Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 24 Jul 2012 23:56

Mopee Missourio skrev:!!!!
Kjempebra redigert! Syns håret ble veldig bra, jeg, og syns det var veldig bra hvordan du byttet ansikt og sånt for å få det til å passe bedre til karakteren. Awesome! : D

Taaakk! Jeg liker utfordringer. :mrgreen:
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 02 Aug 2012 23:42

SHE BOP
Før:
http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 ... hiramy.jpg

Etter:
Bilde

Finner ingen bilder av Spin lengre.. Blir deppa.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Mopee Missourio » 03 Aug 2012 23:23

Whoa, jeg hadde ingen anelse om at håret egentlig var mye kortere! Det så ut som om det skulle være så langt!
Mopee Missourio
Sjetteklasse trollmann/heks
 
Innlegg: 77
Registrert: 21 Des 2008 21:55


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 04 Aug 2012 01:43

Så bra! Selv ser jeg det ikke da, men det er vel noe med det når du redigerer det sjæl x)
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Gina » 07 Okt 2012 18:21

Du er veldig flink til å sette sammen tekst og bilder:)
Brukerens avatar
Gina
Prefekt
 
Innlegg: 191
Registrert: 17 Mai 2012 22:29
Bosted: I Griffing


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 20 Okt 2012 22:34

Gina skrev:Du er veldig flink til å sette sammen tekst og bilder:)

Aw, tusen takk! :mrgreen:
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 02 Des 2012 22:32

Jeg må bare poste det jeg har skrevet om Dina. Dina er ei jente jeg har blitt glad i, og hadde store ambisjoner om å skrive masse om - men jeg er treigere enn dama i kassa på Rimi, så jeg kom aldri lenger. Men syns allikevel hun burde få vise seg frem for noen. Og ja; jeg er så blond at jeg faktisk ikke kan helt forskjell på og/å. Jeg hadde 5.klasse pensum i 7.klasse på barneskolen, så kan hende det har noe med det å gjøre.. x)

Uansett, dette er Dina. Kom gjerne med kommentarer, gode eller onde - jeg setter pris på alt. Grunnen til at jeg skrev om Dina er at jeg drømte om det første som skjer i fortellinga, så utviklet det seg derifra. Ye. Pluss at jeg selv aldri har vært på date, derfor er det morsomt å skrive om henne - som hun er min Sim <3

Mip, mip! Ikke for sensitive barneøyne! If your age is on the clock, you're too young for the .. you get it.
______________
«Jeg har svær kuk,» utbrøt han plutselig i det han kom ut i fra kjøkkenet med et nyåpnet ølflaske i hånda. Jeg nikket i skepsis og dro frem et glis for å ikke virke nysgjerrig. Noe jeg da selvfølgelig var. Han satte seg ned på kne foran kaffebordet, dro ned smekken med kjappe bevegelser før han satte i fra seg flaska og åpnet bukseknappen. Så der satt jeg da, innerst i sofaen med det halvfulle rødvinglasset helt oppi ansiktet mitt og kunne ikke fatte og begripe hva som skulle skje nå. «Lover deg, den rekker herifra til Sudan.» Han dro til seg Atlaset på bordet, som han tidligere på kvelden hadde brukt til å brife med hvor han hadde vært på Interrail som 17-åring, og klasket den halvslappe bananen sin på side 39 mens han stod og gliste stolt av sellerikuken sin der den lå og slanget seg utover kartet. Den nådde nå ikke akkurat Sudan heller. Heller mer sydkysten av Italia. «Bussen min går om fem minutter,» sa jeg plutselig, satte fra meg vinglasset og nærmest løp mot jakka som hang på de penisformede knaggene i gangen. Han sa ingenting, så bare dumt på meg i det jeg smatt ut døren. Det var den dagen jeg slapp å betale billett på bussen, for sjåføren ble så irritert over at jeg ikke fant igjen lommeboka i veska mi. Jeg får nemlig ikke opp glidelåser når jeg ler.

Jeg er Dina. Noen kaller meg Dina Disaster, andre kaller meg Deite-Dina. Eller Dra-te-Hælvette-din-jævla-vattpikk-Dina, noe jeg pleier å si til de som tvinger meg til å måtte betale for plastpose på matbutikken. Hvorfor disse kallenavnene, spør du? Fant du virkelig ikke ut det av de første tohundre ordene du leste? Jeg er Dina, kjent for å havne på byen så å si hver dag, for så og bli med hjem til de styggeste, rareste, særeste karene i byen. Synes du ikke Atlas-kuken var sær nok? Da får du følge med litt til, da, vet du.

Chatte-program på nettet er faktisk ikke så ille som det folk skal ha det til. Noen ganger er det så å si tabu og fortelle på nach hva en driver med på fritiden; «Hey, jeg hadde cybersex med en spanjol i går, det var stas!» Trodde nå i alle fall at folk på min alder ville ha skjønt det. Bestemor begynner å bli for gammel, har jeg skjønt. Uansett, han her møtte jeg i det norske chatrommet. Han hadde mørkt hår, grønne eller blå øyne og en stemme som var mørkere enn bananen på kjøkkenet mitt. Fikk tak i mobilnummeret hans og Googla meg frem til huset hans. Plutselig ble det til at vi skulle møtes hos han førstkommende lørdag. Jeg klager ikke, en grunn til å dra frem vinflaska, er god nok grunn for meg.

Etter å ha drukket fire glass med reste-vin, slentret jeg gjennom byen og bort til blokka han bodde i. Idet en gammel kar, noe ála Jahn Teigen, endelig kom seg ut av døra, snek jeg meg inn og fant frem til nummer 17. «Hallooo,» småsutret jeg, og dro av meg det våte skjerfet mens jeg holdt pekefingeren min på ringeklokka til neglen ble helt hvit. Nesten rart den ikke gikk dukken. «Åpent!» hører jeg det snerrer innenfra og jeg fniser kort for meg selv da jeg oppdager at døra står på gløtt. Ops. Fin leilighet, det var det jo. Til og med blomster som ikke var døde. Men han røyket, dét kunne jeg lukte fra gangen. Han brukte størrelse 47 i sko og hadde fire skinnjakker i forskjellige nyanser. Herregud, har jeg tidsreist til 1982 eller? Tenkte jeg da jeg gikk inn i stua og så den innrøykte sofaen som nærmest ropte etter et renseri. Motvillig satte jeg meg ned og pustet tungt ut samtidig som jeg prøvde å digge den kleine musikken som var satt på. «Hallo?» ropte jeg etter to og en halv sang. «Kommer snart!» Ropte han tilbake. Nysgjerrig som jeg er, gikk jeg inn i gangen igjen og kikket inn den åpne soveromsdøra. Niks, ikke der. Ikke kjøkkenet heller. Snart ventet jeg at pizzamannen fra restauranten på hjørnet skulle ringe på. Plutselig kalte moder natur; vinen skulle hjem. Jeg rev opp døren til badet, men ble stående igjen i gangen og blunket uten at det kom en lyd. «Eh. Hei.» Sa han og hilste. Du vil ikke tro meg, men han hang opp ned etter føttene i dusjforhenget sitt. Knærne hadde stropper ned mot anklene, og jeg kunne se svetten piple ut av pannen på ham. Jeg bare nikket og satte opp en spørrende mine. «Jeg...» begynte han, noe nølende. Ikke det at jeg kom til å tro på han uansett hva han hadde å komme med. «Jeg prøver å bli høyere, skjønner du...» Med hevede bryn og et skeptisk glis slang jeg igjen døren og tok med meg vinen fra kjøkkenbenken hjem. Noe godt måtte da komme ut av å møte en dverg.
Sist endret av Spinderella den 03 Des 2012 01:08, endret 1 gang
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Innlegg Eàmané Wesenberg » 02 Des 2012 23:31

ahahahahaha, du kan virkelig dette med å lage iøynefallende innledninger. hvem vil ikke lese en fortelling som starter med at noen har svær kuk, liksom. <3
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Sokkeskuffen ~ 2/12: Skriblerier!

Innlegg Spinderella » 03 Des 2012 01:09

Eàmané Wesenberg skrev:ahahahahaha, du kan virkelig dette med å lage iøynefallende innledninger. hvem vil ikke lese en fortelling som starter med at noen har svær kuk, liksom. <3

Hahahha, yay - takk!
Liker sånne sære begynnelser best. Dét, og veldig gode titler.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Sokkeskuffen ~

Innlegg Spinderella » 02 Aug 2013 00:14

Bilde

STILL QUIDDITCH
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron