Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas lille hjørne [31/8 - Svane + portrett]

Innlegg Gina » 07 Okt 2012 18:17

Jeg likte svanebildet O.O'
Brukerens avatar
Gina
Prefekt
 
Innlegg: 191
Registrert: 17 Mai 2012 22:29
Bosted: I Griffing


Re: Liljas lille hjørne [31/8 svane + portrett]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 15 Okt 2012 18:12

Takk folkens! :D Glad du ble fornøyd, Torill! Jeg likte det vel like godt både med og uten farger, men jeg syns at med det siste utsnittet mistet jeg ringene i vannet nedenfor svanen, så helt fornøyd ble jeg ikke :P
Takk Gina! :D
Bilde
Hele bildet her.

Bilde
Hele bildet her.

Bilde
Hele bildet her.

Bilde
Hele bildet her.

Er som vanlig veldig glad for all tilbakemelding jeg får!
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 23/11]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 23 Nov 2012 14:45

Så dobbelposter jeg, da.

Bilde

Jeg biter fremdeles ikke, litt respons hadde vært kjekt ;)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 23/11]

Innlegg Spinderella » 24 Nov 2012 02:18

Jeg liker deg. Du er mystisk. Det er bra. Alltid veldig spennende å se på bildene dine!
:mrgreen:
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 23/11]

Innlegg Toril C Jones » 30 Nov 2012 19:25

Må først få sei at du må sjølvsagt gjere det du er mest konfortabel med når det kjem til korleis du vil ha bileta dine, eg seier mi meining (:

Spinderella har rett. Du har veldig mange mystiske, og ikkje minst fine bilete. Må sei at det øverste i nest siste posten din, er det som er mest spannande. Det minner meg litt om noko frå "American Horror Story" (som eg ikkje har sett, men berre plakatar elns frå det). Likar spesielt godt den intense raudfarga som er der og den kvite bakgrunnen. Det er ein sånn fin enkelheit i det, samtidig som det er skummelt. Likar det i alle fall veldig godt :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 23/11]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 30 Nov 2012 20:27

Spinderella skrev:Jeg liker deg. Du er mystisk. Det er bra. Alltid veldig spennende å se på bildene dine!
:mrgreen:


Takk! :D

Toril C Jones skrev:Må først få sei at du må sjølvsagt gjere det du er mest konfortabel med når det kjem til korleis du vil ha bileta dine, eg seier mi meining (:

Spinderella har rett. Du har veldig mange mystiske, og ikkje minst fine bilete. Må sei at det øverste i nest siste posten din, er det som er mest spannande. Det minner meg litt om noko frå "American Horror Story" (som eg ikkje har sett, men berre plakatar elns frå det). Likar spesielt godt den intense raudfarga som er der og den kvite bakgrunnen. Det er ein sånn fin enkelheit i det, samtidig som det er skummelt. Likar det i alle fall veldig godt :)


Jeg vet at jeg gjør som jeg vil, men jeg liekr at folk sier det de mener! Himmelen på den fargede versjonen av svanebildet ble uten tvil mye bedre, samtidig som båtene for min del ble litt forstyrrende, i grunnen :P
Takk! Det vsr et av de bildene jeg fant i noen mapper fra desember i fjor, så ble jeg bare sittende å redigere for gøy. Vannmaling er greia!
Og så liker jeg generelt veldig godt at du kommer med kommentarer, du er så flink til å begrunne ting, og å gjøre det konkret! Du ser gjerne hva som er galt når jeg bare sitter og tenker at noe ikke stemmer :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 6/12]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 06 Des 2012 23:43

Bilde

Så dobbelpostet jeg igjen, flink til det, da.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 6/12]

Innlegg Marck Carhal » 06 Des 2012 23:56

Oh, kult! Liker skyggene og at det er så mystisk!! Skulle vært større, da. Og syns smykker henger feil, men det et vel subjektivt.
Ka du syns om aksjekursan?
Marck Carhal
Klysekulemesteren
 
Innlegg: 5381
Registrert: 23 Des 2009 00:57
Bosted: Der Ingen Skulle Tru At Nokon Kunne Bu


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 6/12]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 07 Des 2012 00:05

Marck Carhal skrev:Oh, kult! Liker skyggene og at det er så mystisk!! Skulle vært større, da. Og syns smykker henger feil, men det et vel subjektivt.


Stor versjon finnes her: http://4.bp.blogspot.com/-CO3F__8xESk/ULvVmokaiDI/AAAAAAAAAwk/fD5WHvt1YvU/s1600/IMG_3208+copy4.jpg

Er bare slik at jeg tenkte det var greit at det passet litt inn her på forumet, slippe den å linke til et annet sted hver gang for å få sett hele bildet :P

Men, ja, jeg er helt enig når det kommer til smykket! Jeg synes dessuten at det er for lyst, og i dette bildet egentlig i veien, rett og slett.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Sang, WIP - 15/12]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 15 Des 2012 22:13

https://soundcloud.com/huldra95/theres-a-world

Sang jeg opprinnelig begynte å skrive teksten på når jeg satt på flyplassen i Detroit for over to år siden. I går satte jeg meg ned ved keyboardet og begynte bare å tulle, så endte det med at jeg tok den opp igjen.

Jeg vet jeg ikke er noen sanger, mest sannsynlig er det ei venninne som kommer til å synge når den er helt ferdig.
Jeg er heller ei spesielt flink på piano, har aldri hatt noen form for undervisning, og har heller ikke planer om å bli den neste Mozart.

Men, om noen hadde noe å si om sangen så langt, så ville jeg blitt veldig glad.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Bing [Bot] og 22 gjester

cron