Re: Sokkeskuffen ~Legge ut alle bildene du noen sinne har laget, spesielt Cleo og Spinbilder
![]()
|
||
Re: Sokkeskuffen ~
Å herregemeni O_O Setter ikke inn alle nå, da D: ![]() En eldgammel Twiggy. Eller det skulle være, men tror den ble litt for naughty for henne. xD ![]() HOHO. Gammelt gruppebilde! XD ![]() Max & Cleo. ![]() Cleoo. ![]() GAMMEL Dwar. xD ![]() HAHAH, husker jeg! Zazie og Cleo, leeenge siden. Da Cleo var mørk i huden. ![]() ![]() Gamle-Cleo. ![]() Gammelt gruppebilde. ![]() En gammel karakter, Airy Pennant. ![]() Spiin. Da hun hadde Marion som mellomnavn. ![]() Oi. ![]() Zzz. ![]() Nuka! I Historien om Nuka. Noen som husker henne? : D ![]() Gammel Spin-profil. ![]() Et avatar av Cleo, ganske fornøyd med det egentlig. ![]() Spin. ![]() Spin & Ainareiel. Hahaha, den er gammel. ![]() Cleo på oppholdsrommet. Da hun hadde svart hår. Og et grått øye istedet for rødt. ![]() Mopee og Cleo. Første gang Cleo ler eller smiler på bilder (etter jeg endret henne oppførselsmessig.) Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
|
||
Re: Sokkeskuffen ~Så fine bilder! Likte det Mopp og Cleo bildet. JEG VIL HA RESTEN AV HISTORIEN OM NUKA. JEG ER NYSGJERRIG.
we set fire to our insides for fun.
|
||
Kommer aldri lenger på den D: Twitter.
|
||
|
||
Hahah. x) Joda, har jeg sikkert ~ Twitter.
|
||
|
||
Re: Sokkeskuffen ~Gi oss mer <3
|
||
Re: Sokkeskuffen ~![]() Wendy Wesenberg. Hun er en kul karakter, i allefall utseendemessig. Aldri snakket med henne, jeg. ![]() Haha, denne ble dårlig. ![]() Spin, Tari og Tifa. Lenge siden. Første julen på GS. ![]() Diana. The suicidal one. (A) ![]() Spinderella og Shamrock. Den gangen de var et radarpar. ![]() Dwareniel! ![]() Spinderella og Millarose : D ![]() Miip. Spin again. ![]() Håret <3 Twitter.
|
||
Re: Sokkeskuffen ~OMG jeg elsker Wendybildet og Twiggybildet =D=D=D=D
det er jeg som styrer Wendy nå btw x] ![]() Hello, my name is Kami
|
||
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester