GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Bajas Bortersen » 29 Jul 2010 01:17

Stephanie W Larcita skrev:Forslag 1:
Hva med å få til at man kan donere galleoner i duellklubben, og så er det sånn ulike nivå (nivå 1, 2, 3..osv.)?
Slik det var før på gamle gs. Savner det, for nå er egentlig duellklubben litt kjedelig.

Forslag 2:
Jeg savner flere måter å skaffe huspoeng til, uten den bursdaghilsenfunksjonen. En gratis måte, for de fra utlandet får jo ikke muligheten til å bestille poeng. Hva med å innføre noe sånt at man kan finne gjenstander gjemt rundt omkring på siden? Da tror jeg også det blir mer spennende, folk får mere å gjøre, og nettsiden får også da kanskje flere sidevisninger siden folk mest sansynligvis sitter dagen lang og prøver å finne de tingene som er gjemt på siden. Kunne vært sånn at man hadde en sånn slags koffert, så skulle man fylle opp kofferten med det som manglet. Og når man har fått fylt den opp får man 10 galleoner/10 huspoeng. Må jo såklart også være vanskelig å finne de gjenstandene.

Forslag 3:
Trollmanskort? Hvor der det? Jeg savner det. D:

Forslag 4:
Jeg kunne også tenkt å fått chattlogg på siden, slik det var før. Det er så ålreit å ha en logg nå som ikke chatten oppdateres automatis. Da kan man bare gå dit å lese.

Forslag 5:
Statistikk side, en side som viser når det var flest pålogget, hvor mange pmer det har blitt sendt, hvor mange arrester det har blitt gitt ut osv. Slik det var før altså.

Forslag 6:
Når klokken er over et bestemt tidspunkt på kvelden, la vi si 24.00 så kunne det vært noe sånn automatisk. "du går ut på natterstid, vær forsiktig. Det er lærerere her". At man liksom kan bli fanget av lærerne for å vandre ut sent om kveldene når de fleste egentlig skal være på oppholdsrommet, skjønner? xD Vet jeg er endel dårlig til å forklare. Men det skjer bare på noen bestemte sider. Før man f.eks trykker på "diagonalmeningen" så kan det komme sånn advarsel. "vandring ute om natta, pass deg så du ikke blir fanget". Bare slik på noen bestemte sider da.


Enig med alt :D
Bare ikke det blit mye ork for zack da, og forslag 6 er utført vet jeg ;P
you filthy filthy mud-blood.. You are nothing but a big disgrace and you make me sick.
___
ILTM, Lupin <3
Brukerens avatar
Bajas Bortersen
Futt
 
Innlegg: 13
Registrert: 29 Nov 2009 23:39
Bosted: Hawkings St. 1


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Southa M. Evethlee » 07 Aug 2010 15:08

(Aner ikke om dette har vært foreslått før, altså.)

Det hadde vært kult å ha et system som gikk ut på å våde og å kaste formler på hverandre. Ha en liten sidebar på profilen hvor det stod "Våd/kast en formel på denne brukeren", og så kunne man velge hvilken våde/formel man ville ha. For å få forskjellige våder og formler kunne vi hatt slik at vi måtte trene for å få rank, feks.

Ikke en utviklet idé i det hele tatt. Bare noe jeg kom til å tenke på.
Gryffindork. One of them.
Brukerens avatar
Southa M. Evethlee
Ollivanders tryllestaver
 
Innlegg: 362
Registrert: 15 Des 2008 17:06
Bosted: I portretthullet.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Channe » 07 Aug 2010 17:19

Jeg liker ideen din, Synne :>

Og en ting til: Jeg syns det er altfor dumt at rumpeldunk har blit lagt på is i .. to år (?) nå. Rumpeldunk er en stor del av GS og det er for dumt at det er borte.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg sesica » 14 Aug 2010 20:59

... Hvilket Galtvort-år er vi i? Det er liksom ingen som vet det, og det kunne vært veldig fint å vite. Jeg kunne selvsagt ramset opp hundre grunner med hvorfor, men jeg antar at det ikke blir nødvendig.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Ainareiel Francesca » 14 Aug 2010 21:50

Vi har jo Snilehorn som en bruker, men det er fortsatt Slur som har eliksirtimer og sånn, right?
Også vil jeg bare minne om at Harry Potter er født i 1980 og at vi er ca i år 1996 eller noe. Jeg ser mange som oppgir årstall på profilen sin som sier at karakteren faktisk er baby, eller ikke er født ennå >____>
Brukerens avatar
Ainareiel Francesca
Fnattbussen
 
Innlegg: 2971
Registrert: 15 Des 2008 23:25
Bosted: Under senga di.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 14 Aug 2010 22:19

^ derfor skriver jeg aldri årstall. (:
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Sine Metu » 15 Aug 2010 13:57

Channe skrev:Jeg liker ideen din, Synne :>

Og en ting til: Jeg syns det er altfor dumt at rumpeldunk har blit lagt på is i .. to år (?) nå. Rumpeldunk er en stor del av GS og det er for dumt at det er borte.


Intill siden er under kontroll, så er rumpeldunken nødt til å være nedlagt. Rumpeldunken trenger et forbedret system, og noen til å passe på den.
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Evelyn Moreau » 18 Aug 2010 16:13

Ainareiel Francesca skrev:Vi har jo Snilehorn som en bruker, men det er fortsatt Slur som har eliksirtimer og sånn, right?
Også vil jeg bare minne om at Harry Potter er født i 1980 og at vi er ca i år 1996 eller noe. Jeg ser mange som oppgir årstall på profilen sin som sier at karakteren faktisk er baby, eller ikke er født ennå >____>



Så vis man går i andre f.eks. så er man født i 1984 da??
You're just as sane as I am. -Luna Lovegood
Brukerens avatar
Evelyn Moreau
Ministerkandidat
 
Innlegg: 257
Registrert: 25 Apr 2010 09:46


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Eàmané Wesenberg » 18 Aug 2010 17:10

Noe sånt. Men det enkleste er selvfølgelig å ikke skrive årstall. 8-)
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Sine Metu » 18 Aug 2010 21:38

Ohai, idea just popped into mah head.

Jeg synes at vi burde få flere underforum her på forumet.

Under Snikk-Snakk så synes jeg at vi burde få f.eks "Litteratur" og "Film/tv-serier" som underforum, sånn at vi slipper å lage 3848307374027340 nye emner på Snikk-Snakk hver gang det er en ny bok eller serie som kommer ut. Det blir også mer oversiktlig og enklere, eh?
Ikke trykk her. Jeg advarte deg, altså.
Sine Metu
Rektor Humlesnurrs yndlingselev
 
Innlegg: 4804
Registrert: 16 Des 2008 19:35



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 10 gjester

cron