Skye's fotorom

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Skye's fotorom

Innlegg Skye J. Healy » 09 Aug 2016 11:09

^
Det gir så absolutt meining! Prøver å få tatt bilde av noe hver dag, uansett om jeg ikke føler for det den dagen eller om jeg ikke har noe å ta bilde av.
Har allerede merket at jeg foretrekker mørke toner i bildene mine, ihvertfall de jeg har tatt i det siste :P
Skye J. Healy
Enhjørning
 
Innlegg: 735
Registrert: 15 Sep 2013 18:04


Re: Skye's fotorom

Innlegg Toril C Jones » 09 Aug 2016 17:26

^Det er ein god start då (: Sånn gjorde eg heile tida til å begynne med, spesielt etter at eg kjøpte mitt første speglrefleks. Dei hata meg til slutt. No tek eg ikkje opp kameraet mitt så ofte, tbh. Brukar det når eg skal på oppdrag. Hadde kameraet mitt inne til sensorrens for to veker sida (trur eg) og eg har ikkje tatt det utav plasten det kom i, men så har eg jo "alltid" kompaktkameraet mitt med meg då.
Eg òg er ein fan av mørke bilete. Har brukt eit år på å få "kjeft" av redaktøren min for å ta for mørke bilete, sjølv om eg syns det ser fint ut (: (Litt fordi det skal på trykk då, og då bør dei vere lysare). Og store kontrastar, men likevel detaljar. Det er viktig å finne ut sjølv kva du likar og ikkje likar, men òg vere open for input frå andre. Første året mitt då eg studerte foto, hadde eg to lærarar som ikkje var einige i noko. Gjekk du til ho eine og snakka med ho så kunne ho sei noko til deg og så kunne du gå til han andre og han sa det stikk motsette til deg. Det var litt forvirrande, men eg lærte meg sjølv å kjenne òg då. Eg gjekk likevel og spurde om råd av alle og fekk veldig mykje ulike svar, men in the end var dei einige med både meg og seg sjølve. Men ja, det er berre å spørje om det er noko (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

cron