GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 10 Mai 2009 13:34

Takk Toril, ja jeg vet det om fonten men har ikke giddet å skifte den ut og tror ikke jeg blir å gjøre det heller. Rett og slett fordi jeg er vant med den.

In addition;
Trenger flere forslag for tiden. Har faktisk ingenting å gjøre i helgene, så pøs på med forslag. Det med RL-chatt er oppe til vurdering.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Oliver Greenarc » 10 Mai 2009 13:48

Kunne 'tren'-knappen på rumpeldunk siden være over 'Oppslag'? Det er plagsomt å måtte scrolle nedover siden når det er et stort oppslag.

Edit:
Og en annen ting. Kunne det være en tekst over oppslagene på oppslagstavla som fortalte hva man kan poste der? Personlig er jeg ikke 100% sikker, og jeg er sikkert ikke den eneste.
Sist endret av Oliver Greenarc den 10 Mai 2009 13:53, endret 1 gang
Brukerens avatar
Oliver Greenarc
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 27 Des 2008 12:26


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Channe » 10 Mai 2009 13:49

ENDRET:

Jeg vil ha den gamle duell funksjonen tilbake. At man kunne satse galleoner.

Nyhetsarkiv hadde vært greit
(Og da mener jeg sånne nyheter som er på FORSIDEN. IKKE nyhetene på den nyhet siden om dere skjønner.)

og sånn at man kan se hvem som er pålogget i det huset man er i.
Sist endret av Channe den 11 Mai 2009 16:10, endret 1 gang
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Amina McGobbley » 10 Mai 2009 13:51

Jo, jeg har et forslag: Er det mulig å få formatert det banneret slik at man ser det i Firefox også?
Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
Brukerens avatar
Amina McGobbley
Blæreball
 
Innlegg: 794
Registrert: 14 Des 2008 17:51
Bosted: Håsblås oppholdsrom, ellers Melrose i Skottland


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 10 Mai 2009 13:51

Oliver;
Added.

Amina;
Jeg bruker FireFox, fungerer fint der?

Channe;
Nyhetsarkiv for HP-nyhetene er der allerede. Ang duellklubben er dette en komponent som tar litt tid å oppdatere som jeg desverre ikke kan ta meg tid til nå. Men det skal komme etterhvert.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Amina McGobbley » 10 Mai 2009 13:54

Å, ja. Da er det vel kanskje bare den adobe flash tingen som ikke helt liker firefox hos meg da...
Proud Hufflepuff for ever and ever! Yellow and black is fantastic and thats why it rocks!
Brukerens avatar
Amina McGobbley
Blæreball
 
Innlegg: 794
Registrert: 14 Des 2008 17:51
Bosted: Håsblås oppholdsrom, ellers Melrose i Skottland


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Ludde Svaart » 10 Mai 2009 15:17

Stephanie W Larcita skrev:*finne på forslag så Zack skal få noe å gjøre* =D

Forslag 1:
Hva med å få flere aviser? Aftenprofeten kanskje, Og Kleggen tilbake? Kjedelig med bare en avis.

Forslag 2:
Hva med å gjøre oppslagene på oppslagstavlen mer slik som de var på gamle gs? Slik at det hvert oppslag er som små "notislapper/post it-lapper" ? Det hadde blitt litt mer kulere enn slik det er nå.

Forslag 3:
Hva med at hver lørdag (eller noe sånt..) så kunne Galtvang vært oppe for de som er i 3.klasse og oppover? Men da må jo også Galtvang komme, et sted der man kan få kjøpt sjokoladefrosker, allsmaksbønner, lakrisstaver, og annet sånn godt.

Forslag 4:
Sortere elevlista mer ved å få sånn egen håsblås/griffing/ravnklo/smygard liste som man bare kan trykke på øverst? Det var sånn på gamle gs husker jeg å, da kunne man bare trykke på f.eks "håsblås" og så kom det da alle som var i håsblås.

Forslag 5:
Synes det skulle bli mulig å spille trollmansjakk og klysekuler snart på gs, hva med å ordne slik at man kan spille det, og konkurere med andre og sånt? x] Det kan komme under klubber sant, og så legger man ut eller velger en utfordrer og spiller.


*Være overimponert over forslagene til Stephanie*
Brukerens avatar
Ludde Svaart
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 51
Registrert: 14 Des 2008 13:39


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Oliver Greenarc » 13 Mai 2009 20:29

Kunne det å ha dyr på hovedsiden gi deg noen fordeler? Akkurat nå irriterer jeg meg over at de egentlig bare trenger mat, og det koster galleoner, og hvis man sulter dem ihjel har man kastet bort poeng. Kunne ikke dyret, hvis det du har er en ugle, komme med post til deg en gang i måneden, annenhver måned eller noe sånt, med noe "hjemmefra", som lommepenger eller en butikkvare eller liknende? Da hadde man hatt en god grunn for å holde liv i den, iallfall.
Brukerens avatar
Oliver Greenarc
Syvendeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 89
Registrert: 27 Des 2008 12:26


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Ludde Svaart » 13 Mai 2009 21:25

Oliver Greenarc skrev:Kunne det å ha dyr på hovedsiden gi deg noen fordeler? Akkurat nå irriterer jeg meg over at de egentlig bare trenger mat, og det koster galleoner, og hvis man sulter dem ihjel har man kastet bort poeng. Kunne ikke dyret, hvis det du har er en ugle, komme med post til deg en gang i måneden, annenhver måned eller noe sånt, med noe "hjemmefra", som lommepenger eller en butikkvare eller liknende? Da hadde man hatt en god grunn for å holde liv i den, iallfall.


Det var jo egentlig en god ide da. Litt forskjellig, en gang noen galleoner, noen ganger en sjokoladefrosk foreksempel osv..
Brukerens avatar
Ludde Svaart
Fjerdeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 51
Registrert: 14 Des 2008 13:39


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Gudrik Venus » 14 Mai 2009 18:17

Her har du noen forslag, Zack. Vet ikke om de faktisk hjelper til på siden eller om de bare tar opp tiden din.. :?
Uansett:

Forslag I
Jeg elsker jo trollmannskortene på Galtvort og samler selv om jeg er helt elendig til å finne dem. Men noe som er litt irriterende er at når jeg klikker på et trollmannskort i samlingen min dukker teksten opp. Men om jeg da vil se flere en bare et kort vil da tekstene dukke opp øverst sammen med de før. Altså vet jeg ikke helt hvem som er hvem. Jeg er kanskje en anelse glemsk, men jeg kunne likvel ønske at det harde vært en slik knapp: [Lukk] over navnet slik at teksten ble lukket.

Forslag II
Hva med at når man går inn på profilen til folk så står det om vedkommende er pålogget eller ikke? Altså.. Under navnet eller no f.eks.: "Status: Pålogget"

Forslag III
Hva med at 'Forum', 'Nyheter fra HP-verdenen' og 'Bildegalleri' står under samme overskrift? "Annet" eller noe. Så slipper alle å stå alene også blir ikke menyen så lang...

Forslag IX
Okei. Siste forslag nå.. Jeg aner ikke om dette er mulig eller ikke? Men uansett. Hva om man kunne slå Introen av og på? Sånn at når man er inne på siden er det en av/på-bryter. Det ville jo selvfølgelig blitt for IP-adressen eller noe. Jeg vet ikke jeg.. ^^
Bilde
Brukerens avatar
Gudrik Venus
Femteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 62
Registrert: 26 Feb 2009 21:24
Bosted: Guttesovesalen, Ravnklos oppholdsrom



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 26 gjester

cron