GaltvortSkolen: Forslagstråd

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: GaltvortSkolen: Forslagstråd

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 11 Sep 2012 21:08

Jeg har tenkt på noe de siste ukene, og fant ut at jeg kan jo nevne det her, så er det noe som kan tenkes litt over, og kanskje tas med en annen gang;
Muligheten til å rollespille flere sammen, uten å være f.eks. i storsalen eller skoleparken. Storsalen blir veldig fort mye rot og vanskelig å følge med på om en gruppe har et rollespill, i tillegg til at det er andre der, så har du også noen som kommer inn og alltid er nysgjerrig på hva som foregår.
Det har hendt ofte at jeg har savnet muligheten med bare 3 og 4, uten å 'forstyrres' av andre konstant, på galtvort ville jo elever klart å finne tomme klasserom, hjørner i gangene osv :P
I det siste har jeg og noen andre også startet en liten 'klubb', og det hadde jo vært greit å kunne rollespille klubbmøter og slikt et annet sted enn der alle er.
Så, bare sånn to keep in mind til senere, det å måtte ta ting over skype/msn osv kan være noe hærk, mye enklere å ha ting samlet på et sted :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: GaltvortSkolen: Forslagstråd

Innlegg sesica » 11 Mar 2013 00:53

Lilja Ravnsdottir skrev:Muligheten til å rollespille flere sammen, uten å være f.eks. i storsalen eller skoleparken.


Ja til privat rollespill med flere!! Det er det jeg er aller mest skuffa over at ikke kom med på den nye siden.
Sina - Caine - Maximillian
sesica
Gygrids yndling
 
Innlegg: 612
Registrert: 10 Jun 2010 15:25
Bosted: Oppe i treet utenfor huset ditt -



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron