Liljas roteskuff [05/10-16]

Har du noe grafikk du vil vise frem? Eller kanskje en hjemmeside? Noe du vil ha respons på? Vis det fram her!

Re: Liljas roteskuff [Bloggdesign 29/3 - 13]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 19 Apr 2013 18:17

Toril; tusen takk, det fungerte veldig bra!
Har forresten oppdaget at IE og Firefox ikke viser designet ordentlig, noe forslag?

Btw, jeg har tatt litt bilder med 'lillesøster', og kost meg litt med redigering sånn litt innimellom :3

Bilde
Hele bildet her.

Og her er to bilder fra forestillingen, det er pappa som tok begge, jeg som har stilt inn og redigert :P

Bilde
Hele bildet her.

Bilde
Hele bildet her.

Personlig har jeg forelsket meg litt i det nederste, det er liksom tatt i akkurat riktig øyeblikk.
Jeg bare er litt lat, så jeg orker ikke å begynne å krympe bildene nå for å legge ut på nytt :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Bilder 19/4 - 13]

Innlegg Toril C Jones » 13 Mai 2013 01:08

Åå, det nederste! Det var utruleg pent. Likar særs godt at du har gjort det svart-kvitt. Det gir det eit veldig fint preg. Likar i tillegg lyset på det i midten svært godt.
Toril C Jones
Professor
 
Innlegg: 6878
Registrert: 14 Des 2008 18:01
Bosted: Swansea.


Re: Liljas roteskuff [Bursdagsgave - 6/8]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 06 Aug 2013 22:42

https://soundcloud.com/huldra95/happy-birthday-anne-linda

Bursdagssang, fint om noen har noe å si :P
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Sang - trenger respons før ukm]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 26 Feb 2014 03:43

https://soundcloud.com/huldra95/war-work-in-progress

Skal delta på UKM om 1 1/2 uke, tradisjonen tro med en dans. Greia er at kulturkontakten nå har mast i to år om at jeg må synge/spille noe, men jeg har egentlig aldri hatt noe jeg har hat lyst til å fremføre sånn sett. Denne sangen er skrevet på tre dager, gjort et par endringer også etter at den ble tatt opp, i tillegg til at jeg tuller det litt til på de siste refrengene. Men, det hadde vært kjekt med litt tilbakemelding? Jeg er litt på vippebenken på om jeg egentlig vil, på den ene siden har jeg jo lyst, det hadde vært kjempegøy, men det er veldig kipt dersom jeg synger surt, eller sangen generelt er elendig, særlig sånn med tanke på at jeg er eldste deltakeren i år på lokalmønstringen, og noen få av de yngre har jo også egenkomponert.
'
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 16/5-16]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 16 Mai 2016 02:03

Trippelposte i egen tråd? Tja, hvorfor ikke!

Jeg begynte ganske nylig å ta bilder i RAW-format, og jeg har forelsket meg litt. Altså, det er ikke veldig gøy at minnebrikkene er fulle på et blunk, og at det tar en evighet å komme gjennom bildene, men det er verdt det, når jeg får så stor frihet!

Bilde

Her har jeg og Maje vært ute og tatt bilder. Sånn i og med at hun kan lite om kamera utover å trykke på utløseren, så måtte jeg gå frem og tilbake og hjelpe til med innstillinger, noe som var interessant! Målet var å få til noen bilder jeg likte som kunne brukes som fc på den ene karakteren min. Liker å bruke meg selv som fc, rett og slett fordi det gir meg relativt stor frihet, i tillegg til at det er praktisk, i og med at jeg skal ha henne med på sommerleiren.
Tror dette må være et av de bildene jeg ble mest fornøyd med, og lurer derfor på om noen har noen tilbakemeldinger å komme med? Både når det kommer til det tekniske, men også posering og slikt (det er liksom ikke helt min sterkeste side, foretrekker å være bak kameraet)
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 16/5-16]

Innlegg Tidus Phoenix De Angeles » 17 Mai 2016 00:33

Altså, du ser jo ut som en modell da *heart eyes*
"Lykken er to puffer."
Tidus Phoenix De Angeles
Polyksir
 
Innlegg: 3734
Registrert: 01 Jan 2009 14:19
Bosted: Le Café Musain


Re: Liljas roteskuff [Fotografi - 16/5-16]

Innlegg Lilja Ravnsdottir » 05 Okt 2016 20:28

^Jaja, selvfølgelig <3

Bilde

Sliter litt med af på kameraet for tiden, vet ikke hva greia er. Anyways, jeg har fått i oppdrag å ta litt bilder for klassen fremover i forbindelse med promotering av forestilling, så da følte jeg for å ta litt bilder i kveld bare for å teste ut litt. Endte med dette, og det slår meg at det nok ikke var denne typen bilder læreren min helst ville ha xD
Wellwell, i morgen skal jeg ta bilder av klassen, så det blir spennende.
Light travels faster than sound, which is why some people may appear bright until they speak.

Her.
Brukerens avatar
Lilja Ravnsdottir
Professor Slurs yndling
 
Innlegg: 1447
Registrert: 07 Mai 2011 18:07
Bosted: Østlandets mest sentrale ødemark



Gå til Respons

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

cron