GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

GaltvortSkolen: Forslagstråd

Innlegg Zack C Eams » 04 Mar 2009 11:27

Her vil jeg gjerne ha tilbakemelding på GS, da også design og forslag til nye funksjoner. Alle konstruktive tilbakemeldinger på alle funksjoner blir tatt imot med takk og vil bli behandlet så fort som mulig.
EDIT: Dette kan ligne på forslagstråden, men her tar vi imot tilbakemeldinger på hovedinntrykket og forumet.
- Zack.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Rektor Humlesnurr » 07 Mar 2009 18:34

Hva er det du vrøvler om John? Du har kanskje lagt merke til at jeg ikke har svart deg på ugle eller videre i responstråden? Vel, jeg skal si deg hvorfor. Jeg syntes den holdingen din er noe vag, og det er flere grunner til det.

For det første; kjenner du ikke til systemene her på Galtvortskolen. Leksene kommer 1 gang i mnd som de alltid har gjort FORDI det skal være tid nok til at folk skal ha mulighet til å kunne gjøre dem. Ja, det skal komme flere fag etter vært, men på grunn av ulike årsaker har vi holdt oss til de tre fagene. Jeg har hverken tid, kapasitet eller mulighet til å skifte ut nye lekser, lage nye årsplaner og jeg tror heller ikke at medlemmene er så veldig interessert i å gjøre så utrolig mye lekser på GS- Nettsiden er en RPG, der mye av skoletimene skal foregå som en "liksom hendt" opplevelse.

For det andre: Bedre heksamensresultater? Hva pokker vet du om de resultatene? Det er jo kun webutvikler og jeg som ser dem, og til din informasjon er de resultatene glimrende. Nesten alle som gjør heksamen klarer å bestå for å komme opp et klassetrinn.

For det tredje: Ja, det skulle gjerne vært flere timer, men det skal også være spesielt, noe magisk ved å treffe de Virkelige karakterene. Det er ikke meningen at det skal holdes skoletimer 24/7 på nettsiden, fordi dere skal RPG'e at dere er i dem. Skjønner?

Og helt til slutt, det er ikke noe galt å være engasjert, men det er viktig at det ikke bikker over til å bli frekt. Jeg tåler konstruktiv kritikk, men ikke når du kommer å kritiserer skolearbeidet til elevene, som du for det første aldri har sett resultatene til. Da syntes jeg du går for langt.
Brukerens avatar
Rektor Humlesnurr
Rektor
 
Innlegg: 67
Registrert: 14 Des 2008 12:40


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Jack Mcallen » 07 Mar 2009 23:55

Hva med de som går i 3 klasse og oppover har galtvang helg. Når skole året skal begynn på eigjenn starter vi i diagonallmenningen så skal vi kjøpe skolebøker og det så kan det være chatt i diagonallmenningn.
Bilde
Jeg er 2.sjef i HL og lærer bort magi og våder.
Jack Mcallen
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 14 Des 2008 13:39
Bosted: Lynveien,Oppholdsromet til Håsblås.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Jack Mcallen » 08 Mar 2009 00:00

Du snakker til meg ja?
Bilde
Jeg er 2.sjef i HL og lærer bort magi og våder.
Jack Mcallen
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 14 Des 2008 13:39
Bosted: Lynveien,Oppholdsromet til Håsblås.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Jack Mcallen » 08 Mar 2009 00:05

Nja....
Bilde
Jeg er 2.sjef i HL og lærer bort magi og våder.
Jack Mcallen
Andreklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 32
Registrert: 14 Des 2008 13:39
Bosted: Lynveien,Oppholdsromet til Håsblås.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Victoria G Sawery » 08 Mar 2009 15:44

Anaria Ain Atlana skrev:Jeg vet ikke helt om dette skal postes her, men jeg irriterer meg litt over innkjøpene vi gjør for å få gjort lekser. F.eks. hvis du tror du er lur og kjøper en pakke med pergamenter på 30 stk. Du får jo brukt tre av arkene, så forsvinner de [i]før[i] neste lekse kommer. Og eliksiringrediensene. De er dyre, og vi får bare brukt det en gang før vi må kjøpe nye. Det synes jeg er irriterende i hvert fall.


Den støtter jeg. Ting burde vare lenger. Og de 30 pergamentene, de burde vel vare til 30 lekser elns.? x)
Victoria G Sawery
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 897
Registrert: 14 Des 2008 22:25
Bosted: Galtvort


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg MAP » 08 Mar 2009 21:10

Dato på nyhetene tror jeg hadde vært litt smart. ^^
Bilde
MAP
Prefekt
 
Innlegg: 183
Registrert: 28 Des 2008 14:17


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Janey I Johnson » 08 Mar 2009 22:19

MAP skrev:Dato på nyhetene tror jeg hadde vært litt smart. ^^

Og gjerne kven som har skrive det og^^
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Zack C Eams » 09 Mar 2009 20:49

Dette med datofunksjon og hvem som har skrevet nyhetene kan godt bli implentert iløpet av uke 11. Dette med pergamentene får rektor svare på.
I'm always hardcore.
Zack C Eams
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 20
Registrert: 13 Des 2008 14:48
Bosted: http://galtvortskolen.net


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Martie A. Wothington » 10 Mar 2009 16:16

Jeg har ikke lest de andre forslagene, så jeg vet ikke om dette er blitt foreslått før. Menmen :3 På GamleGS var det jo sånn at det stod hvilket hus man var i på påloggingslista. I tillegg kunne man se hvem som var i de forskjellige husene på "Registrerte". Dette synes jeg var praktisk :3
Martie A. Wothington
Stønne Stinas spøkeobjekt
 
Innlegg: 1729
Registrert: 09 Jan 2009 22:08
Bosted: I ei trapp som går ner te en kjellar.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron