Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas roteskuff [Sang, WIP - 15/12]

Innlegg Moe Alice Rainfall » 15 Des 2012 23:33

nå vet ikke jeg en skit om musikk, men jeg vet nok til og syntes det der var fint c: Og jeg likte stemmen din. Den var koselig og høre på.
(du får lov og kalle meg Mari)
Brukerens avatar
Moe Alice Rainfall
Psykoblokkhåndterer
 
Innlegg: 2310
Registrert: 08 Mai 2010 13:39


Re: Liljas roteskuff [Sang, WIP - 15/12]

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 16 Des 2012 06:09

Ååh, så utrolig søt stemme du har, og ghhhd du spiller nydelig! <3 Det var litt vanskelig for meg å høre hele teksten, men den lød veldig pen.
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Liljas roteskuff [Sang, WIP - 15/12]

Innlegg Ivory Yovaile » 16 Des 2012 09:22

Tidus Phoenix De Angeles skrev:Ååh, så utrolig søt stemme du har, og ghhhd du spiller nydelig! <3 Det var litt vanskelig for meg å høre hele teksten, men den lød veldig pen.
bro you look so cute right now. dude you are so fucking adorable
Brukerens avatar
Ivory Yovaile
Ungarsk hornsvans
 
Innlegg: 8538
Registrert: 26 Mai 2010 17:53
Bosted: Royal bed.


Re: Liljas roteskuff [Sang, WIP - 15/12]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 17 Jan 2013 15:02

Moe Alice Rainfall skrev:nå vet ikke jeg en skit om musikk, men jeg vet nok til og syntes det der var fint c: Og jeg likte stemmen din. Den var koselig og høre på.

Aaw ^^, Nå ble jeg glad! :3

Ivory Yovaile skrev:
Tidus Phoenix De Angeles skrev:Ååh, så utrolig søt stemme du har, og ghhhd du spiller nydelig! <3 Det var litt vanskelig for meg å høre hele teksten, men den lød veldig pen.

Takk begge to! Kan hende jeg laster opp en ny versjon senere når jeg føler den er helt ferdig, da skal jeg sørge for at det er mulig å høre hele ;)

Bilde
Bilde kan ses i sin helhet her.

Jeg og kjæresten var i sommer mye på en gård rett i nærheten av der hun bor, og på denne gården har de noen vakre påfugler! Og, man kan vel si at de er over middels vant med mennesker, så de var ikke akkurat redde for å komme å hilse på oss der vi satt på teppet med piknikkurven :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - påfugl 17/1]

Innlegg Toril C Jones » 17 Jan 2013 16:29

Åå! Må sei eg likte det svært godt! Det var berre så massivt og mykje og fint og sånn. Elskar komposisjonen din. Fuglekroppen er fin plassert i bilete i forhold til resten. No er det kanskje berre skjermen min eller auga mine eller noko sånn, men eg syns kanskje det blir litt mørkt og veldig intenst? Sjølv om komposisjonen din er super, finn eg ikkje heilt ein plass å kvile auga på (:
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - påfugl 17/1]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 17 Jan 2013 18:02

Toril C Jones skrev:Åå! Må sei eg likte det svært godt! Det var berre så massivt og mykje og fint og sånn. Elskar komposisjonen din. Fuglekroppen er fin plassert i bilete i forhold til resten. No er det kanskje berre skjermen min eller auga mine eller noko sånn, men eg syns kanskje det blir litt mørkt og veldig intenst? Sjølv om komposisjonen din er super, finn eg ikkje heilt ein plass å kvile auga på (:


Takk og takk og takk!
Det med lyset vet jeg ikke om er bare din skjerm, her blir det ikke for mørkt og intenst etter min mening, men igjen så er jeg glad i litt mørke og kontrastfylte bilder, så det kan jo hende?
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - påfugl 17/1]

Innlegg Toril C Jones » 17 Jan 2013 19:30

Det er fullt mogleg (: Eg har veldig sterkt lys på skjermen min, så det blir sikkert litt meir kontrastar her. Veit i alle fall at det er stor forskjell, og har sjølv merka det svært mange gongar :)
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - påfugl 17/1]

Innlegg Spinderella » 18 Jan 2013 00:53

Whatwowherregud! Så utrolig fin! Ser ut som det er en wallpaper som er på PCen fra før ellerno'. Love it.
Twitter.
If your hair covers your boobs, you are officially a mermaid.
Brukerens avatar
Spinderella
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1395
Registrert: 30 Des 2008 17:04
Bosted: In your dusty mind.


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - påfugl 17/1]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 19 Jan 2013 22:31

Toril C Jones skrev:Det er fullt mogleg (: Eg har veldig sterkt lys på skjermen min, så det blir sikkert litt meir kontrastar her. Veit i alle fall at det er stor forskjell, og har sjølv merka det svært mange gongar :)


Mm, i tillegg sitter jeg på skolePC'en og redigerer, ettersom jeg ikke har noen annen PC for øyeblikket, og jeg må innrømme at jeg foretrakk den gamle miniPC'en min, jeg er ikke så fryktelig glad i skjermen på denne :P

Spinderella skrev:Whatwowherregud! Så utrolig fin! Ser ut som det er en wallpaper som er på PCen fra før ellerno'. Love it.


:'D
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi 20/1]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 20 Jan 2013 18:37

Dobbelposter jeg... Nå som jeg er i humør til å fikle med bilder og slikt ^^

Bilde
Bildet er fra slutten av august, jeg og noen venninner som dro opp til en dam i nærheten (og ja, jeg kan love deg at vannet var kaldt.)
Heler bildet kan ses her.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 17 gjester

cron