Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas roteskuff [Fotografi 20/1]

Innlegg Nabi Kaeisha » 22 Jan 2013 01:59

Påfuglen var nydelig, herregud!
tumblr
personlig tumblr
blogg
instagram, snapchat, wordfeud, quizbattle: alltidflink
Brukerens avatar
Nabi Kaeisha
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5252
Registrert: 31 Des 2008 17:44
Bosted: Trondheim


Re: Liljas roteskuff [Fotografi 20/1]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 22 Jan 2013 23:52

Nabi Kaeisha skrev:Påfuglen var nydelig, herregud!


Takk! :D

Bilde
Bildet er fra slutten av august, samme serien som forrige bildet, bare før jeg la meg ned i vannet... Og jeg holder fremdeles fast ved at vannet var kaldt.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 18 Feb 2013 00:24

Heisan!
I dag var jeg så heldig å få danse solo på Union Scene, om noen vil se så ligger videoen av det her.
Vært fint om dere kunne fortelle meg hva dere synes, ettersom dette er dansen jeg skal danse på UKM i begynnelsen av mars :P
Noe blir nok endret på til da (har notert meg en del allerede), men fint å høre hva folk mener uansett :c)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love 17/2]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Mar 2013 20:12

Mkai, trippelpost fra meg her;
UKM 2013

Jeg var i dag med på lokalmønstringen, og ble sendt videre til fylkesmønstringa, ville vært koslig om noen hadde noe å si...
Men for all del, stillhet bør jeg vel kanskje ta som et hint om at dette kanskje ikke er interessant.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love 17/2]

Innlegg Raimy Wescott » 09 Mar 2013 20:20

eg veit veldig lite om dans, men eg tykkjer iallefall at du var flink! det var fint å sjå på, berre synd at kameraet skalv så mykje.
Brukerens avatar
Raimy Wescott
Herr Nasks personlige tjener
 
Innlegg: 1603
Registrert: 19 Jul 2011 23:09


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love 17/2]

Innlegg Marck Carhal » 09 Mar 2013 20:26

Syns du skaper en stemning med dansinga, noe som forøvrig er godt gjort (hvilken stemning er jeg uenig med meg selv om), men jeg syns det er lite samsvar mellom dansing og rytme. For alt jeg vet kan det være det som er rett og ordentlig, men for meg så kunne det likså godt vært et dikt som var bakgrunnslyd istedet, noe som kanskje hadde vært bedre i forhold til at dikt>musikk når det kommer til lyrisk stemning.
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love 17/2]

Innlegg Eàmané Wesenberg » 09 Mar 2013 23:26

du er veldig flink (eneste er smågreier med balanse og kroppskontroll), men jeg savner litt mer ansikt. følelser og sånt. siden både musikken og bevegelsene gir meg inntrykk av at stykket skal være følelsesladd.
men hei, bra jobba ^^
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Liljas roteskuff [Dans - Skinny Love 17/2]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 09 Mar 2013 23:33

Raimy Wescott skrev:eg veit veldig lite om dans, men eg tykkjer iallefall at du var flink! det var fint å sjå på, berre synd at kameraet skalv så mykje.


Tusen takk! :D Haha, får ta med stativet mitt og låne det bort til 'kameramannen' på fylkesmønstringen, ettersom han kom videre han også :P

Marck Carhal skrev:Syns du skaper en stemning med dansinga, noe som forøvrig er godt gjort (hvilken stemning er jeg uenig med meg selv om), men jeg syns det er lite samsvar mellom dansing og rytme. For alt jeg vet kan det være det som er rett og ordentlig, men for meg så kunne det likså godt vært et dikt som var bakgrunnslyd istedet, noe som kanskje hadde vært bedre i forhold til at dikt>musikk når det kommer til lyrisk stemning.

Jeg tror jeg skjønner hva du mener, og det faktum at jeg er så nervøs at jeg presterer å bomme i blandt gjør ikke saken bedre, men når dansen utføres i sal med ordentlig gulv og uten nerver, så går den på rytmen, og dansen er koreografert til musikken, den er ikke bare lagt på i ettertid, så det skal i teorien stemme ;)

Eàmané Wesenberg skrev:du er veldig flink (eneste er smågreier med balanse og kroppskontroll), men jeg savner litt mer ansikt. følelser og sånt. siden både musikken og bevegelsene gir meg inntrykk av at stykket skal være følelsesladd.
men hei, bra jobba ^^

Heh, balanse, hva er det for noe 'a? O:)
Men gah, så godt å høre, egentlig! Jeg følte jeg danset "uten ansikt" denne gangen, formidling og følelse med ansikt er noe jeg visstnok er flink med, men jeg følte det var ekstremt lite av det i dag. Godt å høre at noen andre også så det, for juryen mente jeg hadde noe enormt med uttrykk og formidling, de skrøt veldig mye av det, uten at jeg helt skjønte hvorfor.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Dans - UKM 2013 9/3]

Innlegg Eàmané Wesenberg » 10 Mar 2013 02:48

heheh, en teaterlærer jeg hadde en gang sa at alt man gjør på en scene må overdrives. ^^
har du koreografert dansen selv, eller?
Bilde

Hello, my name is Kami
Brukerens avatar
Eàmané Wesenberg
Trollmannsjakkmesteren
 
Innlegg: 4982
Registrert: 14 Des 2008 13:44
Bosted: Jamba


Re: Liljas roteskuff [Dans - UKM 2013 9/3]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 10 Mar 2013 12:00

Eàmané Wesenberg skrev:heheh, en teaterlærer jeg hadde en gang sa at alt man gjør på en scene må overdrives. ^^
har du koreografert dansen selv, eller?


Jepp!
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

cron