GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 18 Mai 2009 18:27

Gompologi er jo valgfag, da.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Biblioteket

Innlegg Sir Harald » 19 Mai 2009 17:02

En kammerat av meg har tatt opp dette før, men kom ikke noe videre tror jeg. Det gjelder biblioteket, hvorfor ikke gjøre det til et litt større bibliotek? Det er jo litt kjedelig at det eneste som står der er svaret på leksene (og hva er vitsen med det egentlig?), for på biblioteket på Galtvort i bøkene og filmene er jo fullt av informasjon om alt mulig. Jeg foreslår at det utnevnes noen skribenter slik som med HP-nyhetene, som kan skrive "bøker" til biblioteket. Andre folk kunne også bidra, men innleggene deres måtte først godkjennes av "bibliotekarene" før de kom i bibloteket.
- My name is Sphadoconix. Harald Whaldis Nobberstank Sphadoconix.
Brukerens avatar
Sir Harald
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 19 Mai 2009 16:52


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Gudrik Venus » 20 Mai 2009 22:45

Det synes jeg var en veldig god ide Sir Harald! Også kunne det vært forskjellige seksjoner..
Nesten sånn som det her: http://magibiblioteket.piczo.com/ (Bare mye bedre da selvfølgelig ^^)
Bilde
Brukerens avatar
Gudrik Venus
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 62
Registrert: 26 Feb 2009 21:24
Bosted: Guttesovesalen, Ravnklos oppholdsrom


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 20 Mai 2009 23:45

jekk007 skrev:Men jeg bare lurer på når noen kan gi tilbake meldinger om forslagene våre snart, altså en administrator som kan putte det inn i GS... Er det noen som vet hvorfor det har går så treigt?


Som en god del kanskje har fått med seg, så er Webmasteren vår på permisjon. Grunnen til dette er følgende, tatt fra hans profil:
"Jeg vil bli veldig mye borte fremover. Skal jobbe litt på skolen, før jeg skal opereres. Etter operasjonen blir det mye trening og sånt RL, så dere vil ikke se mye til meg."
Webmasteren er den eneste som kan svare dere på om disse funksjonene er mulige, eller om de vil komme.
Dere kan høre med Rektor om det er noe hun gjerne vil prioritere, men det blir uansett ikke særlig mye gjort før Zack er tilbake.

~ Isabel Hunter, Administrator.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Gudrik Venus » 24 Mai 2009 12:42

Jeg har en ide. Lik den eller ikke. Hva med at medlemmer som registrerer seg mens heksamen pågår ikke kan ta heksamenen? Det er litt feigt for 2. Klassinger som har gått et helt semester for å gå opp en klasse at de som starter midt i heksamen kommer opp i samme klassetrinn som dem.. Hvis du skjønner hva jeg mener :/
Bilde
Brukerens avatar
Gudrik Venus
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 62
Registrert: 26 Feb 2009 21:24
Bosted: Guttesovesalen, Ravnklos oppholdsrom


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 24 Mai 2009 13:42

Vet du, der er jeg faktisk enig. Jeg tenker automatisk alltid at tredjeklassinger er de eneste som har vært her et helt semester, siden noen andreklassinger har bare kommet midt i heksamensperioden, og tatt heksamen.
Men når er liksom tidsgrensen for det, da? De som registrerer seg 30. April får ta heksamen, mens de som kommer 1. mai får ikke? Det blir for vanskelig å sette en rettferdig grense på det der, egentlig, så selv om det er et godt forslag, ser hvertfall jeg for meg at det blir litt vanskelig/urettferdig å utføre.
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 23 Jun 2009 15:05

HIKK er oppdatert, ang forumet er ikke det mulig.

Gudriks ide;
Det er ingen god måte å legge til dette på.

Fortsett å foreslå folkens.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Melody Malfang » 23 Jun 2009 15:28

Forslag:kansje der det står trollmannskort at man kan bytte med andre, men da kan man finne samme kort flere ganger og så står det undr kortene hvor mange du har av vær.
"Our loved ones never die. They stay with us forever. -Sirius Black
Melody Malfang
Skytsverge
 
Innlegg: 402
Registrert: 01 Feb 2009 16:43
Bosted: Litt overalt


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Melody Malfang » 23 Jun 2009 15:57

Gudrik Venus skrev:Jeg har en ide. Lik den eller ikke. Hva med at medlemmer som registrerer seg mens heksamen pågår ikke kan ta heksamenen? Det er litt feigt for 2. Klassinger som har gått et helt semester for å gå opp en klasse at de som starter midt i heksamen kommer opp i samme klassetrinn som dem.. Hvis du skjønner hva jeg mener :/



eller det kan bli soånn at under heksamen er det ikke lov til og lage bruker.
"Our loved ones never die. They stay with us forever. -Sirius Black
Melody Malfang
Skytsverge
 
Innlegg: 402
Registrert: 01 Feb 2009 16:43
Bosted: Litt overalt


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Sir Harald » 23 Jun 2009 15:59

Jeg skriver forslaget mitt om igjen, så adminsen ser det nå som han er frisk som en bisk og alle kroppsåpninger er som de skal være:
En kammerat av meg har tatt opp dette før, men kom ikke noe videre tror jeg. Det gjelder biblioteket, hvorfor ikke gjøre det til et litt større bibliotek? Det er jo litt kjedelig at det eneste som står der er svaret på leksene (og hva er vitsen med det egentlig?), for på biblioteket på Galtvort i bøkene og filmene er jo fullt av informasjon om alt mulig. Jeg foreslår at det utnevnes noen skribenter slik som med HP-nyhetene, som kan skrive "bøker" til biblioteket. Andre folk kunne også bidra, men innleggene deres måtte først godkjennes av "bibliotekarene" før de kom i bibloteket.
- My name is Sphadoconix. Harald Whaldis Nobberstank Sphadoconix.
Brukerens avatar
Sir Harald
Futt
 
Innlegg: 11
Registrert: 19 Mai 2009 16:52



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 22 gjester

cron