Skye's fotorom

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 29 Jul 2016 19:36

Tenkte jeg kunne opprette en ny tråd, håper på litt respons/hjelp til å utvikle fotografen i meg!(:

Bilde

Er det noe som kan endres/gjøres bedre? Dette er raw, så er ikke noe redigering.
Så det ble veldig stort..o.o Skal det være sånn?
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Janey I Johnson » 02 Aug 2016 05:09

Kan sånn ingenting om fotografi, men synes det var veldig fint! Fint fokus på hovudet, og kjempesøt hund.
Lol, accio Toril for spørsmålet ditt, tho.
Hennes navn det e Helle, hun kjører på vei og gater.
"We are all broken. We all depend upon each other for support and compassion."
Janey I Johnson
Master of forums
 
Innlegg: 2564
Registrert: 25 Des 2008 23:47


Re: Skye's fotorom

Innlegg Toril C Jones » 02 Aug 2016 13:25

Veldig søt hund :) Du kan prøve å gjere det mindre. Lagre det i 72ppi/dpi i staden for 300 (eller 240) som er det som ofte kjem utav kameraet. Det er ikkje noko vits i å laste opp gigantiske bilete på nett :) Eller berre gjere det mindre i pixlar? Ting eg lastar opp på nett pleier eg å berre gjere om ti 72ppi og då er det omtrent den storleiken eg vil ha det. (I PS: Gå på image size og så endre på der det står pixels per inch eller noko. Det er boks nr. tre frå toppen)

Bilete i seg sjølv er greitt. Har du croppa det? For eg syns i alle fall at formatet var litt merkeleg, men det kan jo hende at du har eit litt anna format på kameraet ditt enn kva eg har :) Om du har croppa det, ville eg ha tatt vekk endå meir på høgresida av bilete. Veldig synd at du ikkje fekk med heile øyret, men det er sånn som skjer (eg er meister i å kutte av folk føtter og sånn). Elles ville eg ha redigert det litt, lysna det opp litt og auka kontrastene. Du må hugse at når du tek bilete i raw, så er det meininga at du skal auke litt på kontrastar etc. Når du tek bilete i jpeg, så legg kamera på litt redigering sånn som det sjølv føler for, medan når du tek det i raw så kan du gjere alle endringane sjølv :) Alle bileta eg tek tar seg en tur gjennom lightroom/camera raw og ein tur i photoshop, noko som er heilt vanleg :) Ville forresten anbefalt deg å kjøpe anten ein 35mm f/1.8 eller 50mm f/1.8. Det gir deg mykje større blendaropning, mindre dybdeskarpheit og meir lys.

Men som Helle seier, veldig fint fokus på hovudet og spesielt på auga :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 04 Aug 2016 22:21

Takk, begge to!

Okay, da skal jeg se om jeg ikke får til det. Er jo tatt rett fra kameraet detta her.
Har ikke croppa det, nei. Har bokstavelig talt ikke gjort noenting med det utenom å ta det og laste det over. Det som er med denna lille søtnosen er at han hater å bli tatt bilde av, så er bare lykkelig for at jeg fikk tatt et bilde hvor han faktisk ser mot meg og ikke snur ræva til, bokstavlig talt x)

Ville du anbefalt jpeg eller raw i begynnelsen? Og hvilke bilderedigeringsprogrammer ville du anbefalt i begynnelsen? Helst noe gratis/ikke sånn kjempedyrt i og med at jeg er student.. x)

Det jeg har er 35-55mm f/3.5-5.6 tror jeg. Canon 1300D :)
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Toril C Jones » 04 Aug 2016 23:22

Haha, alltid gøy med dyr då (: Det er jo ein stor utfordring om dei ikkje likar kameraet, men han blir sikkert vandt med det etter ein stund :)

Vil anbefale å starte med raw eg. Eg starta sjølv med jpeg, men det var fordi eg ikkje visste betre. Fordi då har du større sjanse å fikse det om du skal fucke det heilt til. Og så lærar du mykje nytt samtidig. Det kan sjølvsagt bli for mykje, men du vil jo uansett gjere nokre endringar på bileta uansett, så kvifor ikkje berre bruke raw? :) Det tenkjer i alle fall eg. Eg ville òg prøvd meg på manuell, fordi då lærar du mykje meir enn du gjer med dei andre. Du lærar korleis lukkar/blendar/iso jobbar saman og komplimenterar kvarandre. Eg jobbar så og sei berre med manuell (med mindre ting skal gå kjapt og det lys som skiftar heile tida).

Når det kjem til redigeringsprogram, har eg nesten berre brukt Photoshop (med Camera Raw) og Lightroom. Brukte noko gratis noko då eg starta (og fram til eg fekk hendene mine på Photoshop), men det trur eg er sånn ti år sida så det hugsar eg ikkje kva heiter. No har eg Creative Suite frå Adobe (der eg får mange program som eg eigentleg ikkje treng og sånn, men eg får ikkje velje dei programma eg vil ha og berre betale for dei) som abonnement. Eg trur eg betalar rundt 200kr/mnd. Men eg trur om du veljer berre Photoshop og Lightroom som student, at du skal kunne få det for rundt 100kr/mnd. Det er jo sjølvsagt litt pengar, men det er det beste du har der ute (: Eg syns i alle fall sjølv at det er verdt å betale 200kr/mnd for tilgong til dei programma.

Du har vel kanskje ein 18-55mm? Det er i alle fall det som ofte er standardoptikken med starter level-kameraene. Dess lågare tal på blendaren, dess betre. Og veldig mange av desse kit-objektiva er ikkje noko særleg gode, akkurat (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 04 Aug 2016 23:30

^
Da fortsetter jeg med raw. Det er det jeg jobber med for tiden. Også er jeg veldig sta på å bruke manuell eller Av, Tv og P. Tar bilder i forskjellige modus og sånn for å se hva som blir best.

Da skal jeg sjekke ut Photoshop og Lightroom. Har Mac, så det må være kompatibel med det også. Handler vel egentlig bare om prioriteringer :p

Jepp! Har en 18-55mm, ja. Tenkte å bruke det som utgangspunkt, og så kjøpe fleire objektiver etterhvert :)
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 05 Aug 2016 01:22

Bilde

Respons og forslag på hvordan jeg kan redigere eller gjøre bedre neste gang?
Also; jeg klarte å gjøre det mindre :D
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Toril C Jones » 07 Aug 2016 14:34

No blei det veldig lite då :P Så det er jo vanskeleg å sjå, spesielt fordi det ser litt pixlet ut for min del. Elles ser det greitt ut. Ville kanskje anten ha auka kontrastene endå meir slik at du får fram det lyse litt betre. Eventuelt gjort det lysare. Det er jo litt smak og behag.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 07 Aug 2016 20:01

Okay! Det funket ikke å gjøre det lysere, det ble ikke noe fint i det hele tatt.

Har du noen generelle råd til å bli bedre?
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Toril C Jones » 08 Aug 2016 23:36

Ok :) Kjenner berre nokon som var veldig glad i å ta solnedgangbilete og skyar og gjere dei veldig lyse, så tenkte kanskje at det kunne vore kult. (Hadde tenkt å linke til det, men fann ikkje nettsida deira, diverre).

Ta masse bilete. Masse. Utford deg sjølv. Og det kjem til å komme dagar når du føler at du ikkje får det til. Dagar der det ikkje er eit einaste bilete som er bra. Eg har framleis dagar som det. Og så kan du ha dagar der _alt klaffar. Der du kanskje tek fem bilete og du syns det er vanskeleg å velje eit. Det er veldig lett å falle inn i komfortzona si og berre vere der, men då lærar du ingenting nytt. Prøv deg fram, bli kjend med kamera. Finn ut kor langt du kan f.eks dra ISO-en før det blir alt for kornete. Finn utav kva eigenskapar dei ulike funksjonane har og korleis du kan bruke det til din fordel. Og for all del: tek du bilete av menneske (eit portrett) så få fokus på auga. Det er så utruleg mange som tek bilete og fokuset ligg på nasen. Det einaste problemet med det er at autofokusen tek det som er nærast, men om du har moglegheit til å bytte til sånn halvmanuel kor du kan velje kvar fokuspunktet skal vere, så bruk det. Eg brukar det _alltid når eg tek portrett av folk. Det blir så mykje bedre då (: Men øv. Og sjå på andre sine bilete for inspirasjon, men ikkje kopier. Sjå korleis andre brukar lyset, korleis dei rammar inn bileta sine. Veit ikkje om dette gir meining då? :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron