Enda en responstråd.

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Enda en responstråd.

Innlegg Marth Akamatsu » 26 Mar 2013 22:16

Ok jeg bestemte meg for å åpne en responstråd igjen hei
- Det blir mest skisser og uferdige ting fordi jeg så og si aldri fullfører noe.
- Hvis fargene virker litt merkelige/litt utvasket/litt for grønne e.l. er det fordi skjermen jeg tegner mest på har ganske anderledes fargesyn enn skjermer flest. Når det er sagt så ER jeg ganske dårlig med farger så det er ikke avstengt for kritikk.
- Ca 97% Homestuck, ingenting har inspirert meg like mye før såå

Bilde
Aradia. Full størrelse. Slapp-av-tegning jeg suller litt rundt på hver gang jeg ikke orker mer av den jeg holder på med.

Bilde
...... rask tulletegning jeg måtte gjøre da jeg så denne t-skjorta på en H&M. Jeg brukte sånn en time på å tegne t-skjortetrykket og kanskje tredve minutter på resten haha. (denne er jeg ganske sikker på at fargene er rare på - var det i alle fall på andre skjermer jeg sjekket på)

Sketchdump med katter. Brukte et bilde av katten til bestemor på katten til høyre.

Kanaya i treet. Stooooor skisse av en idé jeg vil gjennomføre en gang.

Så over til det jeg holder på med akkurat nå. Har spilt en del Ocarina of Time i det siste og siden hjernen min er innstilt på Homestuck blir det crossovers. Unnskyld ramblinga under hver tegning, jeg har liksom utbrodert nesten hele universet i hodet mitt og klarer ikke slutte bable om det for tida x3

Bilde
Full størrelse og siden jeg likte den: skissen.
Vriska som Nabooru. Denne holder jeg på med for tida og forhåpentligvis klarer jeg presse meg selv til å mer eller mindre fullføre den.

Bilde
Karkat som Navi. Full størrelse.
Tanken på en sint liten Karkat på skulderen min var det som startet crossovertankene så han ble det første jeg tegnet. Han er egentlig ikke en fe, men han klarte å egge på seg en trollmann som krympet ham til en liten nesten-fe. Han fikk bare de lamme fe-kreftene som å fly (han har egentlig vinger men de er bare på skissen oops) og å lyse litt blått. Etter å ha sust rundt i Hyrule en stund dro han til Kokiri Forest og ble tatt under vingen til The Great Deku Tree.

Bilde
Skisse av Aradia som Poe Collector. Full størrelse.
Siden Aradia er time player i Homestuck er det mange Aradiaer som inntar forskjellige roller i OOT-tidslinjen, bl.a. som den småskumle Poesamleren. I denne formen ser hun i grunn troll nok ut til å kunne bli tatt for det, men egentlig er hun mest spøkelseform, bare med ansikt og hender (... mer eller mindre) for å kunne se troll nok ut. Med den ledige hånden tikker hun takten til sekundene, time ut og time inn.

åh, og til å motivere meg selv ser jeg på den første tingen jeg tegnet da jeg fikk tegnebrett til jul i fjor. Heh. heh. Det. Går fremover.

To-do-liste: tegn bakgrunner.
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10


Re: Enda en responstråd.

Innlegg Ivory Yovaile » 27 Mar 2013 00:28

Oi, wow, du er virkelig flink! ; ^ ;
Tegningene dine ser alt annet enn flate ut og du skyggelegger ordentlig og fint.
Farvene er det ikke nødvendig å bekymre seg for. 10/10.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Enda en responstråd.

Innlegg Marth Akamatsu » 27 Mar 2013 03:39

^ aw takk ;u;

Bilde
Kanaya og Jade som Zelda og Impa. Jade ser mer ut som Link enn noe annet men.
Jeg gikk litt mer fritt med Kanaya/Impas design fordi jeg ikke liker OoT-Impas design. Så litt på Skyward Sword-designet, men ja. Gikk mer fritt. Jade ser kjempemye opp til Kanaya så sist hun skulle klippes nektet hun å klippe den lange tusten sin fordi Kanaya har en. *casually fangirls over own crossover*
bare skisse og fordi jeg synes den var litt søt sånn, bare farger.

Bilde
Jade som voksen i sånn, hverdagslig, praktiske, enkle klær. Vurderte å gi dem mer utsmykning, men det får vente til kjolene. Dette er liksom klær hun kan gå som ikke prinsesse i. Bortsett fra at hvis noen har sett henne i kjole og sett at... hun bruker de samme fargene...
helt ærlig elsker jeg designet hennes. Det lange sløret bak (som også Kanaya har på forrige tegning- hun har laget begge) er inspirert av Sheikah-symbolet, og selve sløret er to trekanter (øyevippene) og en stor dråpe (tåren). Det kan brettes opp så tåredelen blir en hette og øyevippene kan knyttes rundt halsen eller skuldrene eller w/e. Også for å gjøre livet litt enklere gav jeg henne. Um. Goggles? I stedet for briller. Og de er inspirert av Lens of Truth fra Zelda men hvorfor orker jeg ikke forklare nå da må jeg skrive et langt avsnitt til
Ahahahahahha ja jeg er veldig fornøyd med designet bare. <3
Bare skisse og bare farger.

Jeg ville lagd alt fancy med skygging og greier men jeg har ikke tid jeg må lage design til sånn 20 karakterer hhaha så det blir nok mest litt kjedelige skisser med flate farger på en stund regner jeg med.
Brukerens avatar
Marth Akamatsu
Professor
 
Innlegg: 6890
Registrert: 26 Des 2008 00:10



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron