegning, men liksom... Det hadde blitt mer strukturert.

+10
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 02 Jan 2011 00:18

kan jeg foreslå ting for forumet også?
som mod er det ingenting mer irriterende enn spambrukere hvor jeg må slette hvert innlegg separat, og så linke brukeren til Ina (siden hun er den eneste aktive adminen) for sletting/utestenging. Moar power to the mods?
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 03 Jan 2011 01:22

Åh, ja. Men det fjerner ikke trådene og postene deres, da. Og de er jo som oftest ferdig med spammingen by the time noen ser det, og utestenging hjelper stort sett bare mot videre spamming.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Sine Metu » 03 Jan 2011 14:28

Zelmilaz Zeldini skrev:
Twiggy Watcliff skrev:Jeg tror det hadde vært bedre hvis adminsene fikk fordelt oppgaver. En hadde ansvar for flirgott, en hadde ansvar for aviser, en for HIKK, en for DES, og en for utestegning. En felles oppgave måtte jo være å holde chatten under kontroll og umiddelbar utestegning, men liksom... Det hadde blitt mer strukturert.

+10


Da haddedu hatt 094309780597309745093 admins. Fordi siden har jævlig mange funksjoner.

Vi hadde en rimelig grei fordeling. Vi tok spammerene når vi så dem (første mann til mølla-opplegg), jeg tok meg av webmasterkontoret & avisene som regel, Rayni tok seg av flirgott og noen andre tok seg av kontoret.

Men det er una problema, mi amigas. DET ER BARE ÉN ADMIN IGJEN PÅ HOVEDSIDEN. Derfor er det ikke en DRITT som skjer.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Pynasta Kandarin » 03 Jan 2011 17:06

Daìn skrev:
Zelmilaz Zeldini skrev:
Twiggy Watcliff skrev:Jeg tror det hadde vært bedre hvis adminsene fikk fordelt oppgaver. En hadde ansvar for flirgott, en hadde ansvar for aviser, en for HIKK, en for DES, og en for utestegning. En felles oppgave måtte jo være å holde chatten under kontroll og umiddelbar utestegning, men liksom... Det hadde blitt mer strukturert.

+10


Da haddedu hatt 094309780597309745093 admins. Fordi siden har jævlig mange funksjoner.

Vi hadde en rimelig grei fordeling. Vi tok spammerene når vi så dem (første mann til mølla-opplegg), jeg tok meg av webmasterkontoret & avisene som regel, Rayni tok seg av flirgott og noen andre tok seg av kontoret.

Men det er una problema, mi amigas. DET ER BARE ÉN ADMIN IGJEN PÅ HOVEDSIDEN. Derfor er det ikke en DRITT som skjer.


Det jo en hel del... Og når de rollespillansvarlige er så godt som døde er det ikke rart ting er som det er.
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Pynasta Kandarin » 03 Jan 2011 18:15

Joda, men det virket som om de satte folk i arrest de og...

Og når det er èn admin, skjer det lite, og med ingen aktive rollespillansvarlige heller, så virker siden nesten litt forlatt... (Av sånne med ansvar altså, ikke at siden er død i seg selv.)
Du kan, du burde bare ikke.
Brukerens avatar
Pynasta Kandarin
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1589
Registrert: 08 Feb 2010 14:56
Bosted: Trondheim



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 30 gjester

cron