Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas roteskuff [Dans - UKM 2013 9/3]

Innlegg Spinderella » 18 Mar 2013 23:15

Syns du var kjempeflink! Jeg har heller ikke peiling på dans, men syns kanskje noen av bevegelsene ble litt "korte" om du skjønner? At de ikke ble brukt fullt ut, da. Men for all del, kjempestilig! Og godt sangvalg.
Men jeg må spørre, er det ikke upraktisk å danse i slike klær? O_O Jeg hadde ikke klart det. haha.


Og du har fint hår. Som Ronja i Sara&Selma. Sjalu.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Liljas roteskuff [Dans - UKM 2013 9/3]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 18 Mar 2013 23:51

Spinderella skrev:Syns du var kjempeflink! Jeg har heller ikke peiling på dans, men syns kanskje noen av bevegelsene ble litt "korte" om du skjønner? At de ikke ble brukt fullt ut, da. Men for all del, kjempestilig! Og godt sangvalg.
Men jeg må spørre, er det ikke upraktisk å danse i slike klær? O_O Jeg hadde ikke klart det. haha.


Og du har fint hår. Som Ronja i Sara&Selma. Sjalu.


*Bukkenikkeneie* Takktakk!
Ser hva du mener med bevegelsene, det er noe jeg har tenkt på alt i forbindelse med fylkesmønstringen, at jeg må passe på :P
Haha, olabuksa er faktisk ganske stretchy, men jeg ser det i enkelte av jeteene at den holder meg igjen (spaghat-hopp-greiene). Ellers er jakka litt i veien i begynnelsen, men ikke sånn veldig, og skjorta er faktisk bare helt herlig å danse i! :D

asfggh, takk! :3
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Dans - UKM 2013 9/3]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 26 Mar 2013 13:47

Bilde

Heh, jeg og Iz (Nattsol Ravnsdottir) tok noen bilder i vinterferien, og nå har jeg satt meg ned, og endelig begynt å se gjennom dem. Og i den forbindelse fant jeg ut at jeg egentlig bare ville leke i photoshop, lære meg litt nye ting og utforske litt :c)

Hele bildet kan ses her.
Teksten er forresten sangen "Someday" av Steve Earle.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 30 Mar 2013 00:48

Guuuuys?

Jeg har nå laget mitt første bloggdesign, men trenger litt tilbakemeldinger på det...
Her kan du se designet, men det er ikke den bloggen jeg kommer til å blogge på, det er bare en blogg jeg har opprettet for å teste design og eksperimentere litt.

Så, ja... Hva synes folk?

Btw, jeg får ikke opp designet ordentlig i Explorer, men i Chrome fungerer det helt fint. Vet ikke hvordan det er med andre nettlesere.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Moe Alice Rainfall » 30 Mar 2013 14:05

Førsteinntrykket er veldig bra, pent og stilrent. Eneste som plager meg litt er at på profilbilde og headereb ser bed, og vekk fra bloggen. Gjør på en måte at fokuset blir dratt litt vekk, og at man på mange måter blir mer nysgjerrig på hva som foregår utenfor bloggen din, hvis du forstår. En av dem burde titte opp så man får se øynene dine.

Har jeg foresten sagt noen gang hvor pen du er? For du er sjukt pen. Kan jeg få håret ditt ):
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 30 Mar 2013 16:25

Tusen takk! :D

Haha, beklager, det er nok ikke til salgs ;)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Toril C Jones » 02 Apr 2013 18:02

Det var søtt design. Likte fargane særs godt. Gode kontrastar og lett å lese. Bra med sans-seriff på brødteksten :) Det einaste eg kan sei noko på er at sidebaren (den med profilbilete på) er litt for langt til høgre i forhold til headeren. Den stikk liksom litt ut :) Kunne vore betre at den låg på linje med headeren slik som tekstboksane gjer. Men det er jo fullt mogleg at det er berre min maskin/skjerm/nettlesar som gjer det med den, for eg veit om det problemet sjølv. Har vore borti det opp til fleire gongar at ting ser supert ut i alle nettlesarane (og skjermane) eg har prøvd det på og så er det ein skjerm med ein nettlesar som bestemmar seg for at den ikkje syns det var noko gøy at det skulle vere slik du meinte at det skulle vere.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 02 Apr 2013 20:34

Toril C Jones skrev:Det var søtt design. Likte fargane særs godt. Gode kontrastar og lett å lese. Bra med sans-seriff på brødteksten :) Det einaste eg kan sei noko på er at sidebaren (den med profilbilete på) er litt for langt til høgre i forhold til headeren. Den stikk liksom litt ut :) Kunne vore betre at den låg på linje med headeren slik som tekstboksane gjer. Men det er jo fullt mogleg at det er berre min maskin/skjerm/nettlesar som gjer det med den, for eg veit om det problemet sjølv. Har vore borti det opp til fleire gongar at ting ser supert ut i alle nettlesarane (og skjermane) eg har prøvd det på og så er det ein skjerm med ein nettlesar som bestemmar seg for at den ikkje syns det var noko gøy at det skulle vere slik du meinte at det skulle vere.


Heh, det er den ene tingen jeg har irritert meg noe sinnsykt over selv! Uansett hva jeg gjør, så får jeg den ikke til å flytte seg inn! Den har virkelig gjort meg gal xD
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Toril C Jones » 03 Apr 2013 00:32

No er det svært lenge sida eg gjorde noko som helst som hadde med CSS og HTML å gjere og du har sikkert prøvd det, men margin-right: eit-eller-annapx; på den boksen, kaaaanskje? :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 03 Apr 2013 00:57

Husker ikke lenger hva jeg har prøvd og ikke, satt i mange timer, har egentlig aldri drevet noe med html/CSS før jeg satte sammen dette designet, men jeg har jo litt programmeringsbakgrunn, så forståelsen for ting kommer jo ganske kjapt.
Men ja, takk, skal prøve det i morgen, eller når jeg får tid!
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

cron