Galtvortskolens forslagstråd V2

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 18 Nov 2013 14:28

Det er nok særs lite sjans for at nokon frå hovedsida les her. Prøv heller å foreslå på facebook. Kan ikkje love at nokon admins les det, men det er meir sannsynleg enn her

Heisann!
Jeg ser det er en stund siden forslagstråden på siden her ble oppdatert og jeg tenkte det var på tide å lage en ny. Så derfor spørr jeg dere om det er noe dere ønsker at GS skal implementere etterhvert, noe dere virkelig savner, eller om det er en generell feil dere syns burde rettes opp. Legg merke til at mens dere kan sende forslag er det ingen garanti for at det faktisk skjer noe med deres forslag, men vi gjør vårt beste for å oppdatere GS til en ny og bedre standard.

Mvh
Simon
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Channe » 18 Nov 2013 15:05

1: Det kan kanskje være behov for link til arrangementene. Kan evt plasseres under Kommunikasjon?

2: Skulle ønske vi slapp drop-down i menyene.

Edit:
3: Mulighet for å sende pm til flere om gangen.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 18 Nov 2013 16:31

Heisann!
1 og 2 er nå implementert. Hmm, skal vurdere 3, men tror det kan misbrukes til mye spam. Kanskje det legges inn som en mulighet i administrasjonspanelet å sende PM til flere da det er nyttig for administratorer.
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Channe » 18 Nov 2013 17:10

Supersimon skrev:Heisann!
1 og 2 er nå implementert. Hmm, skal vurdere 3, men tror det kan misbrukes til mye spam. Kanskje det legges inn som en mulighet i administrasjonspanelet å sende PM til flere da det er nyttig for administratorer.

Takktakk!
Jeg skjønner at det kan misbrukes som spam, men det hadde jo kanskje vært nyttig for rd-kapteinene? Evt så bør rd få egne chatter eller egen oppslagstavle.
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 18 Nov 2013 17:14

De hadde egen oppslagstavle men Dogu fjerna den.
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Moe Alice Rainfall » 18 Nov 2013 17:40

Ang meldinger til flere vet jeg at det er noe MANGE ønsker med tanke på rollespill og slik. Går det eventuelt anbod opprette muligheten frnsamtalegrupper, hvor en person kan invitere inn, og resten må godkjenne om de ønsker og være med eller ikke? Fjerner litt muligheten for spam?
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Channe » 18 Nov 2013 17:47

Supersimon skrev:De hadde egen oppslagstavle men Dogu fjerna den.

Vil ha tilbake oppslagstavlen for RD! ;D
Brukerens avatar
Channe
Galtvortskolens beste medlem
 
Innlegg: 5601
Registrert: 14 Des 2008 14:11


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 18 Nov 2013 17:49

Moe Alice Rainfall skrev:Ang meldinger til flere vet jeg at det er noe MANGE ønsker med tanke på rollespill og slik. Går det eventuelt anbod opprette muligheten frnsamtalegrupper, hvor en person kan invitere inn, og resten må godkjenne om de ønsker og være med eller ikke? Fjerner litt muligheten for spam?


Vel, this is awkward.. Du foreslå noe vi har tenkt å legge inn som en evt. betalfunksjonen i fremtiden!

Edit; Du har fått oppslagstavlen tilbake, Channe. RD-kapteinene finner den på søknader.
Sist endret av Supersimon den 18 Nov 2013 18:25, endret 1 gang
Begrunnelse: Gjøre channe fornøyd
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Aresto Memoria Noctis » 18 Nov 2013 18:26

Kanskje lage link til brukerens profil når du leser en UP fra dem? At du kan trykke på brukernavnene i UP og innboks for å komme til profilene. Det er litt tungvint å søke opp brukernavnene når jeg skal skrive svar på rollespillet, og vil sjekke noe på den andres profil.
I had the strangest dream.
Brukerens avatar
Aresto Memoria Noctis
Trollmannshatt
 
Innlegg: 134
Registrert: 16 Nov 2013 01:10
Bosted: Trondheim


Re: Galtvortskolens forslagstråd V2

Innlegg Supersimon » 18 Nov 2013 18:30

Aresto Memoria Noctis skrev:Kanskje lage link til brukerens profil når du leser en UP fra dem? At du kan trykke på brukernavnene i UP og innboks for å komme til profilene. Det er litt tungvint å søke opp brukernavnene når jeg skal skrive svar på rollespillet, og vil sjekke noe på den andres profil.

Værsågod.
Supersimon
Utvikler
 
Innlegg: 41
Registrert: 15 Nov 2013 21:50



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron