GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Isabel Hunter » 11 Jan 2011 20:27

susan pevensie skrev:et sted man kan søke opp RL navn da blir det lettere og finne folk etter f.eks. leir/ball osv.

viewtopic.php?f=7&t=1934
(Men bortsett fra det er det folks eget valg om de vil dele med deg hvem de er iRL, da. Derfor kommer det neppe noen liste over RL-navn på alle GS-brukerene, eller noe slags søkeregister.)
Bilde Bilde
Brukerens avatar
Isabel Hunter
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5648
Registrert: 15 Des 2008 17:46
Bosted: Kingston upon Thames, London, United Kingdom.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg susan pevensie » 11 Jan 2011 20:54

Isabel Hunter skrev:
susan pevensie skrev:et sted man kan søke opp RL navn da blir det lettere og finne folk etter f.eks. leir/ball osv.

viewtopic.php?f=7&t=1934
(Men bortsett fra det er det folks eget valg om de vil dele med deg hvem de er iRL, da. Derfor kommer det neppe noen liste over RL-navn på alle GS-brukerene, eller noe slags søkeregister.)

ok :)
vi er alle solbarn av Ludde Lys, bli et solbarn i dag du og! Se her for nærmere info.

Rlblogg: http://thehogwartsgirl.wordpress.com/

huffies <3
susan pevensie
Ministerkandidat
 
Innlegg: 230
Registrert: 07 Mar 2010 17:33


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Emmet Winsalow » 18 Jan 2011 03:08

Hva med muligheten for at flere folk kan endre en tråd?

Det hadde vært kjekt om man f.ks arrangerte minitreff sammen med noen så kunne to stykker gå inn å endre på listen.
Om du ikke ser her, her og her kommer den dårlige samvittigheten din å tar deg!

I would appreciate it you checked out this, and was kind enough to leave a comment.
Foto/Dikt/Historie/Diskusjonsbloggen min
Brukerens avatar
Emmet Winsalow
Blæreball
 
Innlegg: 785
Registrert: 20 Feb 2010 22:46
Bosted: Son


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg mille tami m figg » 10 Feb 2011 15:05

Isabel Hunter skrev:Åh, ja. Men det fjerner ikke trådene og postene deres, da. Og de er jo som oftest ferdig med spammingen by the time noen ser det, og utestenging hjelper stort sett bare mot videre spamming.


Når det blir nevn spamming og utestenging^^
Ser på spam som en form for mobbing, og jeg får smake det skikkelig.
Jeg fikk tilsnakk for og rydde i min gb,for og fjerne alt det stygge som blir sagt der. :cry:
Med vip kunne jeg slette i pm,men det er for tiden nede. Hjelp meg noen.
Bilde
Kinderegg:
Magi, kos og rumpeldunk.
mille tami m figg
Trollmannshatt
 
Innlegg: 148
Registrert: 14 Des 2008 13:40
Bosted: Rom X Galtvort.


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Aeria Cassandra Mint » 01 Apr 2011 18:00

Når det gjelder det at de 30 pergamentene blir brukt på tre lekser, syntes da jeg at er litt åpenbart. Det tar da som oftest mer enn ett pergament på èn lekse? Om en skal tenke en smule realistisk, altså.
I believe in Nargles and Crumple-horned snorkacks.
Brukerens avatar
Aeria Cassandra Mint
Tredjeklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 43
Registrert: 31 Mar 2011 14:33


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Esmeralda Asimka » 21 Jun 2011 22:00

Stephanie W Larcita skrev:Harry Potter nyhetsida/forsida burde blitt litt annerledes så det blir mer oversiktlig over saker som blir skrevet, osv. Det kunne blitt slik at det skal gå an å tagge en nyhetspost med f.eks. "premiere", "hp7", osv og/eller evt. ha mulighet til å legge inn nyheter i kategorier.

Det burde også bli slik at nye medlemmer som blir registrert på siden får en slags velkomstmelding som man må godta å ha lest (info om regler, faq, osv.). Og for å få adgang til resten av sidene (chattene, profilene, ++) så må man ha godtat å lest den meldingen.

Evt svare på noen spørsmål om den velkomstmeldinga eller hva det nå er
Brukerens avatar
Esmeralda Asimka
Wiltersens Wærste
 
Innlegg: 975
Registrert: 14 Des 2008 14:06


Dato på Ris & Ros-seksjonen?

Innlegg Donarcia » 26 Jun 2011 23:24

Jeg lurte på om vi kunne innføre dato på de innleggene som blir godkjent til Ris & Ros-seksjonen på nettsiden?
På den måten kan innsendere vite når et innlegg sist ble besvart, samtidig som det blir en påminner til RR-panelet om hvor lang tid det har gått siden sist de har besvart et spørsmål. En liten detalj, men det er de små tingene som gjør stor forskjell. ;)
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Channe » 27 Jun 2011 01:00

Ettersom kontorene ikke er i bruk lenger, er det vel ikke vits i? Jeg tror ikke vi kommer til å gjøre stort mer på siden, tbh. Vi får bare vente til den nye siden kommer.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Donarcia » 28 Jun 2011 17:37

Jepp. Men kan vi få det når den nye siden kommer?
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53


Re: GaltvortSkolen.

Innlegg Donarcia » 01 Jul 2011 00:18

Cool. :D
Og en ting til, er det her jeg skal poste fra nå av hvis det er forslag til GS osv?
- For rett skal være rett
Brukerens avatar
Donarcia
Førsteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 26
Registrert: 14 Des 2008 21:53



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 19 gjester

cron